Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiennyt että Dani Küblböck hyppäsi(?) mereen :(

Vierailija
27.11.2019 |

Missäköhän on? Oon surullinen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisitte minun kanssani että minkä vuoksi hän hyppäsi? Tykkäisin analysoida, tuntuu pahalle nyt.

Vierailija
2/9 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelisiko joku kanssani tästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hän on ja mistä on hypännyt? Itsemurhako?

Vierailija
4/9 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aida Lunalta. Kukaan ei tiedä minkä vuoksi. Olen niin surullinen. Minkä vuoksi kukaan ei nähnyt häntä tai katsonut häneen peräänsä tai pelastanut?

Vierailija
5/9 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheaa. Onpa surullista.

Vierailija
6/9 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteli varmaan pääsevänsä noin historiaan kun muut keinot ei tepsineet. Ihminen, jonka olisi pitänyt saada sympatiaa ja terapiaa teininä, eikä 15 min. julkisuutta.

Vierailija
7/9 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen puolestaan surrut jalkapalloilija Emiliano Salan kuolemaa ( pienlentokone tippui mereen) Myös Lil Peep ja hänen kuolemansa surettavat varsinkin nyt kun "löysin" hänen biisinsä näin myöhään, kun tyyppi ei enää ole edes elossa. 

Vierailija
8/9 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen puolestaan surrut jalkapalloilija Emiliano Salan kuolemaa ( pienlentokone tippui mereen) Myös Lil Peep ja hänen kuolemansa surettavat varsinkin nyt kun "löysin" hänen biisinsä näin myöhään, kun tyyppi ei enää ole edes elossa. 

Kuuntelin juuri tuon Salan viimeisen viestin kun oli koneessa, jossa sanoo että tuntuu kuin kone olisi hajoamassa ja jos hänestä ei kuulu mitään tuntiin niin jonkun täytyy lähteä etsimään. Sanoo myös, että häntä pelottaa. Sori myös, että tulen tähän ketjuun kertomaan muista.

Vierailija
9/9 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä ketjussa saa surra muitakin, tietenkin. Minua vain jotenkin koskettaa syvälle Danielin kohtalo. On melko samanikäinen (1 vuosi nuorempi). Nuorempana työskentelin Danielin lapsuuden kaupungissa. Jotkut kaverini siellä (pieni kaupunki) tunsivat hänet, ja kysyinkin heiltä, jos olisin päässyt tapaamaan häntä joskus :D Hän ei asunut kumminkaan ko. kaupungissa enää.

Niin, komppaan että hänen olisi pitänyt saada sympatiaa ja terapiaa :(

Surettaa. Mielellään ajattelisi että hän on vain kadonnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän