Asiat jotka saavat v*tutuskäyrän tappiin sekunnissa!
Tulipa mieleen yksi, tässä taaperon nukuttaessa. Lapsi melkein unessa (olet nukuttanut jo 40min) ja yhtäkkiä ovikello soi. Lapsi pystyssä silmät suurina. Ovella joku älyvapaa kauppaamassa patjoja. Ei luovuta vaikka sanon kauniisti ei kiitos. Yrittää sisälle. Kiellän. Sanoo tulevansa paremmalla ajalla uudestaan. Sanon ei kiitos, mutta huutaa vielä että tarviiko sänkyä. Lyön oven kiinni.
Kommentit (610)
Vierailija kirjoitti:
Moukat ihmiset.
Esim. ruuhkametrossa penkeillä istuu aikuisia. Metroon astuu kaksi alle kouluikäistä lasta (toinen n. 2-3v ja toinen hieman vanhempi) isänsä kanssa. Yksikään aikuisista ei tee elettäkään tarjotakseen paikkaansa lapsille. Isä kehottaa lapsiaan pitämään lujasti kiinni tangosta. Just.
Tämä ja moni muu junttimaisuus sapettaa heti.
Kyllä ne lapset jaksaa seistä. Jos bussi on ruuhkainen ja täpötäysi, ei siellä kaikki kuitenkaan istumaan mahdu.
Kun yrität sujauttaa kosteat jalat pitkien kalsareiden lahkeisiin. Ei hele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunkkaisessa bussissa on kyllä ihan kamalaa, kun jollakin on jotain haisevaa v*tun meetvursti leipää tai muuta vastaavaa. Haisee etuosasta takaosaan asti. Kerran näin nuoren tytön parin penkkirivin päässä syövän KYLMÄÄ ROISKELÄPPÄ. Silloin tuijotin kyllä epäuskoisesti, että ei helvetti.
Söin tänään junassa, eikä kukaan tuijottanut. Pitsa on piirakkaa ja sitä myöten retkievästä.
Ei kukaan kyttää,jos syöt kolmioleipää. Siinä voi olla samat aineksetkin.
Se nyt vaan haisee ihan saatanan pahalle, että kiitos paskasta matkasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunkkaisessa bussissa on kyllä ihan kamalaa, kun jollakin on jotain haisevaa v*tun meetvursti leipää tai muuta vastaavaa. Haisee etuosasta takaosaan asti. Kerran näin nuoren tytön parin penkkirivin päässä syövän KYLMÄÄ ROISKELÄPPÄ. Silloin tuijotin kyllä epäuskoisesti, että ei helvetti.
Söin tänään junassa, eikä kukaan tuijottanut. Pitsa on piirakkaa ja sitä myöten retkievästä.
Ei kukaan kyttää,jos syöt kolmioleipää. Siinä voi olla samat aineksetkin.
Ne nyt vaan haisee ihan järkyttävälle, että kiitos kidutusmatkasta.
Puistossa dokaavat ihmiset jotka jättävät jälkeensä roskansa ja rikkovat lasisia pulloja.
Vierailija kirjoitti:
Kun yrität sujauttaa kosteat jalat pitkien kalsareiden lahkeisiin. Ei hele.
Eikö niitä jalkoja voi kuivata ennen kuin ne tykit sujauttaa jalkoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpo. Nyt kun on oppositiossa... Pthyi.
Petteri Orpo oppositiossa --> Petteri Orpositio
Tarkoitit siis sitä paikkaa mitä kutsutaan Hallasitioksi?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka sanovat vähän naureskellen että ymmärrät sitten kun olet vanhempi. Pidin tuota lapsena jo hölmönä lausuntona, ja nyt jo perheellisenä aikuisena suorastaan vihaan sitä.
Kaikki alentuvat ihmiset ovat raivostuttavia ja sellaiset jotka ovat päättäneet, että he ovat se tietäväisempi, älykkäämpi ja viisaampi osapuoli, vaikka roolit olisivat toisin päin ja tosi rankastikin.
Ihmiset jotka kuvittelevat että tuo toinen on pakostikin tyhmempi ja mitään mistään tajuamaton, koska on nuorempi, tiettyä sukupuolta, tietyn näköinen ja tietyistä lähtökohdista.
Lässyttävä ja alentuva spleinaaminen raivostuttaa aina, ja sitä ei yksikään oikeasti fiksu ja älykäs edes käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmä suihkuverho joka liimaantuu kiinni vartaloon aamukiireessä suihkussa talvella.
Suihkuverho on suoraan s*atanasta. Se tunne, kun se liimaantuu iholle on käsittämättömän vastenmielistä. Onneksi törmään niihin enää joskus. Kotona ei ole, eikä tule.
En kestä kun ihmiset repivät per s e eensä jonkun asian takia, jolle olisi helppo tehdä jotain; heivaa suihkuverhon hevon v*ttuun ja opettelee suihkuttelemaan roiskimatta koko kylppäriä litimäräksi.
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpo. Nyt kun on oppositiossa, niin valehtelee ja tekopyhäilee potenssiin sata verrattuna siihen, miten paljon valehteli hallituksessa ollessaan. Hyvin on unohtunut kaikki mokailut ja lehmänkaupat, joita Soinin ja Sipilän kanssa teki. Nyt on itse oikeamielisyyden perikuva, joka paheksuu kaikkea ja kaikkia ja vaatii milloin kenenkin eroamista ja hallituksen kaatumista. Pthyi.
Petteri Orpo tuo mieleeni Simpsoneiden Wiggumin, sen poliisin siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitaasti kauppatavaransa lappaavat ihmiset niin ettei muutamaa tavaraa saa mukaansa nopeasti ja pitää niitä vielä sovitella sinne kassiin äärettömän hitaasti.
Mä törmäsin tänään tällaiseen ihmiseen! Siis normaalisti mua ei häiritse ollenkaan, jos jollakin menee tavaroita pakatessa hirveästi aikaa, mutta tänään oli kyllä pakko tuijottaa. Siis se ihminen toimi niinkuin hidastetussa filmissä, yhtään valehtelematta. Joka ainoa liike oli hiiiiiiiiiiiiidaaaaaaaaaaaas, niin hidas että aloin jo miettimään onko kenties jossain aineissa tai lääkkeissä. Eihän tuollainen voi olla normaalia. Ei alkanut ärsyttämään, mutta ihmetytti kyllä kun en ole 40-vuotisen elämäni aikana sellaista ihmislaiskiaista ikinä ennen kaupan kassalla nähnyt.
Jos ihminen on hidas, niin mieleesi ei tule muuta kuin aineet ja lääkkeet.
No toivottavasti pääset joskus kokemaan sen päivän kun sairastut itse tai voimasi loppuvat totaalisesti.
Toivottavasti pääset silloin nauttimaan kaltaisistasi silmiensä muljauttelijoista ja heidän "tuo ihmis p. tuossa on aineissa" katseistaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua tympäisee liikennevalokulttuuri. Miksi ihmiset ei tajua, että silloin kun valo syttyy vihreäksi painetaan sitä KAASUA, että mahdollisimman moni ehtisi niistä valoista mennä. Hyvin tyypillistä on, että lähdetään köröttelemään hiiitaaaasti, vaikka ei olisi ketään väistettävää. Sitten jopa kolme autoa ehtii niistä valoista mennä, vaikka on tajuton kilometriruuhka takana.
Ja liukas talvikeli on eri asia, mutta tätä näkee ihan kesälläkin.
Huoh menee niin hermo tuohon -_- voisin vaikka vannoa, että nämä ovat jotain ääliöitä, jotka eivät osaa ajaa manuaalilla mutta joilla on kuitenkin manuaali. Kerran joku jäi seisomaan kun vihreä paloi, tööttäsin että mene nyt hlvettiin siitä, huitoi siellä jonkun kanssa autossaan ja mietin hetken että mitä vttua. Sitten tajusin että kuski sekoili manuaalin kanssa.
Ja sitten ne loput ovat muuten vain ääliöitä, jotka eivät tajua AJAA vihreällä.
Itse ampaisen kuin raketti valoista.
Vierailija kirjoitti:
Motoristit ja erityisesti ne, jotka puhuvat "prätkästä".
No prätkä on ihan vain slangisana. Hui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmä suihkuverho joka liimaantuu kiinni vartaloon aamukiireessä suihkussa talvella.
Suihkuverho on suoraan s*atanasta. Se tunne, kun se liimaantuu iholle on käsittämättömän vastenmielistä. Onneksi törmään niihin enää joskus. Kotona ei ole, eikä tule.
En kestä kun ihmiset repivät per s e eensä jonkun asian takia, jolle olisi helppo tehdä jotain; heivaa suihkuverhon hevon v*ttuun ja opettelee suihkuttelemaan roiskimatta koko kylppäriä litimäräksi.
Ihmiset eivät halua neuvoja ongelmiinsa, eivätkä pidä kun heille kerrotaan ratkaisuja. On tärkeämpää saada raivota ja olla vihainen.
Jos suihkuverho ärsyttää, ei ärsyyntyjä halua kuulla, että ota se verho pois. Jos sukat kastuu, niin ei saa mennä sanomaan siihen mitään kunnollisten kenkien hankinnasta tai edes kertoa mitään suhteellisuuden tajun hankkimisesta.
Ihmisille on niin tärkeää SAADA raivota ja PITÄÄ kiinni siitä tunteestaan.
Suurin osa ongelmista on ratkaistavissa. Ihmiset eivät vaan halua yrittääkään tehdä asioille mitään. Valittaminen ja urputtaminen on mieluisampaa.
Olen itse ihmetellyt, kun isommat ihmiset tunkevat kaupan hyllyjen väliin, eikä mahdu ohitse kun seisovat kärryjen kanssa hyllyjen edessä, eikä edes aikomustakaan siirtyä ja sama juttu kirppiksillä. Käytävät vielä joissain paikoissa niin kapeita.
Pelkään aina niitä tilanteita, kun yhdistetyllä pyörä- ja jalkakäytävällä minua vastaan kävelee samalla kaistalla koiranulkoiluttaja pitkän hihnan kanssa ja samaan aikaan näen hänen takanaan kovaa vauhtia kiitävän pyöräilijän ja uskon kuulevani takaani polkupyörän kilahduksen merkiksi siitä, että minun pitäisi väistää. En vain tiedä, minne. Sieluni silmillä näen meidät kaikki kaatuneina samaan kasaan, mutta vain minulle on käynyt huonosti, kun jalka sojottaa kummallisesti.
Metron pysähtyessä, et pääse ulos, kun ihmismassa hysteerisesti tunkee sisälle, odottamatta, että ulostulijat pääsisivät ensin ulos. Näitä moukkia löytyy joka päivä. Mihin teillä on niin kiire?
Itkevä lapsi julkisella paikalla.