Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun näitä tekstejä miesten pettämisistä lukee...

Vierailija
05.06.2006 |

tulee mieleen, että onko olemassa USKOLLISIA kunnon miehiä enää ollenkaan?!???? Mistä sen sellaisen tunnistaa? Itsekkin sitä vaan luottaa mieheensä. Tulee sellainen olo kun lukee noita pettämis juttuja, että jaa-a, niinhän se oma ukkokin tietysti tekee.

Niin, että onko kunnon miehiä olemassa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en miestäni pettäisi, koska se olisi mielestäni väärin. Minä en myöskään halua valehdella kenellekään, ja muutenkin pyrin elämään toisia kohtaan oikein. En tietysti onnistu, mutta pyrin.

Ja pidän miestäni rehellisenä. En ole koskaan huomannut hänen valehtelevan tai huijaavan, ja luotan hänen moraaliinsa. Ja uskon että hänen kaltaisiaan on paljon. Mutta en luottaisi mieheen, joka valehtelee jossain tilanteessa, esim olisi valmis huijaamaan verotuksessa tms. Silloin omatunto joustaa, ja kiusauksiahan meille kaikille tulee jossain elämäntilanteessa.

Vierailija
2/20 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkukaa naiiviksi jos haluatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro.3. En itse pettäisi mistään hinnasta ja tiedän myös mieheni olevan rehellinen, joskus jopa liiankin sellainen.

t. ap

Vierailija
4/20 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sen.

Vierailija
5/20 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle periaatteessa on ihan sama pettääkö vai ei, mutta jos jättää kertomatta ja valehtelee niin se olis kaikki kamalinta. Eli en vaadi miestä olemaan pettämättä kunhan jos näin päättää tehdä kertoo sen minulle.

Vierailija
6/20 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta sitten hän meni päissään pussailemaan vierasta naista (meillä se pussailu on pettämistä), ja sitä ennen oli 100% varma, ettei minun mies vois sellaista tehdä ikinä. Näköjään toista ei aina tunnekaan niin hyvin, mitä luulee.

Siitä olen kuitenkin varma, että mies jäisi kiinni heti, jos koittaisi minulta tekosiaan salata, niin syyllisen näköinen se oli viime kerrallakin, eikä muutenkaan osaa tippaakaan valehdella.

Vierailija
7/20 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikista muista valoista.

Kaverini pettää miestään säännöllisesti ja on koko ajan vakuutellut kaikkea tuommoista miehelleen, että ei ikinä pettäisi ja ei voisi enää elää hänen kanssaan ja hänestä huomaisi sen heti. Ihan silkkaa sontaa. Omaan kumppaniin pitäisi luottaa mutta kun tiedän tuon esimerkin niin en usko 100% enää keneenkään... :(

Vierailija
8/20 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä koskaan olisi uskonut että hän kykenee valehtelemaan ja pettämään minua, mutta niinpä vaan teki.

On vielä sellainen ihminen että omatunto kolkuttaa jos kaupassakin peritään liian vähän tai väärin, niin ei voi ymmärtää, kuinka kykeni pettämään. Mutta nyt kun katselen kuvia tuolta ajalta ei mieheni kasvoilta näy hymyn häivettäkään vaan totisena ja apeana katselee ohi kameran, ei edes kykene katsomaan suoraan kameranlinssiin vaan katselee jonnekkin sivulle

Vierailija
9/20 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietämään jostain katseista. Minun mieheni ainakin luottaa minuun joissain asioissa aivan liikaa. Luulee liian kiltiksi. (Tosin en nyt ihan tuollaista tee, mutta silti.)

Vierailija
10/20 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta edelleen ollaan yhdessä ja toivottavasti opittu jotai , elämää ei voi elää sillätavoin et epäilee kokoajan toista , siinä tulee vaan hulluksi.

Vierailija
11/20 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pettänyt entistään minun kanssa aikoinaan. Itse olen pettänyt jokaista poikaystävääni ja tässäkin suhteessa monesti kieppunut siinä rajoilla, että mikä on pettämistä ja mikä ei.

En silti usko, että KAIKKI pettävät.

Vierailija
12/20 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät jää kiinni.

Eivät tunnusta vaikka päältä löytyisivät, aina voi sanoa ettei sisällä ollut.

Joillakin on niin hyvä pokerinaama.

Suurin osa tietysti kuvittelee olevansa niiiiiiin erinomainen ettei puoliso voisi minua pettää.

Paskapuhetta sanon määääääääää

Niin monet retket olen ukkomiesporukassa heittänyt ihan työni puolesta ja voin sanoa että suurimmalla osalla ne kumppanit unohtuu kun laiva satamasta irtoaa.

Vierailija
13/20 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti sitten kuitenkin. Uskon, että se oli vain se kerta. Miehellä oli kovat tunnontuskat, ja luotan häneen taas. Mutta en vatvo ja mieti, että pettääkö vai ei. Jos tulee ilmi, että pettää, niin se on sitten loppu. En tutki kännykkää enkä lompakkoa enkä tenttaile, vaan uskon miehen käytöksen paljastavan, jos jotain on pielessä, niin kuin silloin.

Vierailija
14/20 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuvat väkisten teeskentelemään vaimoilleen ja pidättelemään halujaan

Vierailija
15/20 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan yleistä, että työpaikan bileissä pussaillaan, tanssitaan hitaita jne., mutta sen pitemmälle ei mennä.

Vierailija
16/20 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota oppia keisaripingviinistä!

tai joutsenesta!

Ja pyri samaan

Vierailija
17/20 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat useammin uskollisempia kuin miehet. Naisille usein seksi ja rakkaus kuuluvat yhteen, mutta he eivät tajua että eipä ole montaa miestä joka ajattelee samalla lailla. Miehestä seksi on hauskanpitoa, eikä ollenkaan niin paha asia kuin naisen mielestä.

Vierailija
18/20 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hänellä on huono itsetunto

Vierailija
19/20 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annettaisiin tilaisuus mistä ei 100% varmasti voi jäädä kiinni niin suurin osa miehistä pettäisi.

Vierailija
20/20 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muuten lukenut tuon Finsex-tutkimuksen, kesti kymmenen vuotta, miehistä 55% pettää ja naisista alle50%. Lisäksi luin parisuhdeterapeutin raportin, niin miesten uskottomuus on harvinaisempaa kuin on luultu.