Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lontoon puukotusvälikohtausta käsitellään varmuuden vuoksi terrori-iskuna

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli tuolla lähistöllä. Satoja poliiseja, SWAT tiimi, poliisikoiria, helikoptereita, paloautoja mukana operaatiossa. 

Vierailija
2/6 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mitä nyt TAAS!?

Juma---ta että mä inhoan ja halveksin noita mut-----!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai on noille ä hlyille pyhäpäivä. Silloin ne yleensä lahtaakin v ääräuskoisia vielä suuremmalla todennäköisyydellä.

Vierailija
4/6 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuosta roskasakista osata hankkiutua eroon?

Eurooppalaisilla ei näytä olevan mitään itsesuojeluvaistoa.

Tässäkin poliisi on toiminut nopeasti ja tehokkaasti, silti noi mulkerot saa tuhoa aikaan.

Vierailija
5/6 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri oli tuolla lähistöllä. Satoja poliiseja, SWAT tiimi, poliisikoiria, helikoptereita, paloautoja mukana operaatiossa. 

Tuohan on heille hyvä kohde siinä mielessä, että siellä on aina liikennettä ja turistit vielä siihen lisäksi. Varmaan jokainein suomalainenkin on laulanut englannin tunnilla laulua London Bridge Is Falling Down?

Minä pyrin välttämään aina näitä potentiaalisia kohteita. Kerran olin menossa yhden kohteen lähellä olevaan kauppaan ja poliisi tuli kohteliaasti kieltämään aikeeni ja pahoitteli ikävää tilannetta.

Ihmettelin jo aikaisemmin ilmassa pörrääviä helikoptereita ja kadulla olevia valokuvaajia, mutta ajattelin sen kuuluvan suurkaupungin elämään.

Vierailija
6/6 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lomailla itä ja keski eurooppalaisissa kaupungeissa. Ei tartte pelätä näitä juttuja siellä.