Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan aidosti rakastunut julkkikseen ja tehnyt siksi jotain hölmöä? Mitä teit?

Vierailija
26.11.2019 |

Ja oikeasti ollut niin rakastunut, että tehneet jotain hölmöä sen eteen, että olette nähneet hänent tai muuta älytöntä? Mitä?

Voin aloittaa. Ihastuin joskus 80-luvulla Duran Duraneitten Simoniin ja uskoin oikeasti, että kun täytän 18, niin voisimme seurustella. Muuttaisin ulkomaille hänen vuokseen. Niimpä varastin mummon kirstusta rahaa, että pääsen salaa konserttiin ja voimme matkustaa keikan jälkeen Lontooseen. No en päässyt lähtemään ja palautin mummolle varastamani rahat.

Nyt keski-ikäisenä olen ihastunut Temppareiden juontajaan Sami Kuroseen. En aio kuitenkaan haaveilla yhteiselämästä tai lapsista, kun olen pari vuotta vanhempi, mutta katson temppareita tyttäreni kanssa vain siksi, että voin kuolata häntä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä. Olen tehnyt joskus nuorempana pakkomielteisesti mm. tänne aloituksia hänestä. Jostain syystä nuorempana rakastuin aina kovin pakkomielteisesti, kohteesta tuli aina minulle obsessio. Kun täytin ehkä n. 18 ja seurustelin ensimmäistä kertaa oikeasti niin tuo fanituskausi lähti pois, onneksi.

Vierailija
2/8 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus hiippaiilut Mika Salon kotikonnuilla, jos vaikka törmättäisiin. Surin sitä, että hän nai Norikon. Se oli karvas sydänsuru.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hiippailin aikoinaan joskus ysärin alussa Teemu Selänteen talolla ja tietysti jäähallin takana harkkojen ja pelien aikaan. Niin ja sairaalassakin, kun sen jalka meni poikki. Myös erilaisia kirjeitä (asiallisia kyllä) on tullut läheteltyä eri tyypeille, viimeisin joskus kolmekymppisenä. En kyllä ole tehnyt onneksi mitään erityisen typerää enkä usko, että enää näin keski-iässä ole sitä vaaraakaan.

Vierailija
4/8 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut julkkikseen, mutta en onneksi vielä ole tehnyt mitään hölmöä! Mutta kyllä tässä vielä ehtii itsensä nolaamaan esimerkiksi, kun ensi kuussa nään kyseisen henkilön :) (Menen keikalle) Tulen sitten kertomaan miten kävi!

Vierailija
5/8 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein Jenni vartiaiselle keikan bäkkärille skunppa-pullon ja suklaata. Jenni otti ne kauniisti vastaan mutta ehdin juosta pakoon ennen kun ehdin jutella mitään.

Vierailija
6/8 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todd Kerns, muusikko. Toivottoman ihastunut häneen.

Vierailija
7/8 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kaverin kanssa ihastuneita joskus Antti Tuiskuun silloin sen uran alussa. Yhden vuoden käytiin melkein kaikilla sen keikoilla. Rovaniemen reissulla oli pakko käydä siinä Tuikun Siwassa ostoksilla ja kyseltiin sen duunikavereilta millainen se on.

Samainen kaveri on nyt täysin Tähkä-fani, enkä ymmärrä miksi. 

Vierailija
8/8 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vein Jenni vartiaiselle keikan bäkkärille skunppa-pullon ja suklaata. Jenni otti ne kauniisti vastaan mutta ehdin juosta pakoon ennen kun ehdin jutella mitään.

Mitä on "skunppa"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi