Instagram teki uudistuksen eikä näytä enää kenenkään TYKKÄYS määriä muille, vähemmän suosituille ihmisille loistava asia?
Kun kukaan ei näe tykkäysmääriä enää, niin eikös se ole positiivinen asia vain?
Vai miten itse näet tämän uudistuksen?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko uudistus voimaan milloin? Minusta hyvä asia 👍😊
Taitaa olla alle viikko tuosta uudistuksesta.
Jos on sellainen postaaja jonka kuvat saa vain vaikka pari tykkäystä, niin muut ei näe sitä sinun kuvista.
Mites kun suosituimmat postaajat saavat tunnissa satoja kommentteja ja jotkut eivät saa yhtään. Aika masentavaa.
Varmaankin ei ole vielä kaikille tullut, nämä päivityksethän tulevat jotenkin ryhmittäin eikä aivan kaikille kertaheitolla.
Jotkut eivät myöskään ole päivittäneet sovelluksiaan. Kannattaa käydä siellä playkaupassa ihan manuaalisesti päivittämässä parin pv välein kaikki omat sovellukset.
Oikeestaan ihan sama mulle, kuka tykkää ja kenen kuvasta.
Jos en päivitä, niin näkyyko mulla sitten tykkäykset ikuisesti?
Kuinka npc täytyy olla, että pyörii instagramissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin mulla näkyy ihan normaalisti tykkäykset.
Sitten kannattaa ampaista sovelluskauppaan päivittämään sovellus, ei kannata pitää päivittämättömiä sovelluksia.
Tai sitten tämä on vasta Androidille tullut, itselläni on android ja kaikilla tutuilla myös ja kellään ei enää näy.
Ehkä IOS käyttäjät vielä näkevät, ennen kuin se tulee heillekin.
Minullakin on Android ja juuri äsken päivitin sovelluksen. Edelleen näkyy tykkäykset niin kuin ennenkin. Todennäköisesti ei tule kaikille kerralla, vaan päivittyy pikkuhiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Samantekevänä.
Olen vain yritykseni roolissa somessa, enkä siis hertta-nuoraa itseäni siellä.
Minulle yhdentekevää, koska seuraajina on yrityksestäni kiinnostuneita, enkä haali vartavasten tykkäyksiä, vaan asiakaskuntaa. Eikä heitä kiinnosta montako tykkäystä minun postauksella on, vaan onko tuote mielenkiintoinen.
Mutta yrittäjällehän tuo olisikin tärkeä tieto. Jos tarkoitus on saada näkyvyyttä somessa (ja miksi yrittäjä muuten olisi somessa?), se ei suju tutkimatta, minkälainen sisältö on aihepiirissä suosittua.
Minusta outo uudistus. Onhan se kiintoisaa nähdä kuinka paljon mistäkin kuvasta on tykätty. En ymmärrä.
Edelleen te näette ne omien postaustenne tykkäykset. Ne ei vaan näy muille.
Ööhh mistä revitte näitä? Ihan normaalisti näkyy tykkäykset? En ymmärtänyt.
Instagram huonoin some, saa koko ajan bannei vaikka osallistuu ainoastaan kilpailuihin. Ilman syytä kiusaa se some ihmisiä banneil. MUUT SOMET TOIMII.
Ihan sama. Mulla ei ole instatiliä, mutta kissallani on. Ja kissaani ei kiinnosta hiiren hännän vertaa tykkäysten lukumäärä. Ei omat eikä muiden.