Kysykää mitä vain tyhmältä teiniltä, joka teki tänään vähän lisää tyhmyyksiä, joista tulee kamalat seuraamukset KUN jään kiinni
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
käytätkö huumeita?
En onneksi. Luulin tämän keskustelun kadonneen, niin tein uuden lähes samanlaisen.
No tietysti me kaikki haluamme tietää että mitä teit ja miksi
Minäkin olen opettaja ja tykkään pahoista pojista...
Mitkä fiilikset kiinni jäämistä odotellessa? Häpeä, syyllisyys ja pelko, vai kiinnostuneen utelias?
Vierailija kirjoitti:
No tietysti me kaikki haluamme tietää että mitä teit ja miksi
Nussin yhden pojan kanssa koulun jälkeen. En saisi laitoksen mukaan lähteä mihinkään, lähdin, kaula mustelmilla. En edes odottanut mitään seksiä. Hän vain johdatteli minut siihen. Olin vielä päivällä tähän ihastunut ja hän minuun. Olen nyt kotona viikonlopun, toivottavasti joku suojelusenkeli varjelisi etten jää kiinni. Käytin vielä luvatta bussikorttia turhiin matkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä susta tekee tyhmän?
Kirjoitin juuri vastauksen. Mutta olen oikeasti tunne-elämältä lapsen tasolla, rakenteellinen dissosiaatio, näin lääkäri sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen opettaja ja tykkään pahoista pojista...
Luulin tuon pojan oikeasti välittävän minusta, mutta kuulema edes seksi ei merkitse hänelle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä fiilikset kiinni jäämistä odotellessa? Häpeä, syyllisyys ja pelko, vai kiinnostuneen utelias?
Pelko ja häpeä omasta typeryydestäni.
Vetis 17v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä susta tekee tyhmän?
Kirjoitin juuri vastauksen. Mutta olen oikeasti tunne-elämältä lapsen tasolla, rakenteellinen dissosiaatio, näin lääkäri sanoi.
Tunne-elämältään lapsen tasolla olevan ei pitäisi lähteä nussimaan poikia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Vetis on paksuna.
En onneksi ole, ehkäisykapseli. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vetis 17v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä susta tekee tyhmän?
Tunne-elämältään lapsen tasolla olevan ei pitäisi lähteä nussimaan poikia.
No en tiedä ketä sitten pitäisi nussia. :D
käytätkö huumeita?