Voisitko miehenä seurustella 25% vammaisen naisen kanssa?
Vammaisuus ei näy päällepäin mutta nainen tarvitsee jatkuvan lääkityksen. Miksi? Miksi et?
Kommentit (48)
En. En tunne seksuaalista vetovoimaa naisia kohtaan.
Kukaan ei ole täydellinen, en sano ettenkö voisi seurustella, mutta riippuu ihan täysin vamman laadusta.
Jos ei normaalielämää juuri haittaa, niin ei ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus toimii hyvänä testinä: kuka tietää / kuka jaksaa googlata mitä 25% vammaisuus esim. voisi tarkoittaa.
Minä en tiedä alkuunkaan. Yritin googlata, en oikeastaan oppinut mitään tai ehkä paremmin sanottuna: keskustelu houkutteli minut takaisin palstalle ennen kuin ehdin oppia.
Minulle luonnossa liikkuminen on iso asia, ja toivoisin tulevan voivani jakaa mm. tämän asian tulevan kumppanini kanssa. Toisaalta elämässä on niin paljon muutakin. Pidän ruoanlaitosta ja uusien makujen kokeilemisesta, pidän elokuvista ja kuvataiteesta, läheisyydestä, musiikista... Parisuhde on harvoin sellainen että toisen kanssa vietetään kaikki aika ja harrastetaan ihan kaikkea. Omaakin aikaa tarvitaan.
Ap taitaa pitää vähän tarkoituksella meitä vastaajia epävarmassa tilassa, pointsit siitä =)
En istu pyörätuolissa ja voin liikkua luonnossa sekä osaan tehdä herkullista ja terveellistä ruokaa. Kaikesta huolimatta tarvitsen jatkuvan lääkityksen koska ilman sitä kuolen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus toimii hyvänä testinä: kuka tietää / kuka jaksaa googlata mitä 25% vammaisuus esim. voisi tarkoittaa.
Minä en tiedä alkuunkaan. Yritin googlata, en oikeastaan oppinut mitään tai ehkä paremmin sanottuna: keskustelu houkutteli minut takaisin palstalle ennen kuin ehdin oppia.
Minulle luonnossa liikkuminen on iso asia, ja toivoisin tulevan voivani jakaa mm. tämän asian tulevan kumppanini kanssa. Toisaalta elämässä on niin paljon muutakin. Pidän ruoanlaitosta ja uusien makujen kokeilemisesta, pidän elokuvista ja kuvataiteesta, läheisyydestä, musiikista... Parisuhde on harvoin sellainen että toisen kanssa vietetään kaikki aika ja harrastetaan ihan kaikkea. Omaakin aikaa tarvitaan.
Ap taitaa pitää vähän tarkoituksella meitä vastaajia epävarmassa tilassa, pointsit siitä =)
En istu pyörätuolissa ja voin liikkua luonnossa sekä osaan tehdä herkullista ja terveellistä ruokaa. Kaikesta huolimatta tarvitsen jatkuvan lääkityksen koska ilman sitä kuolen.
Aika moni tarvitsee jatkuvaa lääkitystä, esimerkiksi diabeetikot. Ei olisi minulle ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlaisesta vammasta on kyse? Muuten ihan mukava mutta jos lääkitys ei ole kohdallaan yllättää yöllä saksenkärki 5mm päässä miehen silmämunasta kun saa musta sukkaisuuskohtauksen?
Ilman lääkitystä kuolee eikä ole kyse mielenterveydellisistä ongelmista.
Sitten en näe mitään ongelmaa. Vakava latvalahous on itselleni ehdoton dealbreaker, kaikki muu arvioidaan tapauskohtaisesti.
Mikä muu ja miten tapauskohtaisesti? Tiedäthän, että täysin tervekään ihminen ei ole täydellinen? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä tässä sitten muuta kuin hynttyyt yhteen vaan! Laitetaan Strömsö kalpenemaan mitä idylliin tulee! =)
Vastaan niin, että sukupuolet olisivat toisin päin: voisin.
Vierailija kirjoitti:
Vammaisuudella ei ole mitään yhteyksiä politiikkaan!
Se, että Vihreiden tai Vasemmistoliiton kannatusprosentti on >0.0% todistaa aukottomasti, että olet väärässä.
en alkaisi. olen itse lievästi vajaa, niin ei ole resulsseja alkaa jonkun toisen hoitajaksi. pulmusissa on yhsi blondi. jos tapaisin jonkun söpö tytön, jolla olisi suunnillleen yhtä paljon älyllistä kapasiteettia, niin voisin tapailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että Vihreiden tai Vasemmistoliiton kannatusprosentti on >0.0% todistaa aukottomasti, että olet väärässä.
Vammaisuudesta huolimatta en kannata kysisiä puolueita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni tarvitsee jatkuvaa lääkitystä, esimerkiksi diabeetikot. Ei olisi minulle ongelma.
Kävinpä taannoin sokkotreffeillä (yhteinen tuttava usutti) aivan upean diabeetikkonaisen kanssa. Ehkä häntä ei kiinnostanut tai ehkä hän oli jotenkin minua syvemmällä nykyisessä "pelaavassa" deittikulttuurissa... Olisin halunnut tavata toistekin ja hän jotenkin puolikieltäytyi niin että totesin että ei sitten. Ei tarkoittaa ei, näin minä olen asiat käsittänyt.
Jos palkki on kunnossa, niin miksi ei.
Toi 25% puute vois olla vaikka semmonen, että haluu olla aina himassa.
Häiritsee persoonamuodon vaihto. Ensin oli vain nainen, sitten minä.
Siis onko kyse autismista kun numeroista puhutaan? Ei haittaa autismi.
Hmm, mulla on 30% invalidivähennys verotuksessa, onko se sama asia kuin että olen 30% vammainen? Olen myös riippuvainen päivittäisistä lääkkeistä..
t: ykköstyypin diabeetikko
Vierailija kirjoitti:
Siis onko kyse autismista kun numeroista puhutaan? Ei haittaa autismi.
Ei ole kyse autismista
Vierailija kirjoitti:
En, arvot vain ei kohtaa, siksi en voi seukkailla vihervasureiden kanssa
Ei kai Sinulla eli 100% vammaisella persulla ole edes mahkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että puhut läpiä päähäsi, todistaa aukot ajattelussasi.
Uteliaisuuttani kysyisin miten määrittelisit vakavan latvalahouden. Riittääkö lievä masennus? Keskivaikea? Vakava? Kaksisuuntainen mielialahäiriö? Persoonallisuushäiriö, jos niin mitkä? Dissosiaatiohäiriö? Jne. Vai luokitteletko kaikki samaan laariin, tyyliin "kaikki koskaan nilkkansa nyrjäyttäneet tai luun murtaneet ovat rampoja"? M38