Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheen tyly ilmoitus, että joudun viettämään jouluni yksin.

make
28.11.2019 |

Vanhemmat lähtevät siskon perheen kanssa lappiin jollekin luxusmökille joulunviettoon, joka on siis siskonmiehen perheyrityksen tai kuitenkin siskonmiehen perheen mökki, jonne miehen vanhemmatkin varmaan menevät ja varmaan muitakin ihmisiä.
No, minua ei kutsuttu, koska siskonmies eritoten ylenkatsoo minua muutenkin ja pitää ali-ihmisenä. Hän on paremmasta perheestä ja hyvässä virassa oleva mies, kun minä taas käyn ammattikoulua ja ajattelen hänen mielestään vasemmistoilaisesti. No, siskokin sitten on tähän mennyt mukaan.
No, vanhemmat siis lähtevät jouluksi pois ja minä varmaan vietän jouluni yksin ammattikoulun asuntolassa.
Olen jo kuulemma iso mies niin keksin itselleni tekemistä

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, saat olla ihan rauhassa ja lukea kirjaa ja syödä suklaata. Tapanina baariin. Toi ois monen perheellisen unelmajoulu.

Vierailija
2/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieliasusta päätellen, et ainakaan ole lukiolainen tai korkeakoululainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja juttu. Minkä ikäinen olet?

Vierailija
4/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt viitsi. Olisit jättänyt tuon asuntolan pois, provo olisi voinut jopa toimia.

Vierailija
5/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs mahtaa olla koulutustaso tämän vastaajan luetunymmärtämisen tasolla? Varsinkin kun koulutustaso sanotaan aloitusviestissä sangen selkeästi. 

Vierailija
6/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa :( Mutta keksi siitä edestä jotain oikein mukavaa. Vaikka mahdollisella perheen lahjoihin varatulla summalla tee jotain mieluista.

Vierailija
7/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole porvoolainen, mikset voi mennä kotiisi? Itse olisin tyytyväinen tuollaiseen tilanteeseen.

Vierailija
8/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän juuri ennen joulua 18,

Kävin kymppiluokan yläasteen jälkeen ja siitä ammattikouluun

aloittaja

Vierailija
9/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siskonmiehen pitäisi viettää joulua kanssasi, jos ei pidä sinusta?

Nyt saat kerrankin viettää ihanan joulun, ihan rauhassa, ja tehdä mitä ikinä lystäät. Vai onko ongelma se, että pelkäät, ettei kukaan tee sinulle jouluruokia?

Vierailija
10/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asuu kotona ikäisesi poika, eikä hän IKINÄ kirjoittaisi tälle palstalle. Tuskin siis sinäkään.

Vierailija
11/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siskonmiehen pitäisi viettää joulua kanssasi, jos ei pidä sinusta?

Nyt saat kerrankin viettää ihanan joulun, ihan rauhassa, ja tehdä mitä ikinä lystäät. Vai onko ongelma se, että pelkäät, ettei kukaan tee sinulle jouluruokia?

Ei siskon miehen tarvitsekaan, mutta millaiset vanhemmat jättävät juuri ja juuri täysikäisen lapsensa viettämään joulua amiksen asuntolaan???

Vierailija
12/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä sinä lukutaitoinen.

Vierailija
13/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukutaidosta päätellen sinä et ole vielä edes kolmasluokkalainen.

Vierailija
14/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä asuu kotona ikäisesi poika, eikä hän IKINÄ kirjoittaisi tälle palstalle. Tuskin siis sinäkään.

Niinhän sä äiti luulet.. hups nyt paljastuin

Vierailija
15/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50+ nainen ja olen viettänyt elämässäni noin 10 joulua yksin. Ne ovat olleet oikein kivoja jouluja. Yhtenä vuonna olin opiskelijatalossa yksin, kaikki naapurit olivat lähteneet joulunviettoon. Lähikaupassa oli aattona kaikenlaisia herkkuja puoleen hintaan, kävin pitkällä kävelyllä pakkassäässä, otin pitkän kuuman suihkun, luin hyviä kirjoja ja herkuttelin. Paljon mukavampaa on olla omassa hyvässä seurassaan kuin tympeiden sukulaisten kanssa. Nykyään on vielä netissäkin loputtomasti viihdykettä.

Vierailija
16/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No buhuu, aikuisena voit järjestää juuri sellaisen joulun mitä itse haluat. Tervetuloa aikuisuuteen.

Vierailija
17/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos sinun teinipoika ei tee jotain asiaa, niin kyseistä asiaa ei tee yksikään muukaan teinipoika. Samalla perusteella voisit väittää esim. ettei kukaan teini tupakoi, kun sinunkaan teinilapsesi ei tupakoi. Eikö ole aika pöljä teoria sinulla, kun tarkemmin ajattelet?

Vierailija
18/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikeasti, joka toisessa ketjussa vingutaan, kun suku ei anna olla joulua rauhassa. Ja joka toisessa taas kuinka suku ei huoli mukaan. Joulu on kyllä suomalaisille ihan pirun hankalaa.

Vierailija
19/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapsuudenkotisi siis enää ole sinun kotisi esim. viikonloppuisin ja lomilla? Mitenkäs isovanhemmat, voisitko mennä ainakin käymään tai ehkä yöksikin? Onko sinulla hyviä ystäviä, joiden koti voisi olla auki? Tai muita sisaruksia?

Ja ovatko vanhempasi ihan oikeasti ymmärtäneet, että sinua ei ole kutsuttu? Ehkä ajattelevat, että tulet automaattisesti mukaan.

Vierailija
20/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä Pietarin trollitehdasta tarvitaan, kun ilmeisen kotimaisilla kenopäilläkin onnistuu näin vahvasti politisoituneet provot?

Oikeasti alkaa jo rasittamaan kun enää ei edes yritetä kun päivästä toiseen vaan suolletaan tätä tyhjänpäiväistä legendaa amisten huonommuudesta ja eri oppilaitosten tasoeroista.

Yrittäkää edes!