Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se, ettei ”moni nainen” voi hankkia lapsia, koska ei saa olla isän roolissa on ihan naisen omaa munattomuutta

Vierailija
25.11.2019 |

Mä ainakin olen isän roolissa vaikka lapsia siunaantuikin. Mies hoitaa lapset, itse kävin osa-aikaisesti töissä, eli sen mitä viitsin, sitten tuskaannuin perhearkeen ja halusin omaa tilaa, aikaa ja rauhaa ja muutin pois kotoa. Mies hoitaa lapsia ja itse tapaan lapsia miten haluan. Toki lasten takia haluan tavata säännöllisesti joka viikko. Itseäni jos vain ajattelisin näkisin varmaan pari kertaa vuodessa :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, ettei ole edes vaikeaa löytää sellaista miestä, jolla on kauhea vauvakuume, eli joka haluaa hoitaa lapsia ja sallii äidin tehdä mitä tätä huvittaa.

Se ei tosin ollut ikinä oma tavoitteeni, tuskastuin perhe-elämään osin miehen takia. Miehessä ei ollut samanlaista rotia vanhempana, kuin esim. omassa äidissäni ja malleissa, jotka minä olin saanut.

Ap

Vierailija
2/3 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain omaa aikaa, tilaa ja rauhaa ihan vaan olemalla hankkimatta lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ongelma on enemmänkin siinä, ettei sitä raskautta, synnytystä ym paskaa pysty delegoimaan sille isälle. Helpoin on kun ei halua lapsia ollenkaan.