Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en saa naista koska olen työtön

Vierailija
25.11.2019 |

vaikka mulla on rahaa ja pystyn elättämään itseni. Työttömyys on niin suuri asia naisille etteivät he lähde treffeille. Seksiäkään en saa...viimeinen kerta 18kk sitten.
Sanotaan että seksi on 10% elämästä jos sitä saa, mutta 90% elämästä jos sitä ei saa lainkaan. Voin vain todeta että juuri tuolta se nyt tuntuu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin kyllä saanut, mutta toisaalta kun itseäni ei kiinnostaneet tuntemani työttömät naiset.

Vierailija
2/8 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä työtön nainenkaan saa miestä, edes työtöntä miestä.

Viimeksi sain seksiä yli 5v sitten ja suhteessa en ole ollut ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin kyllä saanut, mutta toisaalta kun itseäni ei kiinnostaneet tuntemani työttömät naiset.

Mulle ei ole väliä onko nainen työssä vai työtön, kunhan ei ole päihdeongelmainen tai muuta sellaista.

Usein nuo työttömät naiset joilla ei muita ongelmia ole, kelpuuttavat myös ainoastaan miehen joka käy töissä. Eli ns. "normaaleille" työttömillekään en kelpaa.

ap

Vierailija
4/8 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos olet päättänyt niin - niin kärsi sitten loppuelämäsi.

Millään lailla ei kannata ainakaan yrittää parantaa elämäänsä, se on ihan turhaa.

Vierailija
5/8 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen nähdään vain mahdollisena seksin lähteenä, on tilanne itseaiheutetusti yhtä hankala, oli sitä työtä tai ei.

6/8 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaikka mulla on rahaa ja pystyn elättämään itseni. Työttömyys on niin suuri asia naisille etteivät he lähde treffeille. Seksiäkään en saa...viimeinen kerta 18kk sitten.

Sanotaan että seksi on 10% elämästä jos sitä saa, mutta 90% elämästä jos sitä ei saa lainkaan. Voin vain todeta että juuri tuolta se nyt tuntuu.

No älä ole työtön. Itsehän tuossa sanot että on rahaa ja pystyt elättämään itsesi. Haistata pitkät työnhaulle ja työllistymiselle.

Sitten vaan teet neidoille selväksi että koska on rahaa ja pystyt elättämään itsesi ilman työntekoa niin halusit irtautua oravanpyörästä.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
7/8 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin varmaan. Seksiseuran saamiseen ei työpaikka vaikuta yhtään. Jos on rahaa pukeutua, tilailla kalliita drinkkejä ja kulkea taksilla, ei ketään haittaa työttömyys. Mutta todennäköisesti tarkoitit rahalla ja itsesi elättämisellä 518 e työttömyyskorvausta.

Vierailija
8/8 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä uli@sevat lom@pakkolass@et ovat aina yhtä vastenmielisiä. Hoidata idio@otti pääsi kuntoon ja etsi työtä. Asenteesi on vastenmielinen tavallisille itse elantonsa ansaitseville ihmisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän