Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan seurustelitte ennen kuin esittelitte lapsen?

Tulevapuolivanhempi
28.11.2019 |

Kuinka kauan seurustelitte ennen kuin esittelitte pienen lapsen uudelle kumppanille? Kysyn koska uudella kumppanillani on taapero, johon mielelläni tutustuisin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen en ole esitellyt ns. Kumppaneitani koskaan lapsilleni. Ehkä sitten, kun kasvavat ja on joku vakituinen.

Vierailija
2/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron jälkeen en ole esitellyt ns. Kumppaneitani koskaan lapsilleni. Ehkä sitten, kun kasvavat ja on joku vakituinen.

Miksi lapsen pitäisi saada tavata sun saastaiset panot? Keep that shit to your self.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin? Miten suhde sitten etenee perheeksi tai yhdessä asumiseksi?

Vierailija
4/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ole pano vaan parisuhde.

Vierailija
5/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta.

Vierailija
6/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta.

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Oliko uusi kumppani ennalta tuttu vai tutustuitteko kun aloititte seurustelun? Kiinnostaa, koska olen tuntenut uuden kumppanini jo vuosia. Seurustelu on kuitenkin tuoreempi asia. Ap

Vierailija
7/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimissään odottaisin puoli vuotta mutta mielummin vuoden. Puoli vuotta menee vielä rakastumisen huumassa ja vasta sen jälkeen näkee onko suhteesta mihinkään.

Itse jäin sinkuksi kun lapsi oli 12v eli ei kovin pieni kyllä. Mies löysi toisen ja muutti pois kodistamme, ostin hänet ulos...

Tein jo samantien päätöksen että vaikka rupeaisin seurustelemaan niin mihinkään uusperhemeininkiin en ryhdy jossa otan uuden miehen meille kotiin vaan lapsi saa elää rauhassa omassa kodissaan kanssani aikuiseksi asti. Voin leikkiä kotia uuden miehen kanssa tarvittaessa myöhemminkin.

Tapasin nykyisen kumppanini kun lapsi oli 14v. Kerroin miehestä lapselleni vuoden kuluttua seurustelun alusta.

Lapseni on nyt 22v ja asuu jo muualla. Itse olen yhä suhteessa saman miehen kanssa kahdeksatta vuotta. Kumpikin on onnellinen näin. Asumme lähekkäin mutta emme yhdessä. Näemme lähestulkoon päivittäin. Viikonloput vietämme yhdessä. Lapsella (no nyt nuorella aikuisella) ja miehellä on hyvät välit keskenään. Näin on hyvä ollut olla.

Vierailija
8/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minimissään odottaisin puoli vuotta mutta mielummin vuoden. Puoli vuotta menee vielä rakastumisen huumassa ja vasta sen jälkeen näkee onko suhteesta mihinkään.

Itse jäin sinkuksi kun lapsi oli 12v eli ei kovin pieni kyllä. Mies löysi toisen ja muutti pois kodistamme, ostin hänet ulos...

Tein jo samantien päätöksen että vaikka rupeaisin seurustelemaan niin mihinkään uusperhemeininkiin en ryhdy jossa otan uuden miehen meille kotiin vaan lapsi saa elää rauhassa omassa kodissaan kanssani aikuiseksi asti. Voin leikkiä kotia uuden miehen kanssa tarvittaessa myöhemminkin.

Tapasin nykyisen kumppanini kun lapsi oli 14v. Kerroin miehestä lapselleni vuoden kuluttua seurustelun alusta.

Lapseni on nyt 22v ja asuu jo muualla. Itse olen yhä suhteessa saman miehen kanssa kahdeksatta vuotta. Kumpikin on onnellinen näin. Asumme lähekkäin mutta emme yhdessä. Näemme lähestulkoon päivittäin. Viikonloput vietämme yhdessä. Lapsella (no nyt nuorella aikuisella) ja miehellä on hyvät välit keskenään. Näin on hyvä ollut olla.

Nostan sulle hattua. Harvinaisen viisaita sanoja tällä palstalla.

Vierailija
9/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnettu oltiin vuosi ennen ensimmäisiä treffejä. 7 kuukautta tapailtiin lapsen tietämättä koko ihmistä, virallista seurustelua takana kohta vuosi. Emme asu yhdessä, mutta mies on paljon luonani.