Perheen tyly ilmoitus, että joudun viettämään jouluni yksin.
Vanhemmat lähtevät siskon perheen kanssa lappiin jollekin luxusmökille joulunviettoon, joka on siis siskonmiehen perheyrityksen tai kuitenkin siskonmiehen perheen mökki, jonne miehen vanhemmatkin varmaan menevät ja varmaan muitakin ihmisiä.
No, minua ei kutsuttu, koska siskonmies eritoten ylenkatsoo minua muutenkin ja pitää ali-ihmisenä. Hän on paremmasta perheestä ja hyvässä virassa oleva mies, kun minä taas käyn ammattikoulua ja ajattelen hänen mielestään vasemmistoilaisesti. No, siskokin sitten on tähän mennyt mukaan.
No, vanhemmat siis lähtevät jouluksi pois ja minä varmaan vietän jouluni yksin ammattikoulun asuntolassa.
Olen jo kuulemma iso mies niin keksin itselleni tekemistä
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siskonmiehen pitäisi viettää joulua kanssasi, jos ei pidä sinusta?
Nyt saat kerrankin viettää ihanan joulun, ihan rauhassa, ja tehdä mitä ikinä lystäät. Vai onko ongelma se, että pelkäät, ettei kukaan tee sinulle jouluruokia?
Ei siskon miehen tarvitsekaan, mutta millaiset vanhemmat jättävät juuri ja juuri täysikäisen lapsensa viettämään joulua amiksen asuntolaan???
No samaa mietin. Itsellä tammikuussa 18v täyttävä poika ja missään tapauksessa, ikinä, en jättäisi häntä jouluksi yksin. Jos itse makaisin sairaalassa kuolinvuoteella (ja muu perhe olisi jotenkin ilmaan kadonnut), pystyn samantien sanomaan 4 ystäväperhettä, jotka ottaisivat hänet luokseen jouluksi. Tulisi varmana tappelu, kuka hänet saisi luokseen:)
Poikasi onkin varmasti pidetty ja ystävällinen. Luulenpa, että samaa ei voi sanoa aloittajasta. Vai miksi luulet, että häntä ei haluta joulun viettoon? Ottaisitko itse joulua viettämään poikasi jos hän pilaisi muiden joulun omalla käytöksellään?
No tuskin se vanhempienkaan käytös kovin kaunista on, jos lapsesta tuollainen on tullut?
Vierailija kirjoitti:
Kieliasusta päätellen, et ainakaan ole lukiolainen tai korkeakoululainen
Osaatko lukea? Tyyppi sanoi viettävänsä joulun AMIKSEN asuntolassa. En tiennytkään että sellaisia on enää olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä sinuna vaan MENISIN MUKAAN LUPIA KYSYMÄTTÄ tai kutsuja odottelematta. Onhan kyse sinunkin koko lähipiiristäsi ja vanhemmistasi. Ilmestyt yllättäin vaan ovelle hieman myöhemmin ja katot kuka olisi niin törkeä että häätäisi sinut jouluaattona pois!! Teeppä näin. Älä IKINÄ ANNA kenenkään varastaa sinulta sinun elämää.
No todella loistava idea... Aikuinen ihminen ja menee pilaamaan toisten joulun.
Miten tuossa ollaan varastamassa elämää? Lanko on sanonut, ettei pidä ap:sta eikä halua häntä mökilleen joulunviettoon. Ap saa viettää ihan sellaisen joulun ja sellaisessa seuravassa kuin haluaa, paitsi siellä, missä häntä ei kaivata - ja se on sanottu hänelle suoraan.
Etkä myöskään 16 v.