Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä teinisi ragesi sinulle viimeksi?

Vierailija
27.11.2019 |

Meillä tuli yhtäkkiä huoneestaan tohon räyhäämään kun tietokoneensa peli hidastelee että mun palstailu vie kaiken meidän netin :o Langaton laajakaista! Ei kai nyt sentään pari välilehteä vie jonkun onlinepelin tehoja :D

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että käytin yläkerran vessaa kun se on hänen😂

Vierailija
2/16 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoaako sen myös itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoaako sen myös itse?

Juu ei tod

Vierailija
4/16 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käsitystäkään.

Sohvalla neuloin ja laskin silmukoita. Olin hyvinkin omissa ajatuksissani ja ykskaks teinin ovi aukes. Alkoi kamala marmatus. Pyörähti siinä olkkarissa, aidon vihaisena. Pauhe jatkoi ja ovensa meni kiinni.

Eli tuolta se tuli ja sinne se meni. En saanut mitään selvää sen jutusta, kun päässä oli vaan silmukat. Jospa nyt kuitenkin helpottas, että sai päästellä ulos.

Vierailija
5/16 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluvaloista. Kuulemma saa olla viimeinen vuosi, kun ne laitetaan hänen huoneeseensa, koska ovat lapselliset. Ja siis kyseessä ihan vaan perus valoketju.

Vierailija
6/16 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että varoitin etten pysty maksamaan ulkomailla opiskelua. Ajattelen kuulemma vain rahaa.

Vierailija
7/16 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä että varoitin etten pysty maksamaan ulkomailla opiskelua. Ajattelen kuulemma vain rahaa.

Kuinka kehtaatkin :D

Vierailija
8/16 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuokrannut kesä- ja heinäkuuksi kakkosauton meidän käyttöömme, helpottaa kummasti liikkumista kun perheessä on jo monta ajokorttia. Olisi kuulemma pitänyt ostaa se toinen auto.

Vierailija
9/16 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne uskalla rageta ku tietävät että oisivat hukassa ilman minua, joka kustannan heidän koko elämisensä.

Vierailija
10/16 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse marmatin tänään äidille kun en saanut kyytiä kaupunkiin (asun 30km päässä keskustasta, ei julkisia), mutta sitten harmitti ja hävetti, kun vanhemmat oli töistä väsyneitä ja lumitöitä tiedossa. Olin onneksi tänään tehnyt valmiiksi ruuan niille sentään kun tein päivällä hiilarihimoissani spagettia ja kaveriksi lihapullakastikkeen. :D

Vierailija
11/16 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 18v. "teini" on nukkunut koko päivän. Hermostui, kun töistä tullessani kyselin oven raosta, mitä haluaa kaupasta ja tulisiko itse ajamaan autoa (opetusluvallani). Ei halunnut, mutta laittoi ostoslistaa Whatsappiin, kun pääsin kauppaan. Tahtoi punaisia viinirypaleitä ja vitsillä vastasin, että käykö vihreät. Sain vastaukseksi "idiootti". Ajattelin sulkea netin yöksi ja kattoa, kun se illalla herää teiniunestaan, eikä ole mitään tekemistä eikä ole kaapissa valmista ateriaa. Hänellä on vaikea masennus päällä ja käyttää sitä hyväkseen. Sulkemalla netin saan sen puhumaan minulle edes jotain ja tekemään itselleen syötävää. Saan sen ulos huoneestaan tekemään ihan jotain muuta. Omasta mielestä hänen masennus alkoi jo silloin, kun hän aloitti nettipelimaailman. Pois muuttanut poikani sanoi, ettei enää pelaa niin paljoa, kun on muutakin tekemistä ja se apatisoi mieltä. On yrittänyt pikkuveljelleen selittää tätä, että hankkisi jotain muuta puuhaa masennukseensa.

Vierailija
12/16 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että märkä pyyhe kylppäriin kuivuun ja likaiset vaatteet pyykkikoriin, tämä oli liikaa koska ilmoitti laskevansa päiviä jolloin on 18v ja pääsee muuttamaan omaan ihanaan kotiin missä kukaan ei mäkätä ja pomota jatkuvasti, oma rauha.

Vierailija
13/16 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
14/16 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin väärän värisiä omenoita. Viime viikolla nämä oli just niitä oikeita omenoita. Hohhoijaa.

Vierailija
15/16 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo teiniä mutta kaveri puhui eilen, että teininsä raivosi kun äiti katsoi häneen liian pitkään. Ovet paukkui.

Vierailija
16/16 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin vain kahden metrin päässä hänestä kaupassa. Olisi pitänyt olla kuulemma ainakin viiden metrin etäisyys tai mielellään niin, että olisin odottanut autossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi