4 vuotias ilmastoahdistunut tytär pilaa joulun!
Ilmoitti eilen ettei halua lahjoja ja ettei kinkkua saa meille ostaa, kertoi samalla ettei osallistu meidän Thaimaan matkalle joulun jälkeen vaan jää mielummin mummolaan!
Miten tässä pitäisi toimia?
Kommentit (21)
Olisit sanonut 14-vuotias, niin joku olisi ekä uskonut. 0/5
Paremman provon saisi, jos tytär olisi 14v.
Oikeasti lapsi on vasta 4?
14-vuotias ahdistunut teini menisi läpi, mutta nyt ollaan syvällä provo-ansassa.
Ehkäpä tuollaisen 4 vuotiaan mieli vielä muuttuu moneen kertaan. Kuka tuollaisia ajatuksia on hänelle syöttänyt?
En ihmettelisi, johan tuolla sukupuolenvaihdoksista opetetaan 5-6 vuotialle tekstien perusteella. Lääketehtaat kiittää tuota sukupolvea, nappia naamaan ettei ahdistusta tunne mitä on joka suunnalla.
Mun koirakin on ilmastoahdistunut eikä halua viettää joulua :( Mitä pitäisi tehdä?!
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä tuollaisen 4 vuotiaan mieli vielä muuttuu moneen kertaan. Kuka tuollaisia ajatuksia on hänelle syöttänyt?
Seuraa instassa jotain Ruotsalaista tyttöä jolta matkinut näitä juttuja, päiväkodissa kuulema muutkin kaverit toimii näin
Tää oli jo aikaisemminkin, eikä silloinkaan ihmeemmin naurattanut.
Kun hän täyttää viisi, kieltää teiltä autoilun.
Onko ap'n tarkoitus olla hauska? Ei nyt kyllä yhtään naurata. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mun koirakin on ilmastoahdistunut eikä halua viettää joulua :( Mitä pitäisi tehdä?!
Kerro koiralle, että joulua voi viettää myös ilmastoystävällisesti.
Ja sitten teette niin. Yksinkertaista.
Mun autokin ahdistui :(
Säälittää kun on bensa-auto ja haluaisi olla sähköauto, jätti sitten käynnistymättä kun ei halua tuhota ilmastoa. Mitä teen ?
Vierailija kirjoitti:
Koira on vielä kevyttä settiä, mutta meidän pihasiili heräsi varta vasten talvihorroksesta esittelemään iPadiltään sitä Gretan ”How dare you!”-huutobaskaa. Oli niin saa ta nan hapan se siili.
Haha, loistava! Varsinkin tuo ruattalaistyton seuraaminen instassa
Jos mummo suostuu ottamaan tytön, niin ilman muuta hänet kannattaa jättää. Saatte ihanan aikuisten keskinäisen matkan ilman vollottavaa penskaa.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua