Mikä on ollut paras suudelma minkä olet koskaan kokenut?
Kommentit (30)
Nykyisen kanssa kaikki suudelmat ovat parasta maailmassa. Se ensimmäinen oli kuitenkin kaikista jännittävin, varmaan molempien mielestä. Tutustuttiin yhden treffisovelluksen kautta ja viikon juttelun jälkeen menin hänen luokseen viettämään leffailtaa ilman mitään kummempia odotuksia tai edellytyksiä. Siinä leffan pyöriessä kuitenkin ajauduttiin suudelmiin ja ai että! Kukaan ei ole koskaan tuntunut niin hyvältä kuin hän. Kaikki suudelmat sen illan jälkeen ovat olleet täyttä tunnetta ja päivästä toiseen hän saa sydämeni hakkaamaan ja sukat pyörimään jaloissa. Hän herättää minussa sellaisia tunteita joita en tiennyt olevankaan.
Parhaita suudelmia ovat ne, kun miehen kanssa köllitään sängyllä ja kasvot lähestyvät toisiaan. Kumpikin tietää, mitä se meinaa, mutta vähän pitkitetään sitä odotusta. Kun huulet painuvat huulille, niin huh... Se tuntuu koko kropassa.
Eka suudelma ei ole jäänyt erityisesti mieleen, mutta silloin kaikki oli kömpelöä hapuilua, joten luultavasti se ei ollut kovinkaan ihmeellistä. Sen jälkeenkään yleensä ei ole ollut mitään erityistä. Suuteleminen on aina mukavaa ja suhteellisen samanlaista. Eräissä suudelmissa oli kyllä aivan poikkeuksellinen tunnelataus mukana ja ehkä siksi ne jäivätkin mieleen erityisesti. Salarakkaus varattuna varatun kanssa eteni toista kertaa tavatessamme lopulta tunnusteleviin pusutteluihin ja sittemmin ihan kunnon suudelmiin ja pidemmällekin. Olin yhtäkkiä umpirakastunut ja suuteleminen hänen kanssaan oli taivaallista. Muistan yhä huulillani ja kielelläni tarkalleen, miltä hän tuntui.
Se kun suutelin Jennifer Anistonin kanssa ja sitten heräsin siihen kun kissani istui pyllyllään suuni päällä.
Kauan sitten olin ihastunut työkaveriini vaikka olin varattu. Työpaikan juhlissa nähtiin ja yhtäkkiä me jo suudeltiin. Kaikki työkaverit näki mutta ei välitetty. Keneltäkään muulta en ole saanut vastaavaa suudelmaa. Oma mies ei osaa suudella.
Itse olen aina saanut kehuja suutelutaidostani. Pitäisi vaan löytää yhtä hyvä vastakappale, useimmat miehet on pettymyksiä siinä asiassa.
Yhden kaverin kanssa suudeltiin vitsillä hassuttelun yhteydessä. Yks kaks siitä olikin leikki kaukana. Huh, vieläkin muistan sen tunteen.
Olen suudellut monien kanssa, mutta yksi teinivuosien viikonloppuheila (tapasimme aina viikonloppuisin kaupungilla) oli niin hyvä suutelija, että taju meinasi lähteä. Olimme niin nuoria etten ollut valmis seksiin, mutta sekin olisi varmasti ollut ihanaa. Joskus baarissa myöhemmin suutelimme, mutta ei sekään edennyt pidemmälle. Hyviä on ollut myöhemminkin, mutta ei samaa tasoa.
Ekan pusun lisäksi, eräs joka otti netitse yhteyttä, viestiteltiin useampana päivänä, sovittiin tapaaminen, ajeltiin ja juteltiin, pysähdyttiin parkkiin. Kumpikaan ei oikein tiennyt mitä mieltä toinen oli, vähän ehkä ujosteltiin, me yli kolmekymppiset :D
Kommentoi että on vähän teinimeininkiä, otin sitten kädestä kiinni ja sehän vasta teineilyltä tuntui :D
Vastasin sitten että pitäisikö olla aikuismaisempi ja kurkotuin suutelemaan. Mies oli totaalisen myyty ja itsekin melkoisen... Päät pimahti sen verran että ajauduttiin luokseni rakastelemaan, mies jätti autonsakin sakkopaikalle.
Myöhemmin kävi ilmi että mies on varattu... Edelleen silti kaipailee. Huoh.