Jos juhlissa on pukukoodi ja kainalot ovat esillä, niiden pitää olla karvattomat!
Arjessa ihan sama, mutta jos on liikaa vaadittu sheivata niitä edes juhliin mennessään, voi pukeutua siten, että muiden ei tarvitse karvoja katsella.
Kommentit (18)
Okei. Itse tykkään suudella naisystäväni karvaisia kainaloita. Karvat tuntuvat kivalta naamaa vasten.
Tämä oli sinulle täsmälleen yhtä tärkeä tieto kuin aloituksesi minulle.
Myös uimahallissa tulee pil lunkarvojen olla siististi siellä biksuissa.
Vierailija kirjoitti:
Jep, ei se kivalta näytä kun tursuavat lahkeista
Vierailija kirjoitti:
Okei. Itse tykkään suudella naisystäväni karvaisia kainaloita. Karvat tuntuvat kivalta naamaa vasten.
Hyi v***u mikä juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä miesten karvat? Usein pilkottaa speedojen yläreunasta ja joillain on reidetkin karvaiset.
Pahin on kyllä oikeastaan partakarvat, eniten bakteereja ja harva pesee kunnolla ennen altaaseen tuloa.
Vierailija kirjoitti:
Öö kuka hitto suutelee kainaloita?
Ap saa kohta tappouhkauksia kiihkofeministeiltaä
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Kuka sinne kurkkii?
Vierailija kirjoitti:
Entäs uimahallit joissa saa uida alasti, kuten vaikkapa yrjönkadun uimahalli? Pitääkö meidän naku-uimareiden tuolla argumentilla ajella kaikki kasvat pois? Entä hiukset, ripset ja kulmakarvat, saako ne jäädä vai pitääkö niidenkin olla siististi pois näkyviltä? Mitenkäs sitten miehet, aika monilla miehillä on paljon karvoja ympäri kehoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä miesten karvat? Usein pilkottaa speedojen yläreunasta ja joillain on reidetkin karvaiset.
Pahin on kyllä oikeastaan partakarvat, eniten bakteereja ja harva pesee kunnolla ennen altaaseen tuloa.
Äääääh.
Oikeesti tykkäät ku swigut kutittaa klittaa ja parta rassaa peppuvakoa kielen tehdessä duuniaaaaannnnnnyyyynnnnhhhhhh !!!!
Suvishuorulit sheivaa kiltisti niin kainalot kuin alapään saadakseen negro-melaa!
Amen.
Johan se on törkeää epäsiisteyttä ja epäkunnioittavaa käytöstä juhlien järjestäjää kohtaan.
Mun puolesta jokainen saa olla niin karvainen kun lystää mutta pitäkööt karvansa sitten piilossa. Ei niitä muut oikeasti halua nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Amen.
Johan se on törkeää epäsiisteyttä ja epäkunnioittavaa käytöstä juhlien järjestäjää kohtaan.
Mun puolesta jokainen saa olla niin karvainen kun lystää mutta pitäkööt karvansa sitten piilossa. Ei niitä muut oikeasti halua nähdä.
Pitääkö myös hiukset ajaa kaljuksi?
Sä et ole ap tainnut ymmärtää että joillekin se kainalokarvojen näkyminen on tietoinen valinta. Se on niiden tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö kuka hitto suutelee kainaloita?
Perverssi vassari
Jos ette halua nähdä karvoja, älkää tuijotelko ihmisten kainaloita :D
Karvat jos jokin on jokaisen henk.koht. yksityinen asia, joka ei kuulu yhdellekään toiselle pätkän vertaa.
Miksi?