Asiat jotka saavat v*tutuskäyrän tappiin sekunnissa!
Tulipa mieleen yksi, tässä taaperon nukuttaessa. Lapsi melkein unessa (olet nukuttanut jo 40min) ja yhtäkkiä ovikello soi. Lapsi pystyssä silmät suurina. Ovella joku älyvapaa kauppaamassa patjoja. Ei luovuta vaikka sanon kauniisti ei kiitos. Yrittää sisälle. Kiellän. Sanoo tulevansa paremmalla ajalla uudestaan. Sanon ei kiitos, mutta huutaa vielä että tarviiko sänkyä. Lyön oven kiinni.
Kommentit (610)
Puhelinmyyjät, mikään muu ammattiryhmä ei aiheuta sellaista raivonpuuskaa minussa kuin nämä. Onneksi soittavat harvoin mutta silti. Turhista turhin ammatti.
En ole kiinnostuntu tietotekniikasta muuten kuin käyttäjänä, joten kaikki säätäminen tietokoneen kanssa ärsyttää ihan sairaasti. Jos on pakko jotain asentaa, ohjeet on aina todella huonoja ja ylimalkaisia ja niissä skipataan joku vaihe yli, mikä onkin olennainen homman onnistumiselle.
Ulkojouluvalojen muuntajat. Miksi ne on niin isoja möttejä, että peittävät vierekkäisen pistorasian? Tai miksi ulkopistorasioiden pitää olla niin lähekkäin toisiaan, eikö ne voisi olla vaikka 10 sentin päässä toisistaan, että mahtuisi muuntajat vierekkäin. Ei, olisi liian vaivatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunkkaisessa bussissa on kyllä ihan kamalaa, kun jollakin on jotain haisevaa v*tun meetvursti leipää tai muuta vastaavaa. Haisee etuosasta takaosaan asti. Kerran näin nuoren tytön parin penkkirivin päässä syövän KYLMÄÄ ROISKELÄPPÄ. Silloin tuijotin kyllä epäuskoisesti, että ei helvetti.
Söin tänään junassa, eikä kukaan tuijottanut. Pitsa on piirakkaa ja sitä myöten retkievästä.
Ei kukaan kyttää,jos syöt kolmioleipää. Siinä voi olla samat aineksetkin.Se nyt vaan haisee ihan saatanan pahalle, että kiitos paskasta matkasta.
En nähnyt sinua haistelemassa, eikä normi pitsa haise kylmänä miltään.
Vierailija kirjoitti:
Lenkkireittini, kävelytie menee lammen ympärillä. En siedä vastaan tulevia koiran taluttajia MINUN kaistallani. Olen ryhtynyt häijyksi. Tarvittaessa vaikka pysähdyn, että joutuvat vetämään hurttansa omalle kaistalleen ja ohittamaan minut ns. liikennesääntöjen mukaiselta puolelta. Joku uskalsi kerran sanoa minulle ”en suosittelisi ohittamaan siltä puolelta näitä” (2 koiraa), kun ei ymmärtänyt ITSE mennä omalle kaistalleen. Kysäsinkin häneltä, etteikö omista ajokorttia tai edes mopokorttia. Arrgggr
Kaistalla :'' 'DDDD
Kevyenliikenteen kulkijat, jotka eivät ymmärrä että kuorman purun ja lastauksen ajaksi on täysin laillista pysäyttää auto esim. Taloyhtiön rapun oven eteen, mikäli ei kohtuuttomasti haittaa kevyttä liikennettä.
Taas meinasi tulla päähänlyöntikilpailu jonkun himolenkkeilijän kanssa, kun hän joutui vaihtamaan väylän vasemmasta reunasta oikeaan reunaan.
Tätä ennen yritti väkisin tunkea talon seinän ja auton välisestä 20cm raosta ja riehaantui minulle kun ei siitä mahtunut. Toisella puolella oli melkein 2 metriä tyhjää tilaa.
Tällä hetkellä ketuttaa lämpöpatterit. Vaikka ne on väännetty täysille niin sisälämpötila on siinä 20 asteen tuntumassa, koska niissä kiertävää veden lämpötilaa säädellään muualta. Ja isännöitsijälle on turha valittaa, koska on kumminkin sallitun sisälämpötilan sisällä. Minusta täällä on kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Se kun joku paukapää tunkee pahvinkeräyslaatikkoon kokonaisen pahvilaatikon ilman että laittaa sen kasaan.
Hoksasitko katsoa sen lootan sisään? Minä ainakin tungen omat kartonkini jonkun suuremman lootan sisään ja vien sen sitten täynnä pahvia olevana sinne pahvinkeräyslaatikkoon. En halua nähdä kotonani litistettyä pahvijätettä siellä sun täällä, tuo suurempi laatikko on hyvä ao jätteen jemmauspaikka.
Digibyrokratia.
Kun pääsylippua ei saa näkyviin kuin hirveän salasanarumban tai appsin lataamisen jälkeen, jos saa.
Koiranulkoiluttajat, jotka antavat nameja koirille. Koirilla on varmaan niskat kipeät ja niistä tulee sirkuskoiria. Mitä koiranelämää se on kun joutuu tuijottamaan omistajan taskua?
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä ketuttaa lämpöpatterit. Vaikka ne on väännetty täysille niin sisälämpötila on siinä 20 asteen tuntumassa, koska niissä kiertävää veden lämpötilaa säädellään muualta. Ja isännöitsijälle on turha valittaa, koska on kumminkin sallitun sisälämpötilan sisällä. Minusta täällä on kylmä.
Kokeile peittää termostaatti jollain kylmällä, esim. märällä pyyhkeellä. Silloin patteri yleensä kuumenee enemmän. On kamalaa joutua palelemaan kotonaan. Itse muutin vastikään uuteen asuntoon, eikä täällä ole edes ihan 19 astetta, vaikka patterit hehkuvat kuumina. Ikkunatkin on vastikään tiivistetty eikä niistä vedä, en käsitä minne se lämpö menee. Joudun nukkumaankin villapaita päällä, vaikka minulla on viisi peittoa.
Vierailija kirjoitti:
Digibyrokratia.
Kun pääsylippua ei saa näkyviin kuin hirveän salasanarumban tai appsin lataamisen jälkeen, jos saa.
Tai ylipäätään lippua ei saa ostettua, ellei kirjaudu palveluun. Kävin juuri tapahtumassa, jonne kannustettiin ostamaan netistä liput halvemmalla hinnalla, mutta jotta ne sai ostettua, olisi pitänyt kirjautua palveluun. Ostin sitten ovelta.
Vierailija kirjoitti:
Tarkasta, onko ilmanvaihto jäänyt ns. kesäasetukselle. Jos ikkunoiden yläpuolella on korvausilmaventtiili, säädä sitä pienemmälle.
Exän kaltaiset, ikuisesti teini-ikään henkisesti jämähtäneet "jooojooihankohta"-ihmiset. Saamattomat, ajattelemattomat vätykset. Ai että kun oma kiukku räjähtää. Työyhteisöönkin on pesiytynyt johtoa myöten tämmöinen "en tiedä, eikä kuulu mun työnkuvaan"- kädet ilmaan- tyyli. Sisukkaana sitä usein on tehnyt asiat itse, että ne tulevat tehtyä, mutta nyt alkaa riittää.
Jos ei tilauksista vastaa tämä x, vaan y, mutta saman asian laskutuksesta vastaakin x eikä y, x ja y eivät keskustele keskenään niin ...argh hemmetti
Ihmiset jotka lentokoneessa napsauttelevat turvavöitä auki heti kun renkaat koskettavat asfalttia ja alkavat kaivaa laukkujaan lokeroista. Ei sieltä sen nopeammin ulos pääse, se kone rullaa vielä paikalleen ja sittenkin kestää vielä aikansa että ovet aukeavat. Sitten nämä minä minä minä ekana ulos odottavat sen saman puoli tuntia kuin muutkin että matkatavarahihna käynnistyy. Tosin silloin ne ovat muurina hihnan edessä että muut eivät saa omia laukkujaan hihnalta.
Hyvännäköisen miehen lihava vaimoke. Tuntuu että menee hyvä mies hukkaan.
Sama asia kun hyvännäköinen mies on homo, siinäkin menee mies hukkaan.
Rumat ei v*tuta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköisen miehen lihava vaimoke. Tuntuu että menee hyvä mies hukkaan.
Sama asia kun hyvännäköinen mies on homo, siinäkin menee mies hukkaan.
Rumat ei v*tuta.
Esim. Raksu ja Nikke
Tommi Korpela vaimoineen
Sitten se näyttelijä pari, jotka joskus johti Oulun Teatteria
Kaikki turha ja itsekäs pärinäsaastutus. Ralli, formulat, moottoripyörät, mopot, moottorikelkat, vesiskootterit, mönkijät..