Vepsäläisen JÄRJETÖN mustanperjantain tarjous: sänky 27 190 euroa!
https://www.vepsalainen.com/fi/2000T-parivuode/
Ai että ottaa päähän tällainen KERSKA!!
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli sähköpostissa Black Friday tarjous että tällaisen kattovalaisimen saisi 5999 eurolla:
https://www.vepsalainen.com/fi/ph-artichoke--valaisin-o-48-cm-valkoinen/
Mikäköhän tuossakin noin paljon maksaa?
Huomaa, että lamppu ei tule mukana vaan se on hankittava erikseen. Tällaista se on näiden halpiskamojen kanssa.
Tuosta valaisimesta tulee mieleen kouvolatukka - saisikohan sitä violettinä?
Minua harmittaa tuollainen kerskasänky.
Syynä se, että moni on oikeasti selkävaivainen ja kärsii. Niillä ei yleensä ole varaa tuota ostaa.
Sen sitte ostaa terveselkäinen rikas.
Vierailija kirjoitti:
Syynä se, että moni on oikeasti selkävaivainen ja kärsii. Niillä ei yleensä ole varaa tuota ostaa.
Liikunta sen selän parantaa eikä makaaminen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt miksi se ottaa ihmisiä päähän että joillain on varaa ja halua maksaa paljon luksuksesta? Ymmärrän sen silloin, jos ostetaan turhaa ympäristöä kuormittavaa roinaa, mutta tuskinpa tuo 27 000 euron sänky sen pahempi ympäristölle on kuin halvempikaan, ja sängyn jokainen tarvitsee. Itselläni ei ole moisiin varaa, enkä varmaan ostaisi vaikka olisikin (ellen nyt olisi oikeasti ihan upporikas ja lisäksi jotain erityisiä selkä- tms vaivoja joihin paras mahdollinen sänky ehdoton juttu), mutta eipä yhtään häiritse että jotkut noita ostaa.
Milloinkas köyhän perheen lapset pääsevät tuollaiselle sängylle?
ap
Ei varmaan milloinkaan, mutta ei kai sitä oikeastaan ihminen tarvitse tuollaista luksussänkyä, eli elämästä ei puutu mitään olennaista jos tuollaisiin ei pääse.
Ajattele, jos ei oo varaa ja selkä särkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikunta sen selän parantaa eikä makaaminen...
Kaikki ei pysty liikkumaankaan. Voi olla kaikki nivelet sökönä. Selkä ja polvet.
Esim kipeä vanhus tai reuma tms.
Olet oksettava kommunisti, ap. Jos tuolle sinun linjallesi lähdetään, niin kukaan Suomessa ei saa enää syödä mitään, koska maailmassa on lapsia jotka kärsivät nälänhädästä!
Tuohan painaa 200kg? Juu... Olisihan se kätevä kuntosalin korvike siinä vaiheessa kun pitää sängyn altakin saada siivottua, etenkin kun on noin kätevän korkuinen että kaikki oravaa pienempi sinne kyllä mahtuu, muttei pölynimurin suulake, mopin varresta puhumattakaan.
Taidan sittenkin pitäytyä vanhassa sängyssä, voidaan sitten vaikka vaihtaa auto sähkömalliin jos halutaan rahaa järjettömyyksiin puhaltaa.
Hästensin rantauduttua Suomeen muut sänkykauppiaat riemuitsivat. Se nimittäin nosti kaikkien sänkyjen hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota huomioon, että Suomessa on, asuu ja elää oikeasti joukko ihmisiä, joiden vuositulot voivat olla esim. 110 miljoonaa tai jopa noin 300 miljoonaa euroa, (köyhemmillä vain miljoonia). Sängyn hinta on heille peanuts, tikkukarkin hintoja.
Höpö höpö. Mistä he ovat saaneet rahat?
ap
Omistavat yrityksiä esim...
Todella hyvä että myydään tuollaisia kerskatuoteita. Joka kaupasta kilahtaa valtion kassaan sievoinen summa rahaa veroina. Niillä voidaan sitten hoitaa teitä köyhiä selkävaivaisia.
Ja vielä parempi jos sänky ja valaisin olisivat kotimaista tuotantoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta valaisimesta tulee mieleen kouvolatukka - saisikohan sitä violettinä?
Tämä. On niin wt valaisimen näköinen kun voi vain olla. Joku ostaa tuon ja luulee että omaa makua?
Miksi sitten rikkailla on koti täynnä marmoria, kultaa ja antiikkia? Ei kukaan jolla on makua ja tyyliä ostaisi tuollaista jos on rahaa. Jos tulisin sun luokse käymään ja sulla roikkus tollanen tekele katossa ja sanoisit hinnan niin naurahtaisin ja lähtisin kotiin. Siis aivan uskomatonta. Huhhuh.
Ette kai te nyt oikeasti usko, että 30 tonnin sänky parantaa selän? Tai yhtään mikään sänky! Aivan naurettavia on myös Unikulman sänkymainokset. Syytävät karseat summat mainontaan. Jokainen julkkis ja urheilija muka on saanut avun heidän sängystään.
Saimme muuten yksi joulu työnantajalta lahjaksi Unikulman tyynyn. Senhän totta kai luvattiin tekevän ihmeitä. Höpö-höpö, kammottava superlonikimpale. Hyvä, että tuli tämä "koekappale", tiedänpähän olla ostamatta sieltä mitään, vahingossakaan.
Jossain testissähän Hästens hävisi Ikean sängylle mukavuudessa, että saahan sitä tyhjästä maksaa jos rahaa on.
Höh, Hästensin käsintehty jenkkisänky- ostaisin, jos olisi varaa, on muuten ihana, saisi varmasti upeat unet ja kyllä tuo Artisokka-valaisin sopisi sängyn päälle loistavasti!!!!!
Ei taida monikaan peruspulliainen vepsäläisellä asioida.
Vierailija kirjoitti:
minulla on ihan tavallinen sängy. jos tulisi lotossa rahaa, niin voisin ostaa parasta rahalla saatavia tuotteita. todennäköisesti tätä alapekutetaan. muistutan että tavaroista menee alvia jolla rahoitetaan valtion menoja.
*sänky*
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli sähköpostissa Black Friday tarjous että tällaisen kattovalaisimen saisi 5999 eurolla:
https://www.vepsalainen.com/fi/ph-artichoke--valaisin-o-48-cm-valkoinen/
Mikäköhän tuossakin noin paljon maksaa?
Minusta tuo Artichoke on ihana; olen haaveillut sellaisesta vuosia (kuparinvärisestä). Itse asiassa voisin ostaakin sen ilman että se mitenkään heilauttaisi budjettiani ja arkielämää, mutta tuo vaatisi korkean huoneen ja sellaista minulla ei ikävä kyllä ole. Mutta lamppu on aivan käsittämättömän kaunis.
minulla on ihan tavallinen sängy. jos tulisi lotossa rahaa, niin voisin ostaa parasta rahalla saatavia tuotteita. todennäköisesti tätä alapekutetaan. muistutan että tavaroista menee alvia jolla rahoitetaan valtion menoja.