Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kysyi haittaako minua, jos käytän hänelle osamani kihlasormuksen tilalla entisen miehensä antamaa, kun tykkää siitä enemmän

Vierailija
25.11.2019 |

Ja kyllä todellakin haittaa ja tämän kerroin. Nainen alkoi syyttää minua turhasta vainoharhailusta. Se entisen antama sormus on kuulemma vaan enemmän hänen makuunsa ja haluaa käyttää sitä. Häiritsisikö sinua vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Jos käyttää

Eli jos hän käyttää entisen miehensä antamaa sormusta

ap

Vierailija
2/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen keksimä provo, mutta miksi ette hankkineet sormusta, josta hän tykkää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInäkin käytän exältäni saamaa kaulakorua. Mutta kihlasormus on kyllä eri asia. Loukkaavaa.

Vierailija
4/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti häiritsisi. Kai siinä sormuksessa ny on exän nimikin ja heidän kihlapäivänsä.

Kai kävitte yhdessä sormusostoksilla, vai ihan yllättäen kosit?

Provoksi tätä kyllä epäilen.

Vierailija
5/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaisia sormuksia.

Vierailija
6/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haikailee eksäänsä. Jätä, löydät paremman. Ei kukaan käytä eksiensä sormusta.

Vierailija
7/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi loukkaavaa. Toisaalta ymmärrän senkin, ettei ei-mieleistä sormusta ole kiva pitää. Ehkä ratkaisu ei kuitenkaan ole exän antama sormus.

Vierailija
8/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta, niin täysin tunnevammainen henkilö kyseessä. 

Pitäisin vaikka leipäpaketin muovista rinkulaa (jossa oikea pvm. ) , jos rakastaisin. Exän timanttisormus menisi roskiin tai ainakin myyntiin, pihi kun olen :D

Vierailija
9/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlat yleensä tavataan palauttaa antajalle kun kihlaus tai avioliitto purkautuu.

Olisi kihlatultasi kohteliasta palauttaa kihlasormus exälle ja jos se kovin ulkonäöllisesti miellytti, muokkauttaa sinun antamaasi enemmän omaa estetiikkaa miellyttäväksi. Uskon tosin, että vanhan sormuksen viehättävyydessä osa on ihan tottumista siihen, miltä se sormessa näytti ja vaatii vain hieman aikaa silmän tottua uuteen.

Itse en niin hirveän tarkka ole koruista, ja erityisesti sormuksissa symboliarvo on esteettisiä arvoja tärkeämpää. Mutta tiedän, että monille sormuksien ulkonäkö on hyvin merkityksellistä.

Vierailija
10/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero.

Vierailija
11/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap... Että sinä jaksat tehtailla näitä mielensäpahoittamisviestejäsi. Näkee jo otsikosta, että sielläpä kirjoittaa taas se sama nainen näitä viestejään, jossa päähenkilö on pahoittanut mielensä milloin mistäkin. Hohhoijaa vaan.

Vierailija
12/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kihlat yleensä tavataan palauttaa antajalle kun kihlaus tai avioliitto purkautuu.

Olisi kihlatultasi kohteliasta palauttaa kihlasormus exälle ja jos se kovin ulkonäöllisesti miellytti, muokkauttaa sinun antamaasi enemmän omaa estetiikkaa miellyttäväksi. Uskon tosin, että vanhan sormuksen viehättävyydessä osa on ihan tottumista siihen, miltä se sormessa näytti ja vaatii vain hieman aikaa silmän tottua uuteen.

Itse en niin hirveän tarkka ole koruista, ja erityisesti sormuksissa symboliarvo on esteettisiä arvoja tärkeämpää. Mutta tiedän, että monille sormuksien ulkonäkö on hyvin merkityksellistä.

Minä olen ihan itse valinnut ja maksanut sormukseni, miten niin "palauttaa"?

Vierailija
13/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihan itse valinnut ja maksanut sormukseni, miten niin "palauttaa"?

Hyvä pointti. Tietenkin palautetaan vain siinä tapauksessa, että ei ole itse sitä maksanut. :)

Jos sen on itse maksanut ja oikeasti tosi tosi paljon siitä tykkää ulkonäöllisesti, niin sitä voisi edes vähän muokata, ainakin poistattaa kaiverrukset ja vaikka ei mitään näistä tekisi, niin ainakaan ei pitäisi sitä nykyisen kihlatun antaman sormuksen tilalla vaan jossain muussa sormessa.

Itse ehkä teettäisin siitä jotain muuta, vaikka kaulakorun.

9

Vierailija
14/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlauksen purkautuessa sormukset ja mahdolliset muut lahjat palautetaan.

Oman kihlaukseni purkauduttua, kun ex-sulhaseni oli muuttanut ulkomaille, myin kihlasormuksen romukullaksi.

Vierailija
15/15 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Pitääskö miehenkin palauttaa oma sormuksensa exälle? Mikäs järki siinä nyt on, että molemmilla on toistensa sormukset, en ikinä ole kuullutkaan tuollaisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän