Vepsäläisen JÄRJETÖN mustanperjantain tarjous: sänky 27 190 euroa!
https://www.vepsalainen.com/fi/2000T-parivuode/
Ai että ottaa päähän tällainen KERSKA!!
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla lailla se on ruma ja ruudullinen kuin Sotkankin sängyt. Miksi?
Sängyn tapauksessa patjan laatuhan se on tärkein. Oletettavasti siis patja on erittäin hyvä ja siinä on elinikäinen takuu tms.
Kenen eliniästä on kyse :D
Tätä aina ihmettelen kun jollain väitetään olevan "elinikäinen" takuu.
Heitin tuon sanan hatusta, yleensähän ne on jotain tyylii 30-40 vuoden takuu, esim. Tempur.
Meillä oli Tempur, oli kamala. Kuka tykkää mistäkin.
Maksoitte Tempurista ilman että kokeilette sitä kunnolla? Fiksua.
Vierailija kirjoitti:
Suunnittelijan nimi ja design. Itse ihastuin tuohon kun jollain webbisivulla surffasin ja tuote näkyi kuvassa ilman hintaa. Ajattelin heti että vitsit, sopisi täydellisesti keittiön pöytämme yläpuolelle. Mutta kun olen ihan vaan keskituloinen niin minun hankintani kyllä tyssäsi hintalappuun. Toivottavasti Ikea tai joku tekee samantyyppisen kopion tuosta :D
Minäkin tykkään. Upea etenkin suurikokoisena korkeassa ja tilavassa huoneessa.
Olin työkavereiden kanssa työtilaisuudessa eräässä hotellissa, jossa oli tuo Artichoke.
Olin tippua penkiltä, kun työkaveri pohti Ikean lampuksi. Korjasin.
Illan aikana kolme ihmistä otti lampun puheeksi ja pohtivat, että onkohan tuo se sama kuin Ikeassa se minkä saa avattua, vetonarua ei kyllä näy, se on varmaan otettu pois...
Ilmeisesti tätä miettivät:
https://www.ikea.com/fi/fi/images/products/ikea-ps-2014-pendant-lamp__0…
Minä ostin 8v sitten Hästens Luxurian BJX petarilla.
Omasta mielestä se on ollut täysin hintansa väärti ja ehdottomasti paras ostos, jonka olen tällä vuosikymmenellä tehnyt.
Silloin kun varakas setämies asettelee köyhän perheen vesan sängylle nautittavaksi.
Minua ei haittaa eikä ihmetytä että jollain on varaa ostaa 30 tonnin sänky mutta ihmettelen vaan että mikä tuossa maksaa noin tolkuttomasti kun saman merkin saman kokoisia sänkyjä saa helposti jollain 5-10 tuhannella. Ei sekään halpa ole mutta tavallisesta 2 nukuttavasta sängystä 30k on jännä hinta.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt miksi se ottaa ihmisiä päähän että joillain on varaa ja halua maksaa paljon luksuksesta? Ymmärrän sen silloin, jos ostetaan turhaa ympäristöä kuormittavaa roinaa, mutta tuskinpa tuo 27 000 euron sänky sen pahempi ympäristölle on kuin halvempikaan, ja sängyn jokainen tarvitsee. Itselläni ei ole moisiin varaa, enkä varmaan ostaisi vaikka olisikin (ellen nyt olisi oikeasti ihan upporikas ja lisäksi jotain erityisiä selkä- tms vaivoja joihin paras mahdollinen sänky ehdoton juttu), mutta eipä yhtään häiritse että jotkut noita ostaa.
Jotta jonkun tilillä on tuon verran ylimääräistä, niin aika moni on joutunut ottamaan asunto- ja autolainaa, käymään töissä ja tuottaa voittoa tuolle yhdelle. Ei nuo ihmiset pyhällä hengellä elä.
"ja käytännössä jokaista hevosenjouhea myöten aseteltu."
