Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täysin tatuoimattomia nuoria naisia enää olemassakaan?

Vierailija
28.11.2019 |

Siltä se näyttää, että täysin tatuoimattomia nuoria naisia on nykyään hyvin vähän, jos ollenkaan. Vaikka naiselta ei mitään isoja ja näkyviä tatuointeja löytyisikään, niin hyvin usein löytyy kuitenkin jokin pieni tatuointi nilkasta tai ranteesta tai sitten jonkin kirjoitus reidestä tai kyljestä.

Onko Suomessa enää missään 100% tatuoimantonta nuorta naista, jolta siis ei löydy edes niitä pieniä nilkka- tai rannetatuointeja?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka paljon. 

Vierailija
22/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä! Olen 30v nainen, ei tatuointeja, ei lävistyksiä muuta ku korvanlehdissä yhdet reiät kummassakin

Minäkin olen 30-vuotias nainen eikä tatuointeja eikä lävistyksiä. Taidan olla siitä harvinainen, ettei edes korvanlehdissä ole lävistyksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen naisilla ja muillakaan tutuilla nuorilla naisilla ei ole tauointeja. Eivät myöskään polta tupakkaa Olisko sillä jotain että sanotaan että idän ihmeillä ja amislaisilla on eniten. Ne tutut jotka ovat eläneet lapsuutensa Itä-lähiöissä , jokut haluavat samaistua sakkiin, mutta viisaat ja hyvin kasvatetut pyrkivät parempaan kuin suuri osa sikäläisistä . Siellä nuoren miehen henki on halpaa. Ikinä en olisi tatuoidun kanssa. Työssäni näen asikkaat puolialasti ja tämän olen oppinut.  Kakkua istuneet myös erottaa, bodareita ja tietty olemus. Puheessa paljon kiroilua.

Vierailija
24/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NoMani kirjoitti:

Tatuointeja tosiaan nykyään on, ikään katsomatta kaikilla. Minusta ne ovat ihan fine. Sopivat joillekin todella hyvin, ja ovat osa persoonaa. Kun hyväksyy muut sellaisena, kuin he ovat, elämä muuttuu kaikinpuolin mukavammaksi. 

Voi kunpa kaikki muutkin ajattelisivat noin. Lähinnä tatuoituja vain haukutaan mitä ilkeimmillä sanoilla. Se nyt kertoo vain haukkujan älykkyydestä.

T.tatuoitu nainen jolla on normaali äo, ei mt-ongelmia, joka ei käytä mitään päihteitä ja joka opiskelee korkeakoulussa.

Vierailija
25/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän valtaosa ole tatuoimattomia. Kiinnität vaan huomiota tatuoituihin.

Ei ainakaan mulla, eikä kenelläkään sukulaisellani tietääkseni ole tatuoinnin tatuointia. Kavereista parilla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi