Mies unohti vaatekassin työpaikalle, teki U-käännöksen moottoritiellä hirvein seurauksin –
Hyi että on itsekkäitä ihmisiä maailmassa. Yrittämällä säästää aikaa tuhosi viattoman ihmisen terveyden.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8b0ad97d-1ff2-4303-9558-f247dd60e88c
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina näillä törttöilijöillä on tapana ajatella, että kaikissa muissa on liikenteessä vikaa kuin itsessä. Peräänajajakin aina syyttää, että edessä oleva on ajanut liian hiljaa, jne. Ajokortit pois noilta ikuisilta teineiltä.
Mä oon ajanut peräänajokolarin, jossa eteeni kiilasi auto juuri sillä hetkellä, kun koko letka hiljensi rajusti vasemmalle kääntyvän auton vuoksi. Mulla oli huono vanha auto, eihän se pysähtynyt samalla matkalla kuin muut. Mutta kyllä v-tutti, kun edelläajaja oli juuri kiilannut mun turvaväliin, siis suomeksi pöllinyt törkeästi mun turvavälin. En ehtinyt jättää itselleni uutta turvaväliä, kun äkkipysähtyminen tuli niin nopeasti heti kiilaamisen jälkeen. Muistan ikuisesti, kuinka sen kuskin tyttiskin alkoi motkottamaan törmäyksen jälkitilanteessa sille kuskille, että miksi sun piti kiilata. Mitä hyötyä on pitää turvavälejä, jos toiset autoilijat ei kunnioita niitä?
Siis mitä tarkoitat, että turvavälejä pitää kunnioittaa? Jos ohitat jonkun tai vaihdat kaistaa, pakkohan siinä on mennä juuri niihin turvaväleihin.
Siinä tilanteessa ei lähdetä ohittamaan. Oli miten kiire tahansa.
Turvaväleihin kiilaajat hidastavat vain jonossa ajavia, koska muut autot joutuvat hidastelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tekevät virheitä.
Virhe?
Tuo mies syyllistyi jo alkumetreillä törkeään liikennerikkomukseen, vaikka ei olisi törmännyt autoon. Sillä rampeissa on ajo kielletty- liikennemerkki, jonka hän jätti huomioimatta.
Nuo rampit on tarkoitettu lähinnä pelastuslaitokselle ja silloinkin pitää olla vilkut ja äänet päällä.
Järkyttävää! Miten ihmisten päässä ei tunnu enää liikkuvan mikään?
Olen kyllä huomannut, että liikenteessä on kaikenlaisia jauhopäitä.
Muutama vuosi sitten tässä lähellä sattui kuolonkolari, kun marjastamassa ollut mummu lähti tekeen ukaria semipienellä tiellä ja takaa tuli rekka kahdeksaakymppiä. Oli sekin varmaan minuutti sitten katsonut ehkä, ettei takaa tule ketään.
Tuo pakukuski on saattanut tehdä elämässään jo muutamia u-käännöksiä moottoritiellä, kun sai päähänsä tuollaista tehdä.
Vakuutusyhtiö maksaa uhreille ja vakuutusyhtiö perii kulut "koska kuljettaja oli aiheuttanut vahingon tilanteessa, jossa oli tietoisesti rikkonut tieliikennelain säännöksiä."
Ihan sama, jos teet sähkötöitä kotona ja syttyy tulipalo, vakuutusyhtiö ei korvaa.