Mitä mieltä tämän talon sisustuksesta? :D
https://www.etuovi.com/kohde/n32847?haku=M1433858415
Nyt ei ole ainakaan sitä kaikkien parjaamaa kokovalkoista :D Erityisesti tapettiratkaisut persoonalliset. Hieno talo kyllä ja kivalla alueella.
Kommentit (25)
Kyllä mulle kelpaisi noinkin räväkkä. Näissä on aina se näkökulmakysymys, katsotaanko a) talon nykyistä sisustusta stailauksineen vai b) talon sisustusta tulevalla sisäänmuuttohetkellä kun kaikki huonekalut ja stailaukset on poissa?
Ei mua noi tapetit häiritse, päin vastoin, mutta se tilkkutäkkilattia
Aika kiva oikeastaan. Ne modernit divaanisohvat heittäisin ovesta pihalle ja korvaisin isokukallisen tapetin ja punaiset seinän jollain hillitymmällä.
Kyllä mulle kelpais...vaikka on Turussa. 😁
Vierailija kirjoitti:
Ei mua noi tapetit häiritse, päin vastoin, mutta se tilkkutäkkilattia
Musta taas tilkkutäkkilattia oli söpö, tapetit aika kamalat.
Näkisittepä mun boheemin kodin!
😨😉
No joo, vähän liikaa kaikkea kyllä mulle. Kivoja värejä, etenkin punainen olohuoneessa, mutta se sanomalehtipaperin näköinen tapetti on ihan liian levoton. Eli jotain kivaa - mutta myös ei-niin- kivaa. Plussaa persoonallisuudesta.
Sisustuksessa oli elementtejä, joista tykkäsin, lähinnä huonekaluja. Tykkään värikkäästä sisustuksesta ja vanhoista huonekaluista, mutta tuo ei ollut se tyyli, joka on mieleeni. Olen kuviotapettien ystävä, mutta nuo tapettivalinnat eivät olleet mieleeni.
En siis pidä sisustusta rumana tai ikävänä, ja varmasti tuolla kodissa olisi kiva vierailla, mutta omaan makuuni se ei sopinut.
En tykkää, liian levoton omaan makuun vaikken myöskään pidä kokovalkoisesta. En pidä yhdestäkään seinäpinnasta enkä punaisesta keittiöstä, eli olisi iso remontti edessä jos tuonne muuttaisi. Asukkailla erikoinen valinta ruokaryhmäksi, kullanväriset baarituolit ja korkea pöytä.
Hyviä ja kivoja valintoja ja yhdistelmiä. Ainut vaan, että musta tuossa eteisessä olisi pitänyt tehdä sama kuin muissa huoneissa eli osa seinistä olisi kannattanut maalata tapettiin sopivalla värillä. Nyt tapettia on ihan liikaa ahtaissa ja sokkeloisissa tiloissa ja se saa tilan näyttämään entistä pienemmältä ja liian levottomalta.
En tykännyt, en pidä punaisista seinistä tai keittiökaapeista. Tapetit myös suurimmaks osaks kauheat.
Mulla on niin paha migreeni, etten pystyisi tuollaisen sisustuksen kanssa elämään hetkeäkään. Tykkään kyllä väreistä, mutta ei juma noi kuvioidut tapetit on liikaa.
Makuuhuoneen tapetti ihana. Liikaa kuvioita ja levottomuutta muualla. Mutta nehän saa pintaremontilla uusiksi. Öljylämmitys on kyllä huono, voi olla että kaksi ilmalämpöpumppua riittääkin, vain veden lämmitykseen tarvitaan öljyä. Mutta se on iso miinus myytäessä. Ihme jos saavat myytyä tuolla hinnalla.
Mutta hyvää rohkea sisustaminen, eikä onneksi yhtään merenheiniä vaasissa, meriruohokoreja tai valkoisia vinoneliömattoja ja tyynyröykkiöitä!
Keittiön ja eteisen sanomalehtitapetti oli liian sekava, mutta ihan paras toi olohuone! Tykkäsin!
Hieno sisustus muuten, mutta joku päässyt huseeraamaan vähän liikaa noiden tapettien kanssa. Yksi tehosteseinä tai -alue riittäisi kussakin tilassa tai huoneessa. Nyt lähtee vähän psykoosit tulille. Asunnon myyntikuviksi kuvat patsaista kaapin päällä ja huonekaluista lähtee myös vähän sivuraiteelle.
Ihana! Keittiön tapetti siinä ja siinä mutta muuten kyllä
Olen rakastunut kuviotapetteihin ja tässä kolmannessa talossamme on nyt isokuvioista olkkarissa. En ymmärrä miksi en laittanut makuuhuoneeseenkin?? No joku päivä kyllä laitan!
Edellisessä talossamme oli erilaista maalaustekniikkaa voimakkaillakin väreillä - vrt verenpunaista yhdistettynä munakoison lilaan ja mattakultaan. Tai keltaista keltaisella tms. Ei yhtään maalarinvalkoista seinää kuten ei nykyisessäkään, vaalein on off-white.
Yksittäisinä juttuina useimmat ratkaisut kivoja, yhdistelminä ei ehkä parhaita mahdollisia. Lisäksi syöminen baarituolilla istuen ei tuntuisi itsestä kovin mukavalta ratkaisulta.
Minusta taas tapetti yhdellä tai kahdella seinällä näyttää kesken jääneelle. Jos laitetaan niin laitetaan kaikille seinille.
Sokkelittomat keittiönkaapit on kivan ilmavan näköisiä, tosin tuossa pitäisi viimeistellä putkistot ja apk:n metallisokkeli piiloon. Meillä on kyseiset ongelmat ratkaistu nätillä puulistalla.
Hieno!