Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa kenen mielestä Emmaljungan rattaat on rumia

Vierailija
25.11.2019 |

Siis lähes kaikki emmaljungan yhdistelmät on kaamean näköisiä isoja katujyriä. Bugaboot best! En ymmärrä emmaljungan suosiota.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne rumat. Mutta kun maassa on 30cm lunta joka on osittain pakkautunut tiiviiksi perunapelloksi niin ne ovat myös ainoat jotka toimivat niin ettei hermo mene.

Vierailija
2/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somalit ainakin näyttää tykkäävän vastikkeettomista ilmaisista  Emmaljungista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ku farmariautot, ei hivele silmiä mutta toimii perhearjessa.

Vierailija
4/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ne ovat siis oppineet? Vielä 10v sitten kun itse kärryttelin vauvani kanssa Emmaljungilla talvella niin useampi ko. äiti tuli minulle sanomaan että voi kun ovat talvella näppärät nämä minun vaunut. Itse menivät jollain hienon näköisillä matkaratastyylisillä. Sanoivat saaneensa itse valita minkä ottavat eivätkä osanneet miettiä mikä on talvella toimiva. Valitsivat ”näteimmät ja tyylikkäimmät mutta ei talveen sopivat” (itse sanoivat näin).

Vierailija
5/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ku farmariautot, ei hivele silmiä mutta toimii perhearjessa.

Tämä. En olisi paremmin osannut sanoa.

Eivät ole mitkään tyylikkäät hilavitkuttimet vaan 100% toimivat työjuhdat. Vähän niinkuin sinkkuna tai dinkkuna on kiva kun on avo Ferrari mutta kun saa lapsen niin rupeaa arvostamaan ennemminkin sellaista autoa joka toimii säällä kuin säällä ja johon on helppo asentaa turvaistuin taakse (ja saada se lapsi taakse joka ikinen päivä).

Vierailija
6/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Mutsyt ja menee hangessa ihan yhtä hyvin kuin emmaljungat jotka oli esikoisella.

Onhan noita sirojakin malleja emmaljungalia, itse vähän ihmettelen kun yhteen väliin ne kuosit oli ihan kaameita...

Oiskohan ollut duo edge-malli jossa on sellaiset leveät raidat kopassa (värit toki saa valita itse) ja istuinosakin ihan hirveän näköinen. Meillä oli ne. Yök

Vierailija
7/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ne ovat siis oppineet? Vielä 10v sitten kun itse kärryttelin vauvani kanssa Emmaljungilla talvella niin useampi ko. äiti tuli minulle sanomaan että voi kun ovat talvella näppärät nämä minun vaunut. Itse menivät jollain hienon näköisillä matkaratastyylisillä. Sanoivat saaneensa itse valita minkä ottavat eivätkä osanneet miettiä mikä on talvella toimiva. Valitsivat ”näteimmät ja tyylikkäimmät mutta ei talveen sopivat” (itse sanoivat näin).

Uskoo ken tahtoo suvistrollia.

Vierailija
8/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa uskoa tai olla uskomatta. Tervetuloa tänne Vuosaareen tutustumaan somppuäiteihin (jotka muuten ovat suurimmalta osin ihan kivoja mutta talvivarustautuminen on heillä hyvin heikkoa vuodesta toiseen).

Vierailija
9/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs lapsi sanoo?

Vierailija
10/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan huono maku, mutta tällä hetkellä kaikki vastaantulevat uudet vaunut on olleet aika rumia. Ne suosituimmat taitaa olla juuri tuota bugaboota ja ne eivät kyllä silmää hivele. Mutta mitäpä väliä, pääasiahan on, että vaunujen käyttöominaisuudet ovat hyvät.

Vierailija
11/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on Mutsyt ja menee hangessa ihan yhtä hyvin kuin emmaljungat jotka oli esikoisella.

Onhan noita sirojakin malleja emmaljungalia, itse vähän ihmettelen kun yhteen väliin ne kuosit oli ihan kaameita...

Oiskohan ollut duo edge-malli jossa on sellaiset leveät raidat kopassa (värit toki saa valita itse) ja istuinosakin ihan hirveän näköinen. Meillä oli ne. Yök

Huh kamala. En ollut Mutsyista koskaan kuullut mutta onpa ne rumat 😱😱😱 Ihan kuin jotkut avaruusalusistuimet.

Vierailija
12/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs lapsi sanoo?

Guguguu...

Vierailija
13/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita passaa työnnellä Canada Goosen takissa ja lapsikin GuGGuun vetimissä istuu, että aika moisia status jyriä ollaan täällä pienestä suureen. Isällä sitten aina Hugon puku ja näyttävä villakangastakki mitä töiltään ehtii meidän vaunukaravaanin jatkeeksi.

Vierailija
14/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa uskoa tai olla uskomatta. Tervetuloa tänne Vuosaareen tutustumaan somppuäiteihin (jotka muuten ovat suurimmalta osin ihan kivoja mutta talvivarustautuminen on heillä hyvin heikkoa vuodesta toiseen).

Kivat ihmiset ei loisi toisten kustannuksella.

Vierailija
15/15 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh kamala. En ollut Mutsyista koskaan kuullut mutta onpa ne rumat 😱😱😱 Ihan kuin jotkut avaruusalusistuimet.

Haha 😂 Ei ole sen kummempi kuin monissa muissakaan. Mutsyissa on ihan törkeän hyvä runko,en ole missään muissa vaunuissa nähnyt vastaavanlaista. Voin suositella !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän