Pikkujouluseksi
Olettekon jo saaneet pikkujouluseksiä? Itsellä on pikkujoulut vielä edessä mutta ei malttaisi millään odottaa.
Kommentit (10)
Ei oo tänä vuonna pikkujouluja. Mutta seksiä kyllä on.....
Useissa pikkujouluissa olen ollut, ei niissä koskaan ole seksiä harrastettu.
Miten ottaa. En mennyt tällä kertaa juhliin, mutta kävin varmistamassa että siemeneni menivät sijaistamaan. Panemiset tehtiin juuri ennen juhlia, vastapuoli oli pukeutunut pikkumustaan ja sukkanauhoihin. Mekkoa hivenen ylös (kunnon suikin jälkeen) ja touhut käyntiin paljaaltaan. Työkaveri viestitteli illanmittaan että kuulemma tuoksun hänessä. Varmaankin kun pesua ei enää tehty.
Vaimo kävi jo pikkujouluissa lauantaina. Tuli aika käytetyn näköisenä taksilla kotiin sunnuntai-aamuna. Nyt tässä avioeropapereita täyttelen.
Joulu on taas kirjoitti:
Vaimo kävi jo pikkujouluissa lauantaina. Tuli aika käytetyn näköisenä taksilla kotiin sunnuntai-aamuna. Nyt tässä avioeropapereita täyttelen.
Älä nyt pienestä suutu, enhän minäkään siitä suuttunut.
Voidaaks me yrittää vielä, kasvaa yhdessä?
T. Vaimosi
Olisin halunnut todella kovasti yhtä naimisissa olevaa vanhempaa miestä.. tanssimme yhdessä ja olin aivan märkänä. Huoh.. voin vain haaveilla..
N25
Minun vaimolla on tänään pikkujoulut ja lupa panna vierasta miestä jos siltä tuntuu. Kotiin tulee sitten kun ehtii. Huomenna onkin sitten oma vuoro ja omat pikkujoulut.
Vierailija kirjoitti:
Useissa pikkujouluissa olen ollut, ei niissä koskaan ole seksiä harrastettu.
No onpa ollut kummallisia pikkujouluja? Kyllä minun 25v kokemukset pikkujouluista ovat että 50-70% osallistujista saa pikkujouluissa tai niiden jälkeen jatkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimolla on tänään pikkujoulut ja lupa panna vierasta miestä jos siltä tuntuu. Kotiin tulee sitten kun ehtii. Huomenna onkin sitten oma vuoro ja omat pikkujoulut.
Kannattaisko erota jos on paska suhde että panette muita?:D
Kyllä vaan. On se aikuisen naisen piirakka vaan niin ihana.