Mieheni luonnonsuojelu menee kotonamme yli..
Mies mm. laskee montako palaa wc-paperia käytän ja jaksaa muistuttaa paljonko ympäristön resursseja menee käyttämääni määrään wc-paperia.
Kommentit (13)
ratkaisu:
osta oma wc-paperirullasi ja piilota se mieheltäsi:)
Mihin tarvitset niin paljon wc-paperia? Minä käytän bidee-suihkua ja vain kuivaan paperilla. Mies käyttää ihan hirveän paljon paperia! Eikä hänellä onnistu pelkkä vesipesu, mutta miksi?
Voi raasu! Säälin sua! Oikeasti. Noi luonnonsuojelijat on rasittava porukka.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset niin paljon wc-paperia? Minä käytän bidee-suihkua ja vain kuivaan paperilla. Mies käyttää ihan hirveän paljon paperia! Eikä hänellä onnistu pelkkä vesipesu, mutta miksi?
Enemmän paperiahan siihen kuivaamiseen menee.
Mä kanssa käytän bideesuihkua ja sen kanssa korkeintaan 3 palaa paperia. Jotkut pitää sitä varten pyyhettä.
Vierailija kirjoitti:
Tuhlaat siis vettä?
Eikös makeasta vedestä ole isompi pula kuin puusta(paperista)?
Paskaperseenä elämä ei varmaan ole kovin miellyttävää.
Suomessa ei ole vesipulaa. Peskää. Paperin valmistaminenkin saastuttaa ja kuluttaa vettä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole vesipulaa. Peskää. Paperin valmistaminenkin saastuttaa ja kuluttaa vettä.
Niin mutta jos täällä tuhlaa vettä, niin Malissa kaivot kuivuu.
Ei ole tekemistä luonnonsuojelun kanssa.
Mua kiinnostaa tietää miten se laskee kun käyttämät paskapaperin palat? Seisoo vieressä?
Vähemmästäkin on jätetty.