Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virallinen Musta perjantai ketju. MITÄ OLET OSTANUT

Vierailija
29.11.2019 |

Niin voitko kertoa? Itse en ole ostanut mitään kun kaikkea kerran on.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä mitään, mutta olen tekemässä keittiöremppaa, joten sinne tarvitsisin jääkaappi-pakastimen, astianpesukoneen, uunin ja hellan. Olen katsellut noita tarjouksia, mutta en osaa tehdä päätöksiä. Ainahan tarjouksia on muutenkin. En halua tehdä sitä virhettä, että ostan kiireessä. 

Vierailija
42/51 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ja puolisolle kännykät. Nykyiset on 5v vanhat ja ei enää toimi kunnolla, tökkii ja puhelut ja viestit ei aina mene perille. Harmi kun älyluurit ei kestä nykyään niinkuin vanhat Nokiat. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut mitään koko viikkona. En tarvitse mitään, kaikkea on. Huomenna käyn ruokakaupassa.

Vierailija
44/51 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aikeissa ostaa salkkua miniatyyritarvikkeille mutta olen pitkittänyt ostamista katsoakseni josko tänään olisi alennuksessa (maksaa kuitenkin toista sataa). Sellaisen pääsin nyt sitten ostamaan.

Vierailija
45/51 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perheelle asukokonaisuudet hautajaisiin. Edellisistä on (onneksi) aikaa toistakymmentä vuotta, joten mustia pukuja saikin ostaa kasan pojille ja miehelle, muissa juhlissa kun on suosittu muita värejä. Tuli myös siistit päällystakit uusittua siinä samassa.

Tässä mielessä osui siis hyvään saumaan, harmi ettei olosuhteet anna aihetta riemuita asiasta.

Vierailija
46/51 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone XS 64 GB, 675€

Vierailija
47/51 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 Kg karkkia Citymarketista, 3,95€ kilo

Vierailija
48/51 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin pesukoneen jonka ovh-hinta 789€ Black Friday-tarjouksesta 399€.

Huvittavaa tietenkin oli se, että olen katsonut samaa konetta jo pidempään ja sen hinta on liikkunut 450-500€ Jokatapauksessa, olihan se edullisempi kuin viimeviikolla.

Katsoin pesukoneen hintoja. Kyllä on hinnat tipppuneet 3 vuoden takaisesta. Samsungit ja LG:t miltei kalliimmasta päästä nykyään. 

Muuta selitystä ei voi keksiä kuin että Eurrooppalaiset pesukoneet on alettu tehdä Kiinassa.

Kiitos tästä. Ketuttaa kun olen aikoinaan maksanut maltaita Samsungin pesukoneesta. Oli pakko ostaa juuri silloin, kun edellinen hajosi. Jospa se olisi vähän paremmin tehty kuin halpuutetut. Tosin voi olla huonompikin....   

Vierailija
49/51 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mtn. Ostan vain tarpeeseen muutenkin. Jos sattuu ale kohdalle niin sattuu. That’s it!

Vierailija
50/51 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin varsi-imurin, paksumman peiton ja pari tyynyä.

Vierailija
51/51 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluasin osaa tyhmäpuhelimen tarjouksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi