Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mac vai PC ylioopisto opintoihin?

Vierailija
27.11.2019 |

Aloitan ensi vuonna opinnot (kauppis), ja mietin olisiko Mac vai saman hintaluokan PC läppäri parempi opintoihin. Saisi mielellään kestää ja olla ajan tasalla mahdollisimman kauan... Lisään vielä, että en osta imagon takia, haluan ainoastaan laadukkaan ja luotettavan läppärin!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valitset PC:n, jätä ainakin HP valitsematta. Mun yli tonnin maksaneen HP:n koneessa oli tyyppivika ja takuuhuolto ei pelittänyt. Väittivät, ettei koneessa ole mitään vikaa ja yrittivät jopa maksattaa huollon minulla. Onneksi tajusin ottaa videon ongelmasta ja linkki keskustelufoorumin threadiin, jossa useilla käyttäjillä oli sama ongelma.

Vierailija
22/31 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos opiskelet siellä yliopistossa sisustussuunnittelijaksi tai huuhaa humanistiksi nii ehkä siinä tapauksessa Magintosh. Jos taas sun pyrkimys on oikeisiin töihin niin sit tietysti PC.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buuttilevyke kirjoitti:

Jos opiskelet siellä yliopistossa sisustussuunnittelijaksi tai huuhaa humanistiksi nii ehkä siinä tapauksessa Magintosh. Jos taas sun pyrkimys on oikeisiin töihin niin sit tietysti PC.

Kannattaisko opetella ymmärtämään lukemansa eli aloitus, niin ei tarvitsisi ihan puutaheinää kirjoittaa.

Vierailija
24/31 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisen vuoden opiskelija eikä minulla ole läppäriä. Loistavasti on pärjännyt ilmankin, eli sellainenkin vaihtoehto on.

Eniten koululla näkee Lenovon käytettyjä yritysläppäreitä, hinta/laatu-suhde taitaa olla voittamaton.

Vierailija
25/31 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos valitset PC:n, jätä ainakin HP valitsematta. Mun yli tonnin maksaneen HP:n koneessa oli tyyppivika ja takuuhuolto ei pelittänyt. Väittivät, ettei koneessa ole mitään vikaa ja yrittivät jopa maksattaa huollon minulla. Onneksi tajusin ottaa videon ongelmasta ja linkki keskustelufoorumin threadiin, jossa useilla käyttäjillä oli sama ongelma.

Ehdottomasti jätän! Nykyinen hp pavilion, ja täys paska!

Ap

Vierailija
26/31 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varat riittää Macin käyttömukavuus parempi, mutta jos rahat tiukemmassa kyllä ne hommat varmasti saa myös PC:llä hoidettua

Vierailija
27/31 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin PC:n. Yliopistot yleensä tarjoavat sille ilmaiseksi tekstinkäsittely- yms ohjelmat. Lenovoa voin suositella itse. Hyvä akun kesto on semmoinen ominaisuus johon kannattaa panostaa, koska aina tiloissa ei ole pistokkeita tarpeeksi.

Vierailija
28/31 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon yliopistossa kaikilla MacBook Prot!

Vierailija
29/31 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos varat riittää Macin käyttömukavuus parempi, mutta jos rahat tiukemmassa kyllä ne hommat varmasti saa myös PC:llä hoidettua

Meillä on taloudessa monien valmistajien tuotteita ja eniten Mac on solmussa. Ei varsinaisesti lisää käyttömukavuutta.

Vierailija
30/31 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 200 euroa maksanut halpiskone ja täyttää kaikki tarpeeni opintojen suhteen erinomaisesti. 

Vierailija
31/31 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PC ja asenna linux.