Nyt olisi Bottas vapaa, meinaatteko palstamammat iskee "Botskun"?
Kommentit (47)
Mä voisin napata, mies vanhenee kuin viini, eikä turhaa mölyä itsestään pidä joten oletan olevan melko fiksukin, mutta liian rikas ja julkkis makuuni. Toisaalta eiköhän löydä nuoremman ja kauniimman :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että iskisinkö kolmekymppisen miehen, joka ei ole käytännössä koskaan kotona?
En todellakaan. Jos iskisin miehen, haluaisin myös parisuhteen ja sitä ei minun maailmassani saa rakennettua, jos ei juuri koskaan nähdä.
Mitä eikö shoppailu ja edustusnaisena olo kiinnosta?
Shoppailu kiinnostaa jossain määrin, mutta siihen en miestä tarvitse. Edustusnaisena olo ei kiinnosta missään määrin. Arvostan enemmän läheisyyttä kuin kaunista kulissia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei voi tietää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on varaa parempaan kuin 100-kiloiseen mielenterveysongelmaiseen palstamammaan.
Eli mulla on siis toivoa. ;) Olen yli 100-kiloinen. :D
Sanottiin parempaan. Et osaa edes lukea.
Puhuit vaan parempaan kuin 100-kiloisesta.
Eipä yllätä, että mielestäsi yli 100 kiloa on "parempi" kuin 100 kiloa. Mielenterveysongelmia sulla ainakin on.
Sulla taitaa olla vaan pieni muna kun olet niin jurmu.
Mielummin pieni muna kuin yli 100 kiloa elopainoa. Hyi h'lvetti.
Sentään saan isompaa munaa. :)))
Ei tulisi pieneen mieleenkään iskeä (toki se ei olisi edes mahdollista :D). Arvostan yksityisyyttäni sen verran, että annan julkkisten pariutua keskenään tai julkkistyrkkyjen kanssa.
Buahahhahhaa! Nyt oli niin hauska aloitus, että nauran kippurassa! 🤣🤣🤣🤣🤣
Bottas ei ikipäivänä kelpuuttaisi palstamammaa! Bottakselle on nimittäin maailmanluokan missejäkin tarjolla!
Tietysti aion. Olen jo matkalla Abu dabiin (vai missä ne seuraavat kisat olikaan...)
Vierailija kirjoitti:
Buahahhahhaa! Nyt oli niin hauska aloitus, että nauran kippurassa! 🤣🤣🤣🤣🤣
Bottas ei ikipäivänä kelpuuttaisi palstamammaa! Bottakselle on nimittäin maailmanluokan missejäkin tarjolla!
Äläs nyt.
Eikö Kimilläkin ollut ja nappasi lentoemon.
Ei kaikki halua julkisuudessa pyörivää ihmistä rinnalleen vaikka itse on ja jos haluaakin, niin ehkä joku sopiva julkkis kanotar täältäkin löytyisi, nehän tunnetusti täällä palstallakin pyörii mainetta niittämässä insta seuraajien toivossa sekä väitteitä korjaamassa.
Sitä paitsi, uskon että täällä on myös aika erinäköistä ja ikäistä sakkia kirjoittelemassa, joten otappa se ennakkoluulo pois vaikka itse ehkä siihen stereotypiaan palstan mammasta menisitkin.
... mutta tosissaan Emilia veti kyllä riman aika korkealle.
Vierailija kirjoitti:
ei voi tietää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on varaa parempaan kuin 100-kiloiseen mielenterveysongelmaiseen palstamammaan.
Eli mulla on siis toivoa. ;) Olen yli 100-kiloinen. :D
Sanottiin parempaan. Et osaa edes lukea.
Puhuit vaan parempaan kuin 100-kiloisesta.
Eipä yllätä, että mielestäsi yli 100 kiloa on "parempi" kuin 100 kiloa. Mielenterveysongelmia sulla ainakin on.
:D
Se onkin näky kun harppuiset kokovartalolihavat, sukupuolettomat kananpersetukkaiset muumit porukalla mellakoivat ja kiilaavat valtsua. Muumilauma nelistää ja vyöryy valtsua kohti, joka jo rukoilee kun pelkää jäävänsä noiden rasvajyrien lanaamaksi ja loppunsa olevan varma.
Vierailija kirjoitti:
Sellainenko sinä olet? Mikset sitten tee asialle jotain? Oikeasti kuinka va jaa sä oikein olet, jos luulet kaikkien kirjoittajien olevan toistensa klooneja. Kehtaat vielä oikein näyttää typeryytesi tällä loputtoman väsyneellä fraasilla.
Ei juma mikä apukoululaisten ketju taas x,D
Vierailija kirjoitti:
Apukoulu? Tervetuloa sinullekin 50-luku tähän ketjuun!
Eiks meillä ole nää kaks jätettyä ”kaunotarta” vapaana, siinä niille nyt olis varakas mies tarjolla.
Tuskin se mua huolis, mutta voisin ihan hyvin jäädä kotirouvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Päätit ilmoittautua apukoululaisten ketjuun mukaan. XD
Ul_in mielikuvatreeniä otsikolla "jos olisin Bottis, niin kenet kelpuuttaisin" :D
Mielummin pieni muna kuin yli 100 kiloa elopainoa. Hyi h'lvetti.