Miten olette menetelleet kun mies jäänyt kiinni pettämisestä?
eli eilen nasahti minun mieheni, jota olen tähän asti luullut uskolliseksi. Puhelimesta löytyi lähetetyistä viesteistä lemmen viedti toiselle naiselle. Mies tietenkin vannoo, että mitään ei ole tapahtunut, samoin tämä toinen nainen, koska soitin hänelle eilen viestin löydettyäni. Kuitenkin, vaikka varsinaista aktia ei olisikaan tapahtunut, mies valehteli minulle olinpaikkansa, sanoi olevansa kaverillaan, vaikka olikin ollut baarissa missä oli tavannut tämän naisen. En voi enää luottaa mieheen ollenkaan, eilen mies itkien anaeli minulta etten rikkoisi perhettä tämän takia.. mutta mitä tehdä, mitä te tekisitte? Musta tuntuu etten edes kunnolla pysty hengittämään juuri nyt.. koko maailma on pirstaleina. Pitäisikö ukko lempata pellolle vai annanko anteeksi vaikken varmaan koskaan enää voi luottaa häneen niinkuin ennen.. Auttakaa, oma pää ei toimi!
Kommentit (21)
Jos mies oikeasti katuu ja pystytte asiasta keskustelemaan ja selvittämään jutun perin pohjin, niin toivoa on vielä hyvinkin. Aikansa se kestää, ennen kuin taas oppii luottamaan, mutta kaikki on mahdollista. Meillä mies petti vuosia sitten, mutta yhdessä olemme edelleen, ja nyt luotan häneen. En muistele tapahtumaa enää ollenkaan enkä varsinkaan riitatilanteissa palaa siihen.
nyt se ei olekkaan niin yksinkertaista kun on lapset ja kaikki yhdessä..
t.ap
Jos yhteiselo jatkuisi, olisi luultavasti tuo pettäminen aina esillä.
Eli luultavasti orjuuttaisin miestä ja mies tekisi omantunnontuskissaan kaiken kuten haluaisin, kunnioitus häntä kohtaan olisi nollassa ja näkisin vain matelevan, hölmön, nynnerön.
Lapsen takia voisin jatkaa yhteiseloa, mutta en syvällistä, intiimiä suhdetta.
Sinä et rikkonut perhettä, vaan miehesi. Itse lähdin menemään, mutta mun mies pettikin useita kertoja.
Tyypillistä miestä, tekee jotain ja laittaa seurauksen syyt naisen niskaan...
Mies pihalle ja jatkat elämääsi lasten kanssa...
Usko pois, tuo ei ole viimeinen kerta
muuta kuin seksiä (totta hitossa ne ovat sitä harrastaneet) Miehillä on periaate; kiistä kaikki.
Sinun täytyy päättää, kestätkö pettävää miestä vai et. Aika todennäköisesti joskus uusii tekonsa..
ja kannattaako lasten takia jatkaa yhteiseloa..?
t.ap
ja lähde vähäksi aikaa jonnekkin miettimään, ajattelemaan! omaan rauhaan!
anna miehesi olla yksin ole sinä yksin, vähän aikaa!!!
päivä kaks mikä hyvältä tuntuu!
jaksamisia!!!
mutta hätiköidysti toimiminen suuntaan tai toiseen on varmasti huonoin vaihtoehto. Joku tauko varmasti olisi tarpeen eli mies sohvalle tms., jos ei nyt ihan pihalle, jotta saat käydä läpi omia tunteitasi. Kokemuksesta voin sanoa, että luottamuksen palauttaminen on VAIKEAA ja voi kestää vuosia. Mutta joskus se voi silti kannattaa. Ehkäpä miehellesi iski hetken mielijohde ja teki mieli jotain jännitystä taviselämään ja silloin ehkä oppii kertasäikhdyksestä eikä asia toistu. Jos taas on taipuvainen tuollaiseen, tuskin muuttaa käytöstapojaan. Mitä itse luulet?
Ole itsellesi rehellinen ja mieti onko miehesi naisiin menevää tyyppiä vai suhde toiseen pelkkä jännityksen haku. Se voisi vähän valaista onko toivoa luottamuksen suhteen. Luota siihen alitajunnan pieneen ääneen..
Periaatteenani on, että kerran kun pettää, pettää toisenkin kerran ja kerran jos lyö, lyö toisenkin kerran. Nuorempana ajattelin, että ekasta kerrasta taatusti peli poikki ja ukko pihalla.
Nyt en ole enää ihan varma. Luottamaan en pystyisi... No, ehkäpä laittaisin ukon pihalle.
nyt todistusaineiston löytdyttyä tajuan, että olen liian sokeasti luottanut mieheen. Ällöttää koko äijä ja surettaa niin hemmetisti, että tässäkö tämä nyt oli, perhe on perustettu ja kaikki ja mies on valmis luopumaan kaikesta yhden hupakon takia, voi helvetti!!!
että tunnen itseni nyt tyhmäksi enkä tiedä mitä tehdä.. katumusta mies kyllä osoitti eilen, niin kovasti itki ja aneli, etten jättäisi häntä, mutta miten voisin jatkaa tämmöisen jälkeen niinkuin mitään ei olisi tapahtunut? En tosiaankaan tiedä itsekkään minkä vastaanoton mies saa kun töistä tullessaan, tekisi suoraan sanottuna antaa potku perseeseen tällä hetkellä...!
en oikeastaan päättänyt mitään, vaan annoin itselle luvan ajatella asioita, miettiä tuleeko tästä mitään, voinko koskaan luottaa yhtään mihinkään mitä mieheni sanoo...
Sen verran sanon että sinähän et ole särkemässä perhettä vaan miehesi, koska on valmis valehtelemaan ja huijaamaan sinua toisen naisen takia.
Särjettyä ei voi enään korjata, mutta voiko niille raunioille rakentaa jotain kestävämpää?
teksin asiasta perheen sisällä suht julkisen ja katsoisin sen jälkeen, kuinka mies käyttäytyisi. Meillä on tosi tiiviit välit sukuun.
Kun on lapset ja kaikkea, niin nuoruuden ehdottomuus, että yhdestä kerrasta poikki, tuntuu aika lapselliselle.
Olen myös miettinyt, että jos koko elo aiotaan olla yhdessä, niin melko todenäköisesi muutama tosi iso kriisi osuu meidänkin tielle. Vielä ei ole ollut yhtään, viisi vuotta yhdessä, yhteinen lapsi ja asuntolaina. MUTTA työt vievät sekä minua että miestä maailmalle. Ja maailma on tunnetusti houkutuksia täynnä.
Olo on hel...in sekava. Onneksi kaverit on ollut tukena. Viha ja suru vuorottelee ja yökötys miestäni kohtaan on hirvittävä.
Sinunhan ei lapsien kanssa tarvitse lähteä kotoa minnekkään. Menköön äijä miettimään tekosiaan. Kun saat hieman etäisyyttä äijään niin pistyt ajattelemaan järkevämmin. Itsekkin olen aina ajatellut että heivaan heti hemmettiin mutta toisaalta soisin toisen mahdollisuuden. Koita selvittää tunteitasi ja jos voit sietää niin eläkää yhdessä ja katso mitä siitä tulee, ehdit lempata sen myöhemminkin kun olet itse aivan varma. Mutta tärkeintä tällähetkellä on mielestäni että saat hetken miettiä tilannetta ilman että äijä lusmuu ja lammastelee anoen koko ajan kintereillä. Tsemppiä et todellakaan ole yksin enkä naivisti usko itsekkään että en joskus vielä ole samassa tilanteessa kanssai. Voimia!!
en kuitenkaan pysty käyttäytymään normaalisti juuri nyt, enkä halua, että lapset näkevät meidät tappelemassa. Vitun ukko kun meni munaamaan kaiken!
t.ap
vaikka niin hyvin luuli että pystyi kusettamaan. Onko muillakin vaisto toiminut samoin?
ja mä luulen että mies lähtis saman tien. En vois nukkua sen kaa edes samassa sängyssä pettämisen jälkeen!