Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö yrittää vuosi lasta ennenkuin saa hoitoa ovulaatio ongelmiin?

Vierailija
05.06.2006 |

Olemme yrittäneet lasta muutaman kuukauden enkä kertaakaan ole löytänyt ovulaatiota vaikka olen tikuttanut koko ajan.. Onko Clomifen se lääke joka edesauttaa ovulaatiota? Voinko hakeutua lääkäriin jo ennenkuin vuosi yritystä on täynnä kun kerran syy näkyy olevan tuo ovuloimattomuus?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt niin hirveesti yksi lääkärikäynti tule maksamaan, ja kuuletpahan varmuudella oikeaa tietoa, että saatko Clomifenit heti vai vasta vuoden yrittämisen jälkeen!

Vierailija
2/3 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vieläkin hiukan katkera itselleni etten aiemmin mennyt tarkistamaan tilannetta. Vasta puolentoista vuoden yrittämisen jälkeen selvisi että vika on miehen siittiöissä... Ja on siinä sekin että turha stressi poistuu kun tietää mistä kiikastaa jos mistään. Yksi käynti tai kaksikaan ei tosiaan paljon maksa. Ne hoidot niitä kalliita on, ei varsinaisesti ne tutkimukset. Tai no, kaikkihan on suhteellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei se nyt niin hirveesti yksi lääkärikäynti tule maksamaan, ja kuuletpahan varmuudella oikeaa tietoa, että saatko Clomifenit heti vai vasta vuoden yrittämisen jälkeen!

Pistä tarkasti ylös kiertopäiväsi ja koska olet tikuttanut ja näytä lääkärille.