Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö joku miten käy Saksan Amazonin paketeille Postin lakon aikana?

Vierailija
25.11.2019 |

Yleensä nuo taitaa liikkua Saksasta Suomeen saavuttuaan Postilla. Onkohan tuolta turha tilailla mitään Black Fridayna nyt kun tää homma on meneillään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet erehtynyt, Amazon on Brasiliassa eikä Saksassa.

Vierailija
2/6 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on varmaan. Tietääkseni ne lähtevät Saksan postilla (DHL), ja jatkavat Suomen postilla.

Tietty voisko joku yksittäinen myyjä tai valittaessa kalliimpi toimitus olla vaihtoehtona myös Dhl Express tai joku muu kuriiri, edellyttäen että myös Suomessa sen toimitusketju teille toimii. Meille ei kyllä, loppupäässä toimittaja on aina posti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuleen edelleen postin paketteja lakosta huolimatta. Yhtenä päivänä tuli myös kirjeitä. Tänään tuli viimeksi saapumisilmoitus yhdestä postin paketista.

Vierailija
4/6 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut Saksan Amazonin paketti nyt kaksi viikkoa jumissa lajittelussa.

Vierailija
5/6 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuleen edelleen postin paketteja lakosta huolimatta. Yhtenä päivänä tuli myös kirjeitä. Tänään tuli viimeksi saapumisilmoitus yhdestä postin paketista.

Kiva sulle, minun pakettini on 2 viikkoa myöhässä.

Vierailija
6/6 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

06.01.25 laitanut paketti Unkarin.Tuli Saksan 14.01.25 ja nyt siellä "makka "ihan rauhassa.Postin soiton oli ihan turha ,sama tieto kuin mulla .Niin toivoton olo .Ei mistä saa tietoa ja apua .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi