Valvoin koko yön karmeiden virtsisoireiden vuoksi. Tätä tämä on ollut jo viikon mutta kokeiden mukaan ei virtsistä
Ei myöskään seksitauteja tai raskautta. Tulen hulluksi.
Kommentit (20)
Viljelyt tehty viime pe (tk) ja viime ma (päivystyspoli), samalla katsottiin (ekalla kerralla) myös etten ole raskaana jne. Olen juonut appelsiinimehua jossa c-vitamiinia ja paljon vettä sekä huuhdellut kuumalla vedellä käsisuihkulla alapäätä, mikä helpottaa oireita pariksi minuutiksi. Ap.
Jos kyseessä on vti, lähes takuuvarmasti oireita helpottaa, kun lipität etikkavettä. Eli mahdollisimman isoon mukiin niin paljon etikkaa mitä pystyt ja loput vettä. Se on pahaa, mutta itsellä alkaa helpottaa nopeasti.
Ja klamydia testattiin? Sehän oireilee samalla tavalla kuin vti.
Se on joku sairaus, kirvely voi johtua muustakin kuin virtsarakon tulehduksesta.
Särkylääkkeellä helpottaa ainakin kipu ja kirvely.
Itse olisin jo mennyt käymään gynellä, jos noin pitkään vaivannut.
Mä fiilaan sua. Tai siis, mulla on erilaiset oireet, mutta siihenkään ei lääkäri löytänyt syytä. Koko viikon kamalat vatsaoireet, ettei nukutuksi saa. Kuume ja nyt yhtäkkiä kurkkukin tuli kamalan kipeäksi, juuri kun mulla alkoi loma :(
Miten ihmeessä se etikka vt infektioon auttaa, ei se bakteereita tapa?
Eikä etikka sovi jokaisen vatsalle, saattaa aiheuttaa pahan ripulin tai muita vatsa oireita.
Minulla oli lukiossa KUUKAUDEN karmeat kusitulehduksen oireet, kävin yölläkin 5min välein turhaan pytyllä kun tuntui että rakko on täynnä mutta mitään ei tullutkään ja bildeä poltteli järkyttävästi. Mutta kusi vaan oli puhdas, Klamydia testattiin kahdesti, ei ollut sekään.
Onko sulla ammetta tai jotain vatia? Lämmin vesi on hyvä, mutta siinä istuminen olisi suihkuttelua tehokkaampaa. Juo sokeritonta karpalomehua ja vedä c-vitamiini-överit.
Kun elimistössä on tulehdustila tai siis vaikkapa kuumetta, niin se saattaa oireilla joka puolella kehoa.
Esim. flunssassa särkee jalkojen lihaksia ja käsivarsia ja päätä ankarasti.
Voihan se siis tuntua myös kipuina vt-elimissä, vaikkei bakteereja olekaan.
Aina ei kaikille kipujutuille yksinkertaisesti löydy selitystä, jos kaikki muut arvot ovat kunnossa.
C -vitamiinia tablettimuodossa, kysy apteekista.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä se etikka vt infektioon auttaa, ei se bakteereita tapa?
Eikä etikka sovi jokaisen vatsalle, saattaa aiheuttaa pahan ripulin tai muita vatsa oireita.
Etikka on hapanta ja lisäksi siinä on lievästi antibioottisia ominaisuuksia. Samoin kuin esim inkiväärissä. Nämä ovat sellaisia mitä voi turvallisesti aina kokeilla ensiapuna. Tietenkään kaikki ei kaikille sovi.
Seuraavaksi testiin klamydia. Sen jälkeen jos jatkuu yhä niin tähystys.
Virtsarakon syöpä oireilee myös vti:mäisesti. Se on hyvin hoidettavissa jos vaan todetaan aikaisessa vaiheessa ihan höyläämällä kasvain pois eli ei edes tarvitse mitään isompia hoitoja.
Ei joku appelsiinimehun c-vitamiini riitä. Jos minulla on vti-oireita, olen ottanut aamulla ja illemmalla yhden 500 mg C-vitamiinitabletin. Appelsiinimehu ei ole tarpeeksi hapanta, kannattaa kokeilla sitä karpalo- tai puolukkamehua.
Stressi? Sen seurauksena yliaktiivinen rakko?
Mulla meni kerran oireet yhden pissakäynnin jälkeen. Olin ottanut suun kautta otettavan hiivalääkkeen ja mikä ihana autuus, kun oli kaikki oireet yhtäkkiä poissa.
Hiivatulehdus oli mennyt virtsateihin ja oireet oli ihan samanlaiset, kuin pissatulehduksessa. Voithan kokeilla, jos se auttaa myös sulla.
Voisi olla myös vulvodynia, jos vt-puolelta ei löydy vikaa. Itselle se puhkesi äkillisen, munuaisiin edenneen, vti:n jälkeen vuosia sitten ja kokonaan kivuttomia päiviä ei sen jälkeen ole ollut kourallista enempää.
Onko tehty viljely vai vain se pikalapputesti?
Osta sokeroimatonta karpalo- tai puolukkamehua, myydään pienissä lasipulloissa. Juo laimentamattomana.
Juo muutenkin tosi paljon vettä, huuhtelee munuaisallasta. Ja ota c-vitamiinia.