(Rehellisesti) onko tällainen miesvartalo toivottoman luokaton?
Ei ole tapana katsella itseäni peilistä, koska tajusin jossain vaiheessa olevani täysin epämiehekäs. Itsetunto-ongelmista en juuri kärsi, koska tavallaan unohdin koko asian ja ajattelin että jos teen vaikutuksen johonkin, sen on tapahduttava muila avuilla joka tapauksessa. Joten yksi ja sama.
Eilen kuitenkin vilkaisin jostain syystä itseäni peilistä ja jostain syystä ajattelin etten minä nyt niin toivottomalta näytä, vaikken olekaan sellainen raamikas/roteva heppu jollainen miellyttää ikäisiäni naisia. Osapuilleen näytän tältä:
https://image.shutterstock.com/image-photo/young-man-slim-body-towel-26…
Ikää on enemmän kuin linkatussa kuvassa esiintyvällä nuorella miehellä. Pituuttani en muista, mutta selvästi alle 175cm kuitenkin.
Lisätään tähän vielä gallup, niin saadaan viihdettä palstalle :D
Kommentit (49)
Mieluummin tuo kuin sellainen pullava isoper.seinen mies! Tuossa on sentään potentiaalia, lihaksia saa aina ja massaa kertyy iän myötä (toivottavasti oikeisiin paikkoihin!). Mun poikani oli tuollainen parikymppisenä, nyt raamikas 38v
Pikkupojan vartalo. Miehellä on enemmän lihasta ja karvoja.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin tuo kuin sellainen pullava isoper.seinen mies! Tuossa on sentään potentiaalia, lihaksia saa aina ja massaa kertyy iän myötä (toivottavasti oikeisiin paikkoihin!). Mun poikani oli tuollainen parikymppisenä, nyt raamikas 38v
No tuohan on hyvä tieto!
Jospa sitten kuusikymppisenä saan lisää massaa ja karvoja :D
Aika monikin vastaajista on tainnut olettaa että olen 20v eli kyllä tuosta hyvä tulee sitten vanhempana...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on hyvä tieto!
Jospa sitten kuusikymppisenä saan lisää massaa ja karvoja :D
Aika monikin vastaajista on tainnut olettaa että olen 20v eli kyllä tuosta hyvä tulee sitten vanhempana...
Ap
Minusta hyvä kroppa ihan iästä riippumatta. Vanhemmilla miehillä taitaa harvemmin olla noin timmi mutta jos on niin en tosiaan näe mitenkään huonona asiana.
Nuoret naiset: ihan hyvä kroppa vanhemmalle miehelle (en kylläkään seurustelisi vanhemman miehen kanssa)
Ap:n ikäiset naiset: ihan hyvä kroppa nuoremmalle miehelle (oman ikäisellä pitäisi olla enemmän massaa)
"Olisit täydellinen mies jollekin naiselle (mutta et juuri minulle)..."
;)
Miehen kuva: pelkkiä kehuja. Naisen kuva: 99% haukkuja, loput ”kehut” on eri näköisten haukkumista.
Selkeästi keskivertoa parempi, miksi edes kysyt.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuva: pelkkiä kehuja. Naisen kuva: 99% haukkuja, loput ”kehut” on eri näköisten haukkumista.
Laita kuva hoikasta ja timmistä naisesta, niin katsotaan mitä palstamiehet sanovat?
Onko se "hauis" varmasti lihasta eikä läskiä?