Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulossa raju loppuvuosi työehtosopimuksia neuvotellessa

Vierailija
27.11.2019 |

Postin sekoilu näytti osuvasti sen että nyt alkaa mitta olemaan täynnä. Olenkin ihmetellyt että aika kauan saa suomalaista nipistellä, ennen kuin kulho täyttyy. V**tutus tähän jatkuvaan verojen korotuksiin, sekä mm. asumiskustannusten nousemiseen alkaa tulemaan pintaan. Olemme isojen muutosten äärellä, hyvä Suomi!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo postin teko oli ennen näkemätöntä. Ei kai koskaan aikaisemmin ole tuolla tavoin yritetty heikentää työntekijän palkkaa.

Neuvotteluita on tulossa. Itse olen hoitoalalla. Tehy ja Super on sopineet yhteistyöstä, jolla sote alalle saadaan oma sopimus.

Vierailija
2/3 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo postin teko oli ennen näkemätöntä. Ei kai koskaan aikaisemmin ole tuolla tavoin yritetty heikentää työntekijän palkkaa.

Neuvotteluita on tulossa. Itse olen hoitoalalla. Tehy ja Super on sopineet yhteistyöstä, jolla sote alalle saadaan oma sopimus.

Hyvä juttu. Muistakaa sitten ilmoitella näkyvästi koska menette kylttien kanssa heilumaan niin tulen tukemaan!

Mitä me kylteillä?! Liiton edustajat hoitaa neuvottelut, ja tarvittaessa vuoronvaihto ja ylityökielto ovat tehokas tapa taistella hoitoalalla. Työnantaja ei pärjää ilman työntekijöiden joustoa ja kaikki jousto on vapaaehtoista. Niistä saa kieltäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumiskustannukset nousevat ilmastotalokoiden takia. Ja valtion rahapulan... ja kuntien rahapulan...

Pitäähän jostain repiä rahat Afrikan vaalien tukemiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän