Nainen, voisitko lähteä treffeille 33v miehen kanssa jolta puuttuu etuhammas?
Kommentit (30)
Ei sillä ole väliä. Itse laitoin isolla rahalla hampaat kuntoon, kun oli reikä etuhampaiden välissä. Ei se naisen saantia helpottanut mitenkään. Tästä aikaa 6 vuotta ja yksin elellään. Ikää sama.
Vau, ei olisi uskonut että oikeasti yksi hammas kaataa kaiken ihmisten mielestä.
Terv. huonohampainen, joka ehkä joutuu tulevaisuudessa hankkimaan sillan tai osaproteesin etuhammasrivistöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, JOS olisi joku hyvä syy, miksi hammas on lähtenyt ja miksi uutta ei vielä (!) ole laitettu paikoilleen.
Hyvä syy ei ole se, että on vaan antanut hampaidensa mädäntyä suuhun tai ollut kännipäissän nyrkkitappelussa. Ja suunnitelma uudesta hampaasta pitää olla.
Hammaslääkäri teki virheen perustoimenpiteessä....johti pahaan ientulehdukseen ja hampaanpoistoon.
Tämä myös vaikuttaa niin että minun on vaikea luottaa hammaslääkäreihin. Mistä tiedän kuka osaa asiansa? Arpapeliä
Ap
Jos se johtui virheestä niin miksi sinun sitten itse pitää maksaa implantti?
Vierailija kirjoitti:
Puttuu hampaita ja melkein kaikki muut muovia. Kelpaanko, kohta 30v nainen?
Hyi h..… . Hampaat ovat tosi tärkeät sekä esteettisesti että syömisen kannalta ja muutenkin suun täytyy olla kunnossa.
Siinä tapauksessa jos olet huippurikas entinen tai nykyinen jääkiekkoilija, tyyliin Väänäsen Ossi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, JOS olisi joku hyvä syy, miksi hammas on lähtenyt ja miksi uutta ei vielä (!) ole laitettu paikoilleen.
Hyvä syy ei ole se, että on vaan antanut hampaidensa mädäntyä suuhun tai ollut kännipäissän nyrkkitappelussa. Ja suunnitelma uudesta hampaasta pitää olla.
Hammaslääkäri teki virheen perustoimenpiteessä....johti pahaan ientulehdukseen ja hampaanpoistoon.
Tämä myös vaikuttaa niin että minun on vaikea luottaa hammaslääkäreihin. Mistä tiedän kuka osaa asiansa? Arpapeliä
Ap
Ei julkisella mitään implantteja laiteta, vaikka vahinko olisikin. Se on kuule proteesi tai silta sitten. Sekin omakustanteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koska suu on minun, eikä muita kiinnosta puuttuuko sieltä hammas vai ei.
Tervetuloa oikeaan maailmaan.
Ap
Kaikki lähtisi, jos mies olisi britti.
Palkki? Onks tää joku uus nimitys pillulle vai?