Heka Kuninkaantammenkierto 14
Tänne alla keskustelu kohteesta.
Hakiko täältä kukaan? Millainen on tilanteesi ja minkä kokoista asuntoa hait?
Kommentit (58)
Luulen, että nyt tämän ja ensi viikon aikana valittaan asukkaat. Peruutuksia ehkä tulee viikolla 4, joten silloin ehkä joku saattaa saada vielä yllättäen viime hetken tarjouksen mutta luulisi kyllä että tämän ja ensi viikon ajan tarjokset tulee tehdyksi ja lähetettyksi.
Mutta lähetetäänkö tarjous asukkaalle heti kun hänet on valittu vai valitaanko ensin kaikki ja sitten vasta lähetetään kaikille kerralla?
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsesi on jo niin iso, että et pysty hoitamaan itse, kannattaa ehkä harkita jo lapselle toista asumismuotoa. Et voi pitää lastasi iäisyyksiä kotona. Toivon, että saat asunnon jostain. En kuitenkaan halua, että muutat Kuninkaantammeen jos nyt jo valitat.[/quote
Kylläpä on mielipiteet 😂 Eikö hissit sun muut ole tehty sitä varten, että auttavat arjessa.. Sun mielestä mä en voi hoitaa mun lastani kotona, koska en jaksa kantaa rappusia 😂😂 Ensin kyselet mun verotietoja ja sit sanot, että mun lapsi pitäisi laittaa laitokseen. Tiedätkö kuinka paljon yhteiskunta säästää, kun hoidan häntä kotona? Jokaisella ihmisellä on oikeus hoitaa läheistään kotona niin kauan kuin itse haluaa. Onneksi saatiin asunto.
Hieno juttu, onnea!
Olitteko sisäisiä hakijoita? Saitteko rivarin?
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu, onnea!
Olitteko sisäisiä hakijoita? Saitteko rivarin?
Saatiin ekasta kerroksesta neliö, mut ei siis rivari. Tää meille just hyvä! Ja ollaan sisäisiä vaihtajia
Vierailija kirjoitti:
Itse olet ihan hölmö, kun muita täällä haukut. Luuletko oikeasti olevan joku super äiti? Me saatiin sentään rivari.
Oletteko vaihtajia vai uusia asukkaita? Kysyn, koska jos olette vaihtajia, niin uusilla hakijoilla olisi vielä toivoa (jos vaikka uusille jaettaisiin ensi viikolla).
Me saatiin tänään tarjous kolmiosta, ei olla vaihtajia.
Nyt vähän harmittaa, kun haettiin tähän kohteeseen. Ikävä kyllä saatiin tarjous ja kai se on pakko ottaa vastaan. Vuoden kun siinä kituuttaa niin voi luojan kiitos jo vaihtaa. Täällä nyt jo tulevat naapurit tappelee. Oikeastaan ihan perus kaupungin talojen hommaa. Kaikki vähävaraisia ja siis ihan kaikki, itsekin. Kaikkihan sen tietää, että ei voi tienata juuri mitään. Muuten ei asuntoa stadilta tipu.
Onkohan nuo tappelijat oikeasti saanut mitään asuntoa..suutuspäissään laittaneet et tarjous tuli...
Vierailija kirjoitti:
Me saatiin tänään tarjous kolmiosta, ei olla vaihtajia.
Mikä tilanne teillä oli? Haitteko isompaa/pienempää?
Onko joku vielä saanut tarjouksen? Onko nyt kaikki jaettu?
Tänään saatiin tarjous. Ollaan sisäisiä vaihtajia.
Tänä olen saanut yksiön kuninkaantammesta,,,, valitettavasti pois Stadista mut häätö oli.
Onko vielä joku saanut tarjouksen?
Äsken tuli tarjous kolmiosta, voi olla että ei oteta. Alue ei kiinnosta oikeastaan.
Onkohan kaikki asunnot jo jaettu :/ harmittais niin jos ei tuota saanu ois ollu niin täydellinen.
Mitä ihmettä. Joku varmaan ei ottanut asuntoa vastaan. Tarjous tuli eilen.
Kyselin tänään chatin kautta asuntojen jaosta ja se on parhaillaan menossa. Vielä ei siis kannata heittää kirvestä kaivoon.