Seksitreffit ja miehen kommentti "Mä en sitten halua nähdä tai koskea sitä sun leikkausarpea"
Kerroin miehelle, että minulla on sitten iso leikkausarpi selässä, ettei sitten säikähdä. Nyt ahdistaa koko juttu ja tekee mieli perua tapaaminen. Joutuisin koko ajan miettimään missä asennossa ja kulmassa voin olla, ettei hän näe tai kosketa vahingossa arpea. Menisitkö tilanteessani koko treffeille?
Kommentit (27)
Seksitreffeissä ei liene mitään pahaa, mutta en kyllä tollasen pällin kans lähtisi.
Muutenkin minusta olisi kiusallista sopia netin kautta jotain panotreffejä, harrastan mieluummin vanhan koulukunnan baareja niin ehtii nähdä ihmisen livenä ja jutella kasvotusten ennen kuin päättää, haluaako sitä nusaista vaiko ei.
N31
Vierailija kirjoitti:
känkkäränkkä kirjoitti:
Seksitreffit? Vastaus miehelle: "Mä en sitten halua nähdä, tai koskea sitä sun lerppaa prinssinakkia!"
Niin sää sanoisit, olet tosi hassu.
Haha! Jep, "känkkis" on huikeen hauska tyyppi! :DD
Kakkahattutäti kirjoitti:
Mies on ääliö ja sinä menet pyllistämään ilmaiseksi?
Ota nyt edes rahaa.
Hah hah hah! Olet tylympi kuin Dirty Harry!
Itsekunnioitusta, pää pystyyn, ei kannata mennä toisen alistettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
En sopisi pelkkiä seksitreffejä. Ole paljon arvokkaampi kuin pelkkä seksi. Mikä nykynaisiin on mennyt?
Siis mitä mikään tekaistu arvo tähän liittyy?
Jotkut sinkut haluavat seksiä, vaikka sopivaa kumppania ei ole löytynyt tai pariutuminen edes kiinnosta.
Minulle tuollainen sinun ajatusmaailma on ihan vieras ja outo.
Että jotakuta ei oikeasti paneta, vaan hän suhtautuu seksiin välineenä jota käyttää muihin tarkoitusperiin kuin omien himojen tyydyttämiseen?
Tämä oli epätoivosin alotus mitä olen ikinä lukenut:/