Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aikuiset sinkut oikein tekevät iltaisin

Vierailija
28.11.2019 |

Tekisinkö minäkin sitten samaa kuin nyt jos saisi omia lapsia ym.?!!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tekemiseni olivat liian rankka kamaa ja jäivät sensuurihaviin. No laitetaas uudestaan koodikielellä, että s3l44n 1int3rn3ttiä ja kats0n  telkk4ri4 eikä aika käy pitkäksi lainkaan.

Vierailija
42/44 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyvät harrastuksissa, urheilevat, laittavat ruokaa, lukevat, katsovat tvtä, siivoavat, tapaavat kavereita, hoitavat lemmikkiä, kirjoittelevat vauvapalstalle...

Kuuntelee YLE Puhetta, istuu tietokoneen ääressä, kuuntelee CD- ja LP-levyjä stereoista, kirjoittelee erilaisille suomen- ja englanninkieliselle nettifoorumeille, keittää kahvit, käy ulkona tekemässä lumitöitä, pesee pyykkiä tarvittaessa, katsoo illalla tv:stä jonkun elokuvan, suunnittelee mielessään seuraavan päivän ja viikon tapahtumia, jne.

Ei minulle ole ollut koskaan ongelmia keksiä tekemistä edes ollessani pikkupoika. Jos haluan tavata ihmisiä elävänä, lähden itse liikkelle ja osaan yleensä jututtaa hyvinkin erilaisia tyyppejä. Minulle riittää tietty vakiintunut ystävä- ja tuttuvapiiri, jonka voi tavoittaa tarvittaessa tekstiviestein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkutyyppiä. Pitkälti yli 50v nainen, en ikinä haluaisi asua kenenkään kanssa. En jaksaisi tehdä kompromisseja, hyysätä tai passata ketään, kuunnella typeriä juttuja ja olla olevinaan kuin ne kiinnostaisivat. Lempiharrastukseni on lukeminen. Tv:tä katson valikoiden. Käyn kävelemässä, teen ruokaa, mitään en osta valmiina. Tykkään jutella ihmisten kanssa. Liian pitkä seurassa olo on väsyttävää, ei jaksa kuunnella.

Vierailija
44/44 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen varmaan aika samoja asioita kuin parisuhteessa olevatkin. Käyn koiran kanssa lenkillä, käyn uimassa, käyn konserteissa, teatterissa ja erilaisissa tapahtumissa, siivoan ja pesen pyykkiä tarpeen mukaan, laitan ruokaa tai jos ei huvita, käyn ravintolassa syömässä, tapaan ystäviäni, luen, katson telkkaria, surffailen netissä jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme