Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salossa asuvat nyt tarkkana - 3-vuotias Markus kateissa!

Vierailija
27.11.2019 |

https://yle.fi/uutiset/3-11090478

3-vuotias kateissa Salossa, poliisi pyytää yleisöhavaintoja.

Poliisi pyytää apua kolmivuotiaan Markuksen löytämiseksi.

Markus katosi hoitopaikastaan Salon Vaskiossa, Heinäsuon alueella tänään keskiviikkona noin klo 14.30. Tämän jälkeen hänestä ei ole havaintoja.

Poikaa etsitään useiden poliisipartioiden ja poliisikoirien voimin. Viranomaiset varautuvat kutsumaan apuun myös vapaaehtoisen pelastuspalvelun Vapepan.

Markus liikkuu mitä todennäköisimmin yksin. Hän on tummissa vaatteissa, jalassa on kumisaappaat.

Havainnot pyydetään ilmoittamaan hätänumeroon 112.

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähänkin poliisi pyytää havaintoja vaan mitenpä niitä kukaan antaa kun ei edes tiedä, miltä lapsi näyttää. Eivät julkaise kuvaa ku ei ole tarpeeksi kauan ollu kadoksissa.

Mihin kuvaa tarvitaan?Ei mihinkään.Jokainen ,joka näkee tuonikäisen yksin hortoilemassa pimeässä tajuaa mistä on kyse!Selvästikkään kidnappausta ei epäillä.Sillon varmasti julkaistaisiin kuva,jos tuntuma,että jonkun seurassa.

Vierailija
62/124 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuollu se on ku ei enää pelastajiakaan tarvita, kytät vie varmaan jo suru-uutista.

Poliisi pyysi aiemmin tänään apua kolmivuotiaan Markuksen löytämiseksi Salossa. Turun Sanomien (siirryt toiseen palveluun) tietojen mukaan poika on edelleen illansuussa kateissa, mutta hänellä ei ole vaaraa.

Markus katosi hoitopaikastaan Salon Vaskiossa, Heinäsuon alueella tänään keskiviikkona noin kello 14.30.

Poikaa etsittiin useiden poliisipartioiden ja poliisikoirien voimin, mutta nyt etsinnät Vaskiolla on Turun Sanomien mukaan lopetettu. Niitä jatketaan kuitenkin jossain muualla.

Poliisi on luvannut tiedottaa asiasta illan aikana.

Markus oli kadotessaan tummissa vaatteissa, jalassaan kumisaappaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä nyt mikään Sherlock tarvitse olla. 

Eli jos etsintöjä ei tarvita, poliisilla on tiedossa missä poika on ja kenen kanssa tai vähintäänkin kenen kanssa. 

Mutta edelleen siis kateissa. Se on toinen juttu. 

Vierailija
64/124 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TS : Poikaa ei ole löytynyt, sen voi vahvistaa, kertoo komisario Marko Luotonen.

Hän vahvistaa myös sen, että etsinnät Vaskiolla on päätetty. Sen sijaan etsintöjä jatketaan muualla. Missä, sitä Luotonen ei kerro.

– En voi sanoa epäilläänkö rikosta, koska en tiedä sitä vielä itsekään.

Luotosen mukaan poliisi kuitenkin uskoo, että Markuksella ei ole "hengen- tai terveydenvaaraa".

Poliisi aikoo tiedottaa asiasta lisää vielä illan aikana.

Vierailija
65/124 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joku huoltajuus kiista tämä on.

Vierailija
66/124 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi tiedottaa,että poika yhä kadoksissa,muttei hengenvaarassa.olisiko huoltajuusjuttuja kuitenkin.

Vierailija
67/124 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joku etävanhempi käynyt hakemassa luvattomasti.

Vierailija
68/124 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin lapsena kerran vähän samaan tapaan hukassa. Minut oli houkutellut pois hoitopaikasta lähettyvillä asunut dementoitunut isoäiti. Lähdin tietysti oman mummon mukaan, vaikka ihmettelin miksi niin salaa piti lähteä ettei kukaan näe. Siitä tulikin melkoinen reissu sitten, kun oli kylmä talvipäivä ja isoäidillä oli vaikeuksia löytää kotiinsa. Muistan että umpihangessakin tarvottiin ja palelu oli kauhea. Minut löydettiin vasta seuraavana päivänä, ja itse ihmettelin että mitä äiti itkee ja touhuaa, kun minä vaan olin mummon kanssa ollut kävelemässä ja yötä mummolla.

Vierailija
69/124 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006323042.html

Poliisilla ei ole syytä epäillä, etteikö Markus olisi kunnossa, Luotonen kertoo

Vierailija
70/124 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisilla ei ole syytä epäillä, etteikö Markus olisi kunnossa, Luotonen kertoo.

Näin IS:n nettisivuilla hetki sitten.

Vierailija
71/124 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi tiedotti ettei poika ole vaarassa.

Vierailija
72/124 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma kyllä, kun eronneet käyttää

lastaan kiusatakseen toisiaan.

Saatiin valjastettua poliisivoimat ja etsintäpartiot, vaikka niille olisi takuulla oikeitakin töitä.

Toivottavasti näille jurpoille esitetään asianmukainen lasku.

Vierailija
73/124 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä ihmisiä jotka antavat 3-vuotiaan ulkoilla yksin. Hoitopaikkahan voi olla ihan hyvin mummolakin, ei välttämättä mikään päiväkoti tms.

Lohduttavaa kuitenkin nämä viimeisimmät uutiset, että poliisi ei epäile pojan olevan vaarassa enää. Toivottavasti tilanne selviää pian ja poika pääsee kotiin.

Vierailija
74/124 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin lapsena kerran vähän samaan tapaan hukassa. Minut oli houkutellut pois hoitopaikasta lähettyvillä asunut dementoitunut isoäiti. Lähdin tietysti oman mummon mukaan, vaikka ihmettelin miksi niin salaa piti lähteä ettei kukaan näe. Siitä tulikin melkoinen reissu sitten, kun oli kylmä talvipäivä ja isoäidillä oli vaikeuksia löytää kotiinsa. Muistan että umpihangessakin tarvottiin ja palelu oli kauhea. Minut löydettiin vasta seuraavana päivänä, ja itse ihmettelin että mitä äiti itkee ja touhuaa, kun minä vaan olin mummon kanssa ollut kävelemässä ja yötä mummolla.

Onneks et lähteny Veikko Antti Jammu Siltavuoren mukaan

Vierailija
75/124 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajilla on taas luuri kiinnostanut enemmän kuin työnteko.

On niitä lapsia ennen kännyköitäkin hoitajilta kadonnut. Minä katkaisin 80-luvun alussa tarhasta 4-vuotiaana, kun löysin ruusupensaiden takaa aidasta reiän ja lähdin äitiä vastaan asemalle. Karkumatka päättyi noin puolen kilsan päässä kun tarhakaverin äiti tuli vastaan ja vei minut takaisin.

Vierailija
76/124 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan kaapattu?

Vierailija
77/124 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydetty!!

Vierailija
78/124 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydetty!! Pojan oli äiti kaapannut ja olivat matkalla ulkomaille. Tallinnan satamasta poliisi löysi ja nappasi.

Vierailija
79/124 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salossa kadonnut 3-vuotias Markus löytyi Tallinnan satamasta https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006323082.html

Vierailija
80/124 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus on löytynyt Tallinnasta! Kaapattu äidin toimesta.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006323082.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan