Virallinen Musta perjantai ketju. MITÄ OLET OSTANUT
Niin voitko kertoa? Itse en ole ostanut mitään kun kaikkea kerran on.
Kommentit (51)
Minulle ja puolisolle kännykät. Nykyiset on 5v vanhat ja ei enää toimi kunnolla, tökkii ja puhelut ja viestit ei aina mene perille. Harmi kun älyluurit ei kestä nykyään niinkuin vanhat Nokiat. :(
En ole ostanut mitään koko viikkona. En tarvitse mitään, kaikkea on. Huomenna käyn ruokakaupassa.
Olen ollut aikeissa ostaa salkkua miniatyyritarvikkeille mutta olen pitkittänyt ostamista katsoakseni josko tänään olisi alennuksessa (maksaa kuitenkin toista sataa). Sellaisen pääsin nyt sitten ostamaan.
Koko perheelle asukokonaisuudet hautajaisiin. Edellisistä on (onneksi) aikaa toistakymmentä vuotta, joten mustia pukuja saikin ostaa kasan pojille ja miehelle, muissa juhlissa kun on suosittu muita värejä. Tuli myös siistit päällystakit uusittua siinä samassa.
Tässä mielessä osui siis hyvään saumaan, harmi ettei olosuhteet anna aihetta riemuita asiasta.
2 Kg karkkia Citymarketista, 3,95€ kilo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin pesukoneen jonka ovh-hinta 789€ Black Friday-tarjouksesta 399€.
Huvittavaa tietenkin oli se, että olen katsonut samaa konetta jo pidempään ja sen hinta on liikkunut 450-500€ Jokatapauksessa, olihan se edullisempi kuin viimeviikolla.
Katsoin pesukoneen hintoja. Kyllä on hinnat tipppuneet 3 vuoden takaisesta. Samsungit ja LG:t miltei kalliimmasta päästä nykyään.
Muuta selitystä ei voi keksiä kuin että Eurrooppalaiset pesukoneet on alettu tehdä Kiinassa.
Kiitos tästä. Ketuttaa kun olen aikoinaan maksanut maltaita Samsungin pesukoneesta. Oli pakko ostaa juuri silloin, kun edellinen hajosi. Jospa se olisi vähän paremmin tehty kuin halpuutetut. Tosin voi olla huonompikin....
En mtn. Ostan vain tarpeeseen muutenkin. Jos sattuu ale kohdalle niin sattuu. That’s it!
Ostin varsi-imurin, paksumman peiton ja pari tyynyä.
Haluasin osaa tyhmäpuhelimen tarjouksesta.
En vielä mitään, mutta olen tekemässä keittiöremppaa, joten sinne tarvitsisin jääkaappi-pakastimen, astianpesukoneen, uunin ja hellan. Olen katsellut noita tarjouksia, mutta en osaa tehdä päätöksiä. Ainahan tarjouksia on muutenkin. En halua tehdä sitä virhettä, että ostan kiireessä.