Mies aikoo tehdä tulevalle lapselle isyystestin vaikkei edes epäile mitään, sanoo että vain varmuudeksi että tietää ennen kuin investoi koko...
Onko tällainen tilanne epäluottamuslause vai pitäisikö tätä ymmärtää miehen kantilta ja astua miehen saappaisiin ennen kuin reagoi ikävästi?
Naisenahan tietää aina, että se on oma lapsi kun se itsestä pullahtaa ulos. Mies kuitenkaan ei koskaan voi olla varma, ei koskaan. Pitääkö miehen kantaa ymmärtää tässä ja antaa hänen tehdä se testi, että hän voi olla sitten hyvillä mielin ja investoida loppuelämänsä VARMUUDELLA omaan lapseen?
Kommentit (7876)
Vierailija kirjoitti:
Naisena sitä voi olla varmasti vaikea ymmärtää. Miehellä ei ole mitään takuita siitä onko hän isä vai ei. Nainen tietää aina varmaksi, että on itse äiti kun on lapsen kantanut ja synnyttänyt.
Minun puolueeton neuvoni on, että kannattaa suostua testiin niin pääsette molemmat helpommalla. Tai harkitse edes :)
Naisena sinulla näyttää olevan myös vaikeuksia ymmärtää, mikä loukkaus tuollainen epäily on raskaana olevalle naiselle, joka on luullut, että he miehen kanssa ovat hyvä tiimi ja voivat luottaa toisiinsa ja yhdessä ovat onnellisina olleet tekemässä sitä "pikku-Penaa". Sitten mies läväyttää märän rätin naamalle, kun "pikku-Pena" on onnellisesti saatu yhdessä alulle.
On helppo sanoa, että testiin vaan., mutta kun oikeasti olet onnellisessa parisuhteessa ja miehen omasta tahdosta suostut lapsen tekoon, niin onhan tuo vähän harskiä toimintaa mieheltä. Vaatia testiä naimisen päälle todetakseen kenen lasta se vaimokulta kantaa. Ettei vaan nainut edellispäivänä kauppareissulla sitä naapurin "Penaa".
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen menettää vaikka testi tehtäisiin?
No big deal .
Ei mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena sitä voi olla varmasti vaikea ymmärtää. Miehellä ei ole mitään takuita siitä onko hän isä vai ei. Nainen tietää aina varmaksi, että on itse äiti kun on lapsen kantanut ja synnyttänyt.
Minun puolueeton neuvoni on, että kannattaa suostua testiin niin pääsette molemmat helpommalla. Tai harkitse edes :)
Naisena sinulla näyttää olevan myös vaikeuksia ymmärtää, mikä loukkaus tuollainen epäily on raskaana olevalle naiselle, joka on luullut, että he miehen kanssa ovat hyvä tiimi ja voivat luottaa toisiinsa ja yhdessä ovat onnellisina olleet tekemässä sitä "pikku-Penaa". Sitten mies läväyttää märän rätin naamalle, kun "pikku-Pena" on onnellisesti saatu yhdessä alulle.
On helppo sanoa, että testiin vaan., mutta kun oikeasti olet onnellisessa parisuhteessa ja miehen omasta tahdosta suostut lapsen tekoon, niin onhan tuo vähän harskiä toimintaa mieheltä. Vaatia testiä naimisen päälle todetakseen kenen lasta se vaimokulta kantaa. Ettei vaan nainut edellispäivänä kauppareissulla sitä naapurin "Penaa".
Ja teille naisille ylipäätään tuntuu olevan täysin mahdoton ymmärtää, että jatkuvasti ja raivokkaasti tähän "loukkauksen" kaapuun pukeutuminen ja raivokas isyystestien, jopa systemaattisten sellaisten vastustaminen vaan vahvistaa miesten uskomusta siitä, että te todella juoksette vieraissa ja raskaudutte vieraille miehille paljon yleisemmin kuin uskotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK, oliisko sullekin, jos nainen nauttiikin seurastasi vähemmän, mutta näyttelee nauttivansa 100%? Rakastaa vähemmän kuin 100 %, mutta näyttelee toki koko satasella? Teeskentelee vain 10 % orgasmeista? Nauraa vitseillesi, vaikka oikeasti ne eivät todellakaan 100 % naurata?
Toisin sanoen: mitkä muut parisuhteet elementit ovat sellaisia, joista sinusta on ok teeskennellä ja "käyttäytyä kuten näin olisi"?
Ja ennen kaikkea, onko sulle ok, että sä olet se, kenelle teeskennellään?
Teeskennelköön vaikka kaikki orgasminsa jos siltä tuntuu, ei se ole multa pois...
Sama pätee noihin muihin antamiisi esimerkkeihin. (sait nyt vastauksen myös viimeiseen kysymykseesi)On vain yksi asia missä odotan 100% totuutta ja aitoutta: USKOLLISUUS
(ja ennenkuin joku kysyy, kyllä, olen ehdottoman uskollinen parisuhteessa myös itse)
Nyt kuolen nauruun :DDDDDDDDDDDDD
Tälle hepulle on ihan sama, vaikka koko avioliitto on yhtä teeskentelyä ja teatteria, kunhan siisä on 100% uskollisuutta? Miten nämä asiat mahtuvat samaan avioliittoon?
Tämä ihminen vaatii 100% totuutta ja AITOUTTA, ja silti kaikki saa olla teeskentelyä, kunhan vain ei petä. Mitä mieltä on tuollaisessa avioliitossa?
Vaadi hyvä ihminen kumppaniltasi aitoutta ihan kaikissa asioissa. Uskollisuus kumpuaa hyvästä suhteesta ja kunnioituksesta ja rakkaudesta toiseen ihmiseen.
Ei ihme, ettet pysty luottamaan kumppaniisi, kun suhde on tuolla pohjalla. Suoranainen näytelmä/farssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK, oliisko sullekin, jos nainen nauttiikin seurastasi vähemmän, mutta näyttelee nauttivansa 100%? Rakastaa vähemmän kuin 100 %, mutta näyttelee toki koko satasella? Teeskentelee vain 10 % orgasmeista? Nauraa vitseillesi, vaikka oikeasti ne eivät todellakaan 100 % naurata?
Toisin sanoen: mitkä muut parisuhteet elementit ovat sellaisia, joista sinusta on ok teeskennellä ja "käyttäytyä kuten näin olisi"?
Ja ennen kaikkea, onko sulle ok, että sä olet se, kenelle teeskennellään?
Teeskennelköön vaikka kaikki orgasminsa jos siltä tuntuu, ei se ole multa pois...
Sama pätee noihin muihin antamiisi esimerkkeihin. (sait nyt vastauksen myös viimeiseen kysymykseesi)On vain yksi asia missä odotan 100% totuutta ja aitoutta: USKOLLISUUS
(ja ennenkuin joku kysyy, kyllä, olen ehdottoman uskollinen parisuhteessa myös itse)Nyt kuolen nauruun :DDDDDDDDDDDDD
Tälle hepulle on ihan sama, vaikka koko avioliitto on yhtä teeskentelyä ja teatteria, kunhan siisä on 100% uskollisuutta? Miten nämä asiat mahtuvat samaan avioliittoon?
Tämä ihminen vaatii 100% totuutta ja AITOUTTA, ja silti kaikki saa olla teeskentelyä, kunhan vain ei petä. Mitä mieltä on tuollaisessa avioliitossa?
Vaadi hyvä ihminen kumppaniltasi aitoutta ihan kaikissa asioissa. Uskollisuus kumpuaa hyvästä suhteesta ja kunnioituksesta ja rakkaudesta toiseen ihmiseen.
Ei ihme, ettet pysty luottamaan kumppaniisi, kun suhde on tuolla pohjalla. Suoranainen näytelmä/farssi.
Kuole kaikessa rauhassa, mukavaa että koit tarinani viihdyttävänä...
Miksi vaatisin aitoutta IHAN kaikissa asioissa, kun en siihen itsekään pysty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja teille naisille ylipäätään tuntuu olevan täysin mahdoton ymmärtää, että jatkuvasti ja raivokkaasti tähän "loukkauksen" kaapuun pukeutuminen ja raivokas isyystestien, jopa systemaattisten sellaisten vastustaminen vaan vahvistaa miesten uskomusta siitä, että te todella juoksette vieraissa ja raskaudutte vieraille miehille paljon yleisemmin kuin uskotaan.
Voi luoja tätä palstapetteriä. Tätä vauvapalstaa lukee varmaan 1%miehiä ja niistäkin suurimmalla osalla on järki päässä. Tuo vieraissajuokseminen on vain sinun päässäsi ja sinä teet kärpäsestä härkäsen, vinkumalla systemaattisia isyystestejä kaikille. Ihan turhaan.
ja kerropa nyt totuuden mukaisesti, kuinka suuri mahdollisuus esim sinulla on elämänpäivänä tulla kenenkään lapsen isäksi? Niinpä, tuskin sinulla sitä vaaraa on, että ikinä päädyt kenenkään isäksi, et oman etkä vieraan lapsen. Joten tämä on sinulle täysin teoreettinen kysymys. Ja tuollaiset herneet siitä silti vedät nenääsi.
Sama kuin jos minä täällä vinkuisin, että on täysin mahdollista, että lapsi vaihtuu laitoksella toiseen, ja vatisin KAIKKIEN lasten testaamista automaattisesti tämän kamaluuden estämiseksi. Vaikka varmuudella tietäisin, ettei ongelma edes koskaan minua kosketa, koska en tee lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa lainaamassasi viestissä sanottu mitään, että isyystestejä ei saisi tehdä ja ne pitäisi kieltää. Siinä sanottiin vain, että sellaisen vaatiminen loukkaa naista, kun lasta on yhdessä ihan tekemällä tehty. Ihan jokainen mies voi testauttaa kaikki lapsekseen luulemansa vaikka kuinka monta kertaa ja vaikka minkä ikäisenä. Ties vaikka oma isäsi lukee tätä ketjua ja saa vihdoinkin aikaiseksi teettää testit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja tätä palstapetteriä. Tätä vauvapalstaa lukee varmaan 1%miehiä ja niistäkin suurimmalla osalla on järki päässä. Tuo vieraissajuokseminen on vain sinun päässäsi ja sinä teet kärpäsestä härkäsen, vinkumalla systemaattisia isyystestejä kaikille. Ihan turhaan.
ja kerropa nyt totuuden mukaisesti, kuinka suuri mahdollisuus esim sinulla on elämänpäivänä tulla kenenkään lapsen isäksi? Niinpä, tuskin sinulla sitä vaaraa on, että ikinä päädyt kenenkään isäksi, et oman etkä vieraan lapsen. Joten tämä on sinulle täysin teoreettinen kysymys. Ja tuollaiset herneet siitä silti vedät nenääsi.
Sama kuin jos minä täällä vinkuisin, että on täysin mahdollista, että lapsi vaihtuu laitoksella toiseen, ja vatisin KAIKKIEN lasten testaamista automaattisesti tämän kamaluuden estämiseksi. Vaikka varmuudella tietäisin, ettei ongelma edes koskaan minua kosketa, koska en tee lapsia.
Pitääkö asian koskettaa henkilökohtaisesti, ennenkuin siitä saa olla jotain mieltä??
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä et halua puolisosi käyttävän huumeita, varastavan tavaraa tai kätkevän toisen puolesta varastettua tavaraa, niin kai sinä pyydät säännöllisen epäsäännöllisesti puolisoasi käymään huumetesteissä ja näyttämään kuitin ihan jokaisesta kotiin tuomasta tavarasta, olipa se vaikka maitopurkki? Miehesi varmaan suostuu näihin ilomielin.
Vierailija kirjoitti:
No eipä ainakaan steriiliyskään tunnu olevan tässä ketjussa kovassa huudossa, se yksikin asian tunnustanut melkein syötiin elvältä täällä.
Kai asioista saa mieltä olla, vaikkei aina niin läheltä koskettaisikaan
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ainakaan steriiliyskään tunnu olevan tässä ketjussa kovassa huudossa, se yksikin asian tunnustanut melkein syötiin elvältä täällä.
-eri
Se mies on sosiopaatti, täysin pimeä ja pelottava tyyppi. Hänen vaimoaan käy sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi suurin osa miehistä ei ole tuota mieltä. Tämä isyystestikeissi taitaa olla vain yksi säie siinä jankkaamisessa, että naiset haluavat vain hyötyä miehistä, ja ovat kaikin puolin epäluotettavia muutenkin. Kun nainen sanoo, että jokin asia loukkaa syvästi, eihän se tietenkään voi niin oikeasti olla vaan selityksen täytyy olla jotain paremmin kieroutuneeseen naiskuvaan sopivaa. Kuten että nainen yrittää huijata ja hyötyä miehistä ja siinä sivussa suojella myös muita petollisia naisia. En ymmärrä, miksi haluaisin jotenkin suojella pettäviä naisia. Tai miksi kukaan nainen viitsisi huijata isyysasiassa. Nykyään on ihan hyvää elää yksinhuoltajanakin.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän äkkiä muuten tämä keskustelu hiljeni heti kun yksi kommentoija nosti pöydälle tuon e-pillerin ”pettämisen”. Jokunen epätoivoinen selittely yritys kuinka se unohtuu niin helposti, ja sitten loppui. Se taitaa yhtä helposti unohtua se kumikin vieraiden miesten kanssa peuhatessa
Voi kun ne miesten e-pillerit tulisi pian käyttöön. Sen jälkeen yksikään lapsi ei saisi alkunsa pillereiden unohtamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän äkkiä muuten tämä keskustelu hiljeni heti kun yksi kommentoija nosti pöydälle tuon e-pillerin ”pettämisen”. Jokunen epätoivoinen selittely yritys kuinka se unohtuu niin helposti, ja sitten loppui. Se taitaa yhtä helposti unohtua se kumikin vieraiden miesten kanssa peuhatessa
Voi kun ne miesten e-pillerit tulisi pian käyttöön. Sen jälkeen yksikään lapsi ei saisi alkunsa pillereiden unohtamisesta.
Niinkö? Eikös tämä mahdollistaisi saman huijauksen kuin tuo steriili harrastaa, siis ihan hedelmällistenkin miesten toimesta?? Eli tuskin oikeasti toivot näitä
Vierailija kirjoitti:
-eri
Se mies on sosiopaatti, täysin pimeä ja pelottava tyyppi. Hänen vaimoaan käy sääliksi.
Aika köykäisin perustein annettu diagnoosi.
Onhan tuo ”tuhkis” sisimmältään melko poikkeuksellinen (narsisti?), mutta ei nyt ihan sosiopaatiksi luokiteltava kuitenkaan vielä.
Anteeksi nyt asian sivusta, mutta tuon sosiopaatti/psykopaatti tuomion voisi säästää tapauksille, jotka oikeasti sen ansaitsee, muuten termi kärsii inflaation. :-/
Tässä tuskin on mitään henkilökohtaista. Kyse on kulttuurin muutoksesta ja siitä hinnasta minkä naiset maksavat seksuaalisesta vapautumisesta. Se ei toki ole kovin romanttista mutta romanttisuus vaatiikin korkeampia standardeja kuin irtoseksin harjoittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tuskin on mitään henkilökohtaista. Kyse on kulttuurin muutoksesta ja siitä hinnasta minkä naiset maksavat seksuaalisesta vapautumisesta. Se ei toki ole kovin romanttista mutta romanttisuus vaatiikin korkeampia standardeja kuin irtoseksin harjoittaminen.
Tässä koko keskustelussa on tempoiltu niin äärilaidasta äärilaitaan että mitään järkevää debattia ei oikeastaan missään vaiheessa ole saatu aikaiseksi, mikä on kyllä omanlaisensa saavutus kun ottaa huomioon että kommentteja on melkein pari tuhatta.
Aihepiiri on ilmeisesti sellainen, että siitä on mahdoton keskustella ilman tunteen paloa.
Tämä näkyy keskustelun molemmissa leireissä yhtä vahvasti. Toivon todella että molemmat tyytyy tasapeliin, eikä kukaan enää tätä ketjua nosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Eikös tämä mahdollistaisi saman huijauksen kuin tuo steriili harrastaa, siis ihan hedelmällistenkin miesten toimesta?? Eli tuskin oikeasti toivot näitä
Kyllä minä ihan tosissani toivon miesten e-pillereitä yleiseen käyttöön. Parisuhteissa mies voisi hoitaa ehkäisyn, irtosuhteissa olisi käytössä tuplaehkäisy, kun mies käyttää sekä pillereitä että kondomia. En usko, että kovin moni mies rupeaa huijaamaan vaimoaan sillä, että syö samaan aikaan pillereitä ja yrittää saada lasta alulle. Eihän siitä ole kummallekaan mitään hyötyä, pelkästään haittaa, kun asia tulee ilmi.
ÖR kirjoitti:
Useimmat lapset ovat jonkun toisen miehen. Se on naisilla perimässä. Siksi testit puistattavat.
Kukas se sinun oikea isä onkaan, kai sinulle on näytetty testitulos?
Jokainen, joka on joskus syönyt e-pillereitä, tietää miten helposti sen unohtaa. Ei ole helppoa muistaa jotakin asiaa joka päivä ja vielä mielellään suunnilleen samaan aikaan.
Ja se, joka ei niitä ole syönyt, ei oikeastaan voi siitä mielipidettään sanoa, koska helppo sellaisen on toisia asiasta mollata, jota ei itse ole koskaan kokenut/käyttänyt.
Itse söin nuorena noita pillereitä ja kyllä ne väkisinkin joskus unohtui. Miestä asia ei vaivannut, koska hän oli koko ajan sitä mieltä, että haluaa lapsen, mutta minä en halunnut.
No nyt olen jo vanha ja joudun syömään hormooninkorvaus pillereitä. Kyllä nekin vaan pakkaa silloin tällöin unohtua, vaikka otan se heti herättyäni. Oikeastaan joka kuukausi ainakin yksi unohtuu.
En usko, että miehet on itse yhtään sen muistavampia, varsinkaan jos kyse olisi jonkun pillerin ottamisessa.
Helppo se on syyttää toista sellaisesta asiasta, mitä ei itse joudu koskaan tekemään. Esim miehen naista siitä, ettei muista joka päivä sitä saamarin pilleriä ottaa.
Ps ja hiljaisuus tässä ketjussa johtuu siitä, että kaikki on jo kyllästyneet jankkaamaan samaa asiaa, kun tämä on sellainen asia , jonka jokainen pariskunta päättäköön keskenään. Siihen ei muilla ole nokan koputtamista. Jokaisen ihan henk.kohtainen asia, mitä puolisoltaan vaatii ja mihin puoliso on suostuvainen.