XDDDDDDDDDDDD
Aivan järjetön sänky ja lamppu. Kuka hullu maksaa noin paljon???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt miksi se ottaa ihmisiä päähän että joillain on varaa ja halua maksaa paljon luksuksesta? Ymmärrän sen silloin, jos ostetaan turhaa ympäristöä kuormittavaa roinaa, mutta tuskinpa tuo 27 000 euron sänky sen pahempi ympäristölle on kuin halvempikaan, ja sängyn jokainen tarvitsee. Itselläni ei ole moisiin varaa, enkä varmaan ostaisi vaikka olisikin (ellen nyt olisi oikeasti ihan upporikas ja lisäksi jotain erityisiä selkä- tms vaivoja joihin paras mahdollinen sänky ehdoton juttu), mutta eipä yhtään häiritse että jotkut noita ostaa.
Milloinkas köyhän perheen lapset pääsevät tuollaiselle sängylle?
ap
Siinä vaiheessa, kun lapsi on itse verolistoilla.
Mietittiin miehen kanssa tuetaanko lasten opiskeluja vai ostetaanko uusi sänky. Päädyttiin ostamaan uusi sänky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla lailla se on ruma ja ruudullinen kuin Sotkankin sängyt. Miksi?
Sängyn tapauksessa patjan laatuhan se on tärkein. Oletettavasti siis patja on erittäin hyvä ja siinä on elinikäinen takuu tms.
Kenen eliniästä on kyse :D
Tätä aina ihmettelen kun jollain väitetään olevan "elinikäinen" takuu.
Heitin tuon sanan hatusta, yleensähän ne on jotain tyylii 30-40 vuoden takuu, esim. Tempur.
Meillä oli Tempur, oli kamala. Kuka tykkää mistäkin.
Maksoitte Tempurista ilman että kokeilette sitä kunnolla? Fiksua.
Oli kaksi viikkoa kokeilussa, hermot ja selkä menivät jo viikosssa. Ei pidetty eikä maksettu.
Vierailija kirjoitti:
Ota huomioon, että Suomessa on, asuu ja elää oikeasti joukko ihmisiä, joiden vuositulot voivat olla esim. 110 miljoonaa tai jopa noin 300 miljoonaa euroa, (köyhemmillä vain miljoonia). Sängyn hinta on heille peanuts, tikkukarkin hintoja.
Ei elä, tuollaisia vuosituloja ei ole Wahlroosillakaan, muutama miljonääri toki löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Eipä niillä, ketkä näitä ostavat taida itselläkään aina olla rahoja maksaa. Vepsäläinen promoaa erilaisia osamaksusopimuksia aika aggressiivisesti.
Kun katsoo ilmoitusta, siinä on maksuvaihtoehtoina annettuna ensimmäisenä Klarnan osamaksu ja sen alla heti Nousukausirahoitus kakkosvaihtoehtona 24kk, 36kk ja 60kk maksuajalla. Ja sitten ihmetellään kun jengi velkaantuu.
Jos jollain on 27 000 ylimääräistä, jolla ostaa sänky niin mikä ettei. Sänky on ihan hyvä sijoitus omaan hyvinvointiin, vaikka huomattavasti halvemmalla voi saada jopa omalle selälle paremman vaihtoehdon. Velan ottaminen sänkyä varten on nyt vaan ihan typerää.
Tuollaisia sänkyjä ostavat wannabe rikkaat, eikä todellakaan ole hintansa väärti, eikä ole 10 tonnin sänkynään, ainut tapaus milloin 10 tonnin sänky on hintansa väärti on jos se vie selkäkivut pois
Eipä niillä, ketkä näitä ostavat taida itselläkään aina olla rahoja maksaa. Vepsäläinen promoaa erilaisia osamaksusopimuksia aika aggressiivisesti.
Kun katsoo ilmoitusta, siinä on maksuvaihtoehtoina annettuna ensimmäisenä Klarnan osamaksu ja sen alla heti Nousukausirahoitus kakkosvaihtoehtona 24kk, 36kk ja 60kk maksuajalla. Ja sitten ihmetellään kun jengi velkaantuu.
Jos jollain on 27 000 ylimääräistä, jolla ostaa sänky niin mikä ettei. Sänky on ihan hyvä sijoitus omaan hyvinvointiin, vaikka huomattavasti halvemmalla voi saada jopa omalle selälle paremman vaihtoehdon. Velan ottaminen sänkyä varten on nyt vaan ihan typerää.