Onko isot ikäerot yleistyneet vai mistä tää johtuu?
Olen itse 27v sinkku nainen ja etsin itseni ikäistä seuraa, silti joka paikassa törmää näihin "toisella kierroksella" oleviin 40-50 vuotiaisiin miehiin, jotka kuvittelee ihan tosissaan, että olisin kiinnostunut/meille voisi syntyä suhde?
Minulle ei ole mikään ongelma jos jollain on ikäeroa, mutta itse en sellaista suhdetta halua.
Kommentit (10)
Ihanko tuli sinulle yllätyksenä , että saat viestejä setämiehistä....näitä on näitä törkeitä . Kyllä ne kohta tajuaa, että eivät kelpaa kenellekään, edes itseään vanhemmille naisille
Lehdissä on viime aikoina paljon juuri näitä ikäerosuhteita, etenkin julkkismiesten keskuudessa. Niistä innostuneena sitten tavalliset Pertitkin luulevat, että joku nuori misukka lämpenisi heille.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tuli sinulle yllätyksenä , että saat viestejä setämiehistä....näitä on näitä törkeitä . Kyllä ne kohta tajuaa, että eivät kelpaa kenellekään, edes itseään vanhemmille naisille
Kyllä tuli. Olen ollut sinkkuna viimeks 18 vuotiaana. Ap
Enpa ole huomannut ainakaan omassa tuttavapiirissäni pitkien ikäerojen lisääntymistä. Tuon ikäiset miehet voi olla vähän epätoivoisia ja kokeilevat kaikkia, josko joku tärppäis. Sitten osa on niitä, jotka etsii kadotettua nuoruutta, eli eivät voi hyväksyä vanhenemistaan. Ja loput on vain heikolla itsetunnolla varustettuja, tarvitsevat nuoremman naisen pönkittämään itsetuntoaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä törmäät?
Teatterikoulussa lähinnä.
Varmaankin ovat. Useat nuoret miehet ei osaa keskustella naisten kanssa oikein ja taas vanhemmat ymmärtää pelin hengen paremmin.
Ei vanhemmatkaan niistä innostu, kun nuorempiakin on tarjolla. N39
Vierailija kirjoitti:
Ei vanhemmatkaan niistä innostu, kun nuorempiakin on tarjolla. N39
Niin onhan 27v jo kohtuu iällä. Pylly jo kasvamaan päin
Missä törmäät?