Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te pariskunnat teette iltaisin?

Vierailija
28.11.2019 |

Muuta kuin parittelultanne ehditte.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sinkkuna avasin tämän ketjun, kun ajattelin että mitä sen mahd kumppanin kanssa sit tehdään, kun ollaan kahdestaan kotona. Ei se parittelu pitkälle kanna. Eikä ehkä alkuhuuman jälkeen olisi jokapäiväistä muutenkaan, tässä iässä.

Lapsia ei ole eikä tule, ei kotieläintäkään.

Tuntuisi hölmöltä töllöttää vaan telkkua tai elokuvia. Nyt yksin ollessa minul ei edes ole tv:tä. Olen tottunut tekemään omia juttujani: luen, teen ristisanoja ym, pyörin nettisivuilla jne. Ei niihin voi miestä ottaa mukaan. Iltalenkille voisin ottaakin.

Vierailija
22/23 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sinkkuna avasin tämän ketjun, kun ajattelin että mitä sen mahd kumppanin kanssa sit tehdään, kun ollaan kahdestaan kotona. Ei se parittelu pitkälle kanna. Eikä ehkä alkuhuuman jälkeen olisi jokapäiväistä muutenkaan, tässä iässä.

Lapsia ei ole eikä tule, ei kotieläintäkään.

Tuntuisi hölmöltä töllöttää vaan telkkua tai elokuvia. Nyt yksin ollessa minul ei edes ole tv:tä. Olen tottunut tekemään omia juttujani: luen, teen ristisanoja ym, pyörin nettisivuilla jne. Ei niihin voi miestä ottaa mukaan. Iltalenkille voisin ottaakin.

Sitten sulle ei sovi parisuhde. Itse taas en voisi olla vain yksin esim.tekemässä ristisanoja. Mun mielestä on ihanaa, että on mies kenen kanssa voi puhua päivän asioista, olla kainalossa tai puhua vaikka niistä ristisanoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään hyvin kun tulen töistä (mies kotitoimistolla). Katsotaan lempisarjoja, jutellaan, naureskellaan kissavideoille. Menen aikaisin nukkumaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme