Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero vissiin?

Pattitilanne
28.11.2019 |

Meillä ilkeä tilanne perheessä. Ollaan oltu yhdessä 15vuotta. Vaimo on sanonut suoraan, että ei tunne enään vetoa minuun. Minä olen aina pitänyt vaimoani kauniina, ja tuntenut vetoa häneen. Läheisyyttä ja seksiä ollut todella vähän. Ne kerrat kun sitä on ollut, niin ovat tapahtuneet kokonaan minun aloitteestani. Yleensä olen tullut torjutuksi. Tätä on jatkunut jo vuosia. Itse kaipaan läheisyyttä ja se kuuluu parisuhteeseen. Perheeseen kuuluu myös kaksi alle kouluikäistä lasta ja iso asuntolaina. Minun pitäisi olla hänen mielestään toisenlainen. Pitäisi olla hänen mielestään enemmän ulospäinsuuntautunut, itsevarmempi, pitempi, ym. Sain tietää, että hän on ihastunut erääseen mieheen, joka on juuri samanlainen kuin mitä haluaisi minun olevan. Minä en muutu mihinkään. Jos en kelpaa tämmösenä kuin olen, niin menkööt ihastuksensa luokse. Olen tavallinen työssäkäyvä perheen isä, joka hoitaa lapsia ja kotia. Teen ruokaa, siivoan, käyn kaupassa, hoidan autot ja talon, leikin ja ulkoilen lasten kanssa ja annan vaimollekin omaan aikaan. Harrastan myös itse liikuntaa 2-3 kertaa viikossa. Olen yrittänyt panostaa parisuhteeseen enemmän, mutta mikään ei tunnu auttavan. En vaan ole enään hänelle se oikea. Kaikkeni olen antanut. Tiedän, että en tule jäämään elämässäni yksin. Ja vaikka en ketään löytäisikään, niin pärjäisin kyllä yksinkin. Ollaan nyt asumuserossa ja eropäätös olisi kohta tehtävä. Harmittaa lasten puolesta kun heillä ei ole enään niin sanottua ehjää perhettä. Luulen, että vaimo haluaisi vielä minun palaavan yhteiseen kotiimme jossakin vaiheessa, mutta en enään varmaan pystyisi luottamaan, että rakastaisi minua vielä. Luulen, että sama olisi kohta edessä uudestaan. Tämä on ollut todella rankkaa, enkä halua enää kokea tätä uudestaan. Asiat joita hän on minulle sanonut, eivä koskaan häviä päästäni. Parisuhdeterapiaa ehdotin joskus, niin ei kelvannut. Nyt asumuseron jälkeen hänen pyynnöstä pitäisikin mennä terapiaan. Olen kyllästynyt, että tunteillani leikitään. Olen vahvasti jo päätökseni tehnyt, mutta mitä mieltä te olette? Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia suurin osa suhteista on. Osa eroaa, osa jatkaa lasten ja taloudellisten syiden takia. Suosittelen jatkamaan ja hakemaan seksin muualta.

Vierailija
42/50 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia suurin osa suhteista on. Osa eroaa, osa jatkaa lasten ja taloudellisten syiden takia. Suosittelen jatkamaan ja hakemaan seksin muualta.

Muttei kaikki. Avoliitoissa voi olla monesti näivettyneempi seksielämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pattayalle ero-terapiaan pariksi kuukaudeksi niin unohtuu ex ja joskus ne lapsetkin,vaan ei se haittaa .

Monesti äiti onkin parempi lähivanhempi. Ainoa vanhempi.

Vierailija
44/50 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat hyvältä tyypiltä ja hyvältä isältä. Nyt kannattaa alkaa keskittymään siihen mitä haluat jatkossa. Helpoin ratkaisu olisi ehkä vain lähteä itse, mutta siinä käy helposti niin että sinä jumitat jossain yksiössä jossa lapset ei viihdy ja sitten vähitellen vieraannut omista lapsistasikin. Pidä siis huoli oikeuksistasi, vaimosi lähteköön ihastuksensa perään, mutta lapsia ei vie mukanaan.

Vierailija
45/50 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksia tulee ja menee..

Vierailija
46/50 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikea sanoa tuntematta, oletko hyvä tyyppi vai et vaiko sittenkin täysperseenreikä. Sen tietää vain sinä ja puolisosi, ei edes kaverit.

Vierailija
47/50 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat hyvältä tyypiltä ja hyvältä isältä. Nyt kannattaa alkaa keskittymään siihen mitä haluat jatkossa. Helpoin ratkaisu olisi ehkä vain lähteä itse, mutta siinä käy helposti niin että sinä jumitat jossain yksiössä jossa lapset ei viihdy ja sitten vähitellen vieraannut omista lapsistasikin. Pidä siis huoli oikeuksistasi, vaimosi lähteköön ihastuksensa perään, mutta lapsia ei vie mukanaan.

Oikeushan sen todella päättää, jos pariskunta eroaa..

Vierailija
48/50 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat hyvältä mieheltä ja isältä. Vaimosi kyllä taitaa nyt tappiolle jäädä. Hyvin mahdollista että käy juuri niin kuin epäilet, ja jossain vaiheessa hän haluaa sinut takaisin. Ymmärrän ettet sinä enää halua. Uskoisin että vaimosi mielenkiinnon lopahtamisen syy ei ole sinussa, vaikka vaimo sinuun tyytymättömyytesi kohdistaakin. Arki vaan vie nyt veronsa, elämä tuntuu vaimostasi ihan jäätävän tylsältä ja näköalattomalta. Jotain uudistusta ja vaihtelua pitäisi saada, ja hän kuvittelee että miehen vaihtaminen olisi ratkaisu. Mutta eihän se tietenkään ole. Auttaa ja piristää hetkeksi kun on ihan uudet jutut uuden ihmisen kanssa, mutta tutustumisen ja uutuuden viehätyksen jälkeen sama perusarki palaa. Usein paljon haastavampana, kun välttämättä se uusi ei olekaan niin osallistuva eivätkä lapsetkaan suhtaudu muuttuneeseen tilanteeseen välttämättä positiivisesti. Sitten vaimo huomaa että se mikä häntä oikeasti on koko ajan ärsyttänyt, onkin hän itse ja ne omat tunteet. Itseään kun ei pakoon pääse, niin on löydettävä se kohde jota syyttää ulkopuolelta. Siinä mielessä ajattelisin että ehkä terapia ei kuitenkaan olisi huono ajatus. Se voisi tuoda teille molemmille uutta näkökulmaa ja ymmärrystä sekä toista että itseään kohtaan. Voi olla että silti päätyisitte eroon, mutta voi myös olla että jos molemmilla vielä heräisi halu yrittää saisitte asiat onnistumaan. Lapset saisivat pitää ehjän perheen ja te ehkä oppisitte ihan uudella tavalla tukemaan toisianne ja työstämään parisuhdettanne. Ei kai teillä ole mitään hävittävääkään? Nyt on kuitenkin kyse tosi isoista ratkaisuista, jotka vaikuttavat sekä teidän että lastenne elämään niin merkittävästi, että suosittelisin vielä harkitsemaan ennen kuin tyrmäät ajatuksen terapiasta kokonaan.

Vierailija
49/50 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pattayalle ero-terapiaan pariksi kuukaudeksi niin unohtuu ex ja joskus ne lapsetkin,vaan ei se haittaa .

Monesti äiti onkin parempi lähivanhempi. Ainoa vanhempi.

Tyhmä kommentti! Yhtä hyvin isä voi olla se parempi vanhempi!

Vierailija
50/50 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt asioista ollaan puhuttu paljon ja olen nostanut kaikki kissat pöydälle, mitkä mieltäni on painanut. Nyt on käynyt ilmi, että vaimoni haluaisi tutustua tähän ihastukseensa ja saada vähän näkökulmaa siihen mitä elämältään haluaa. Siinä loukataan väkisinkin jotain. Olen sanonut mielipiteeni asiaan ja mitä mieltä olen asiasta. Minusta ei vain taida olla siihen, että jäisin niin sanotusti odottamaan sitä, että heillä ei kemiat kohtaisikaan. En varmaan pystyisi ottamaan enään takaisin. Vaimo itsekin on myöntänyt, että ei ole jaksanut panostaa minuun suhteen aikana kun tämä mies on pyörinyt hänen mielessä. Minusta vaan kaikki tuntuu siltä, että vaimo haluaisi erota ja kokeilla elämää ihastuksensa kanssa, mutta ei uskalla tehdä sitä päätöstä. Olen itsekseen ajatellut, että en asiasta ehkä enempää puhu ja vaimo saa tehdä parhaallaan näkemällään tavalla. Itse kuitenkin toivon, että tekee eropäätöksen ennen kuin rupeaa rakentamaan uutta elämää meidän yhdessä olon aikana. Se on meinaan hyvin todennäköistä, että jos rupeaa tämmöiseen touhuun, niin siinä vaiheessa minä häivyn tästä liitosta. Sanoo kyllä, että tämä ihastus hyvin todennäköisesti häviää hänen mielestään, mutta rivien välistä olen lukenut, että hän todella haluaa sen miehen. Tosi kurjalta tuntuu, vaikka tässä asumuseron aikana olenkin saanut elämääni paljon uuttakin sisältöä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme