Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa kalliin vaatteen jonkun toisen päällä?

Vierailija
26.11.2019 |

Jos ei lasketa sitä itsestäänselvintä vaihtoehtoa, eli että vaatteessa näkyisi kissan kokoisilla kirjaimilla kalliin merkin logo. Mutta mistä siis tunnistaa laadukkaan/kalliin vaatteen, jos vaatetta ja kangasta ei pääse hypistelemään ja kokeilemaan, eikä voi varmistaa laadukkuutta esimerkiksi katsomalla materiaalilappua. Onko se edes mahdollista, vai meneekö ketjuliikkeen vaate huippumerkin vaatteesta, jos se vaan on kantajalleen sopiva?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole silmää, eikä kiinnostusta harjoittaa sitä, niin ei millään.

Laadukkaita vaatteita näkee 50-60-luvun leffoissa.

Nettikatalogeissa tai katukuvassa niitä ei näe.

Vaikka ompelee itse, on lähes mahdotonta löytää hyviä kankaita.

Sääli.

Vierailija
22/24 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä näkee viihtyvätkö he vaatteissaan. Siinä se juju on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole silmää, eikä kiinnostusta harjoittaa sitä, niin ei millään.

Laadukkaita vaatteita näkee 50-60-luvun leffoissa.

Nettikatalogeissa tai katukuvassa niitä ei näe.

Vaikka ompelee itse, on lähes mahdotonta löytää hyviä kankaita.

Sääli.

Mä ostin UFF:n tasarahapäivillä 2€:llä juuri sellaisen mekon että se on ollut 50 luvun lopun nettikatalogissa. Ajattelin että se on sisustusartikkeli ainakin!

Vierailija
24/24 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kalliisiin vaatteisiin pukeutuva, hyvällä maulla varustettu henkilö, on olemukseltaan sellainen että ne vaattet pukevat häntä. Perustyylikäs jolla hoidettu iho ja hyväkuntoiset hiukset. Tuskin on peroksidilla puhkiblondatut hiukset, 2 cm pitkät tekoripset, huulet laitetty tötteröiksi täyteainein niin että ne sojottavat pitemmällä kuin nenän kärki, rintojen tilalla pyöreät kumipallot, kotkankynsiä muistuttavat akryylimuovit sormissa ja iho värjätty oranssiksi. Sellaisella muovisella ihmisellä todennäköisesti kaikki jotain halpoja feikkimerkkirytkyjä eli muovisekotteisia sellaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi