Tein kyllä niin kauheeta sotkua ruoaksi.
Tuleeko teillä tehtyä joskus omasta päästä jotain ruokaa? Idea tuntuu hyvältä mutta toteutus ku##e.
Minä en ole mikään kovin hyvä ruoanlaittaja ja ajattelinpa tuossa pyöräyttää lihapullille lisukkeen kaapista löytyvistä aineksista.
Tässä resepti:
-keitä yksi annos riisiä
-keitä läjä linssejä ja heitä lopussa sekaan parsakaalia paloina ja porkkanaa viipaleina. Suolaa.
-Linssien sekaan vielä tomaattipyrettä ja jämät creme bonjourista.
-Sitte mieti että miksi teit riisiä.
-No kaada riisit sen linssiseoksen sekaan ja koko komeus uunivuokaan.
-Päälle juustoraastetta ja oreganoa.
-Koristeeksi muutamia kirsikkatomaatteja puoliksi pilkottuina ja päälle.
-Uuniin 200 astetta ~15min.
Ai että, mitähän pojat sanoo kun tulevat eskarista ja koulusta.
Kommentit (4)
Vielä on uunissa mutta kerron kohta miltä maistuu! Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuttua, tuttua. :D Esim. nälässä keitin polentaa, en tehnyt niistä mitään kakkuja joita olisin paistanut, sekaan heitin kruunusekoituksen pakastimesta, ja koko komeuden kruunasin oliivein. Karmeaa ylisuolaista jankkia!
Mahtavaa! Mä yleensä olen tykännyt näistä mun spesiaaleista ja lapsetkin ovat syöneet ihan ok mutta mies aina ihmettelee että miksi piti tehdä tällaista. Ap
Ihan hyvää tästä sotkusta tuli ja se näyttääkin ihan asialliselta uunissa käyttämisen jälkeen! Ap
Tuttua, tuttua. :D Esim. nälässä keitin polentaa, en tehnyt niistä mitään kakkuja joita olisin paistanut, sekaan heitin kruunusekoituksen pakastimesta, ja koko komeuden kruunasin oliivein. Karmeaa ylisuolaista jankkia!