Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako vanheneminen?

Vierailija
26.11.2019 |

Minua ei. Olen kolmekymppinen nainen ja elämäni on parempaa kuin nuorempana. Minua kunnioitetaan enemmän, olen varakkaampi ja itsevarmempi, minulla on hyvä parisuhde ja paremmat välit vanhempiini kuin nuorempana. Olen löytänyt suunnan elämälleni ja toteutan unelmiani.

Ahdistaa ajatuskin, jos joutuisin taas olemaan nuori. Alle 25v olin käytännössä lapsi. Ihmettelen kun kaikilla muilla on joku ikäkriisi tms.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman joo. Olen 53. Sinulla on siihen vielä matkaa.

Vierailija
2/4 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Tän ikäisenä jo tietää kuka ja mitä on.

Ei tartteenää päteä tai miellyttää ketään.

Voi ottaa chilisti ja tehdä sitä mikä on itsestä kulloinkin mukavaa.

Työurakin siinä vaiheessa, että on myös fyrkkaa siihen.

Tsup!

M45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotas kun olet 40v + ja alkaa tulla ryppyjä ja premenopaussin oireita, ei muakaan vielä tossa vaiheessa ahdistanut. No ei nytkään varsinaisesti ahdista mutta eihän tää kivaa ole.

Vierailija
4/4 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotas kun olet 40v + ja alkaa tulla ryppyjä ja premenopaussin oireita, ei muakaan vielä tossa vaiheessa ahdistanut. No ei nytkään varsinaisesti ahdista mutta eihän tää kivaa ole.

Itse n N60 v en koe vanhenemista ahdistavana. Tietenkin kun katsoo vanhempiaan näkee sen vääjäämättömän  kulun kohti kuolemaa ja toivoo, että pysyisi hyvässä kunnossa mahdollisimman pitkään. Nuo rypyt ja selluliitit ei totisesti rasita, normaali kehitys kun ikää tulee ja kannattaa oikeasti ajoissa varmistaa ettei itsetunto ole liikaa ulkonäköön pohjautuvaa. Viehättävyys ei ole iästä eikä oikeastaan ulkonäöstäkään kiinni, luonnollisesti itsevarma, itsensä hyväksyvä ihminen voi olla hyvinkin viehättävä oli minkä ikäinen tahansa, miettikääpä vaikka elokuvatähtien karismaa. Ikä tuo näkemystä ja kokemusta, ei hermoile eikä sätky niin pienestä kuin nuorempana. Eikä ne vaihdevuodet niin kamalia ole, ja siihen on olemassa apua jos sitä tarvitsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän