Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taidan tehdä ekan sossuhuijauksen elämässäni...

Vierailija
05.06.2006 |

Eikä taida ahdistaa pätkääkään!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄPEÄ!

Vierailija
2/11 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla että ei. Eli en edes tiedä huijaanko. Varaton olen, mies ei. Ja minä en yh-opiskelijanakaan saanut sossusta MITÄÄN joten en koe olevani mikään pahis. Tietty saa tästä olla monta mieltä!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh- opiskelija

Asumusero

Mies ehkä muuttaa saman katon alle? Entinen vai uusi?

Itse huijasin sossusta opiskelijana ihan siekailematta rahaa pari kuukautta. Saatiin kivat kesälomareissurahat. pitää vaan osata olla tarpeeksi vakuuttava.

Vierailija
4/11 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten tiedä tuleeko, joten muutan lasteni kanssa tästä yhteisestä asunnosta ja haen kaupungin asuntoa, jos mies muuttaa meille joskus niin olisi tosi ihanaa ja haave, mutta sitä en tiedä, eli en taida edes mitään huijata tässä!

-ap

Vierailija
5/11 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta realistisesti en tiedä muuttaako koskaan saadaanko asioita järjestymään. Nyt vain ahdistaa niin paljon, että pitää päästä pois yhteisen katon alta.

-ap

Vierailija
6/11 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu ja kela on syvältä!

Me asumme virallisesti eri osoitteissa miehen kanssa,vaikka emme oikeasti olekkaan eronneet...

mutta minä maksan vuokran, lapset, ruoan...kaiken!

meillä ei oikeasti olisi varaa elämiseen jos ei tällaista järjestelya olisi. jo pelkästään lasten päiväkoti maksut olisi yli kolme sataa puhumattakaan vuokran määrästä.

Vierailija
7/11 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avopari muutti muka, siis paperilla, erikseen, jotta muija sai asumistuet ym sossun tuet itelleen ja lapsilleen. No, sitpä kävikin niin, että sillä muijalla oli vauva (siis tän miehen kaa, mut ei virallisesti), ja se muija kuoli johonkin harvinaiseen aivokuumesairauteen jokin aika synnytyksen ja kotiinpaluun jälkeen. No, siinäpä olikin ukolla selvittelemistä, kun oikeasti asui siinä kämpässä, mutta virallisesti ei ollut huoltaja jne....

Vierailija
8/11 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä on säästöjä joilla asumisemme kustannan ja

menen sitten töihin kun ne loppuu.

-ap

Vierailija
9/11 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka ollakkaan, tämä ex-muija on vielä sossussa töissä, ilmeisesti nykyään aika korkeassakin asemassa.. Sittemmin ovat kyllä eronneet ja on ihan oikeasti ex

Vierailija
10/11 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopuksen hoitoon. Ykistyisiltä ei vuokraus koskaan oel varmaa!

-ap

Vierailija
11/11 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ollut samanlaisessa tilanteessa ja sossu sanoi etten tee väärin. en kuitenkaan muuttanut pois. joskus on parempi olla erillään, jos suhteessa kriisi ja palata voi myöhemmin yhteen mikäli se mahdollisesti onnistuu.