53-vuotias mies, miten haluat, että sinua lähestytään?
Olen kohta juuri 40-vuotta täyttävä nainen ja olen tykästynyt mieheen, joka on minua jonkin verran vanhempi. Oikea ikä taitaa olla 53 vuotta.
En tunne kyseistä miestä kovin hyvin mutta koen, että meissä on paljon sellaisia yhteneväisiä persoonallisuuden piirteitä, joista voisi syntyä oikeasti kiva suhde! Mies on nuorekas, kuten minäkin mutta se ei nyt ole tässä se pääasia.
En näe miestä myöskään kovin usein, olen tavannut hänet työympyröissä. En halua tehdä mitään tyhmää tai ahdistavaa mutta mies ei jätä ajatuksiani rauhaan.
En tiedä onko hänellä elämänkumppania; vaimoa ei ole. Olen ajatellut, että voisin yhteisiltä tutuilta kysellä häneen liittyen mutta onko sekään hyvä idea..?
+50 vuotias mies, miten sinua lähestytään?
Kommentit (9)
Tee hyvin, hyvin vieno aloite. Mies tarttuu kyllä siihen, jos on kiinnostunut.
Hiljaa hiipien, ja sitten kohdalla lujaa karjaisten.
Olen FB käyttäjä, se olisi varmaan helpoin. M49
Eskari taakse ja tiukka imu! Tosin olet liian vanha!
M55
Voihkaise kiihkeästi sen korvaan että "aah, mä taidan rakastaa sua." Sen jälkeen kierät miehen toiselle puolelle ja kurotat viinilasiasi siten, että kaula-aukkosi tyrkkää antimet miehen silmien alle. Otat miehen leuasta kiinni, käännät päätä ja katsot silmiin. Sen jälkeen tartut niskasta kiinni ja suutelet miestä sekä puret kevyesti miehen alahuulta.
Ole vähän aloitteellisempi, äläkä leiki vaikeasti saatavaa. Ei viiskymppinen enää viitsi akkaa leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Eskari taakse ja tiukka imu! Tosin olet liian vanha!
M55
Odotin tätä jo ensimmäiseltä kommentoijalta.
Normaalilla tavalla. Tarraat haaroihin kiinni..
No ei vaiteskaan. Normaalilla tavalla juttelemalla. You silly girl
mies51